Fabuła w Fable II - Knothole Island's Huge Heat | Knothole Island poradnik Fable II
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Fabuła - Knothole Island's Huge Heat
Nagroda: 750 punktów sławy, Sun Key Trophy (Klucz Słońca).
Odblokowanie: Sklep z usprawnieniami.
Aby móc przystąpić do tego zadania musisz opuścić wyspę Knothole. Kiedy tylko znajdziesz się w nowej lokacji, pojawi się informacja o nowej misji. Udaj się do Gordona w dokach Rynku Bowerstone, bądź bezpośrednio wybierz Wyspę Knothole z menu wyboru regionu.
Biegnij porozmawiać z Chieftainem . Tym razem będzie skarżył się na niesamowite upały panujące na wyspie. Twoim zadaniem jest sprowadzić deszcz. Storm Totem (Totem Burzy) znajdziesz we Sun Shrine (Komnacie Słońca) uprzednio znajdując i wykopując Sun Key (Klucz Słońca). Czym prędzej udaj się za szlakiem. Zeskocz ze skarpy #1 i podążaj w lewo. Po drodze czeka Cię małe spotkanie z hobbesami . W końcu dotrzesz do ruin #2 wśród których znajduje się miejsce kopania. Wyciągnij łopatę i wygrzeb z ziemi Sun Key (Klucz Słońca).
Biegnij dalej, zeskoczysz z powrotem na ziemię tuż obok domów mieszańców. Podążaj za świetlistym szlakiem, trafisz w końcu do Sun Shrine (Komnaty Słońca) #1 . Krętymi schodami zbiegnij na dół, trafisz do sporego pomieszczenia ze świecącą kulą #2 . Pamiętaj, że kolor kuli odnosi się do ataku, jaki musisz na niej użyć:
Kolor niebieski - atak mieczem;
Kolor żółty - atak bronią palną;
Kolor czerwony - atak zaklęciem magicznym.
Po pierwszym trafieniu żółtej kuli, przeleci ona pod drzwi po prawej. Zmieni kolor na niebieski, musisz zaatakować ją przy pomocy miecza. Drzwi po lewej się otworzą, za nimi natomiast znajduje się statua gestu #1 . Użyj na niej gestu "Tchórz" - statua padnie, a z niej wyleci świecąca na żółto kula. Strzel do niej z posiadanej broni palnej. Kula poleci pod drzwi i zaświeci na niebiesko. Jeżeli nie dobiegniesz do niej na czas, stań jak najbliżej miejsca, gdzie się pojawiła i z tej pozycji zestrzel ją - jeśli będziesz miał bliżej do niebieskiej, powinieneś zdążyć ją zaatakować mieczem. Otworzą się drugie drzwi. Tym razem użyj gestu "Śmiech". Tym razem wpierw kula świeci na czerwono, kiedy użyjesz ataku magicznego, poleci pod drzwi i zmieni kolor na niebieski. Środkowe drzwi staną przed Tobą otworem #2 .
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie