Dzieciństwo (cz.1) | Fabuła w Fable II poradnik Fable II
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Dzieciństwo
Grę rozpoczynasz od wyboru płci bohatera (wybór nie ma żadnego wpływu na przebieg rozgrywki), po którym odpala się dosyć zabawne intro, kończące się krótką rozmową z naszą siostrą (bądź bratem, w zależności, jaką płeć posiada wybrany przez nas bohater), z której dowiadujemy się o marzeniach tej dwójki, a konkretnie o chęci zamieszkania w pobliskim zamku. Podczas dialogu będziesz mógł przybliżyć ekran, poprzez wciśnięcie i przytrzymanie spustu (LT), w celu skupienia wzroku na ważnych wydarzeniach, ludziach czy też obiektach. Akcję tę będziesz wielokrotnie powtarzał podczas swej podróży. Po chwili dzieciaki usłyszą krzyki i oklaski dochodzące z oddali, co je zaciekawi i postanowią sprawdzić, co się dzieje.
W tym momencie przejmujesz kontrolę nad bohaterem i rozpoczynasz prawidłową rozgrywkę. Udaj się za świetlistym śladem w stronę swojego pierwszego celu. Po dotarciu na miejsce dość spora grupka gapiów będzie zasłaniała Ci widok. W tym celu ponownie użyj skupienia uwagi (LT) i wysłuchaj, co ma do powiedzenia sprzedawca. Oferuje on bowiem magiczne lustro, które Cię nie interesuje oraz magiczną szkatułkę, za pomocą której możesz spełnić jedno swoje życzenie. Jedynym problemem jest cena, potrzebujesz pięciu złotych monet. Świetlisty ślad będzie wskazywał Ci kolejne misje, po wykonaniu których zdobędziesz wymaganą ilość monet.
Poszukiwani w Albionie
Zadanie: Zarób złotą monetę, odnajdując nakazy aresztowania najgorszych przestępców w Albionie.
Skieruj się wzdłuż wyznaczonej ścieżki do pobliskiego strażnika. Otrzymasz zadanie odnalezienia pięciu nakazów aresztowania najgroźniejszych przestępców w mieście. Przyjmij zadanie, przytrzymując (A). Jeśli tego dokonasz, zdobędziesz jedną złotą monetę.
Pierwszy napotkasz na drodze tuż po uratowaniu psa.
| Drugi znajduje się przy studzience kanalizacyjnej.
|
Czwarty leży tuż przy latarni, obok schodów prowadzących w dół.
| Trzeci dostaniesz po dostarczeniu gorzałki.
|
Po zebraniu wszystkich udaj się do strażnika. Jednak nim do niego dotrzesz, na swej drodze napotkasz przestępcę, który zaoferuje złotą monetę w zamian za oddanie mu nakazów aresztowania. Od Ciebie zależy komu oddasz notki - strażnikowi czy złodziejowi. Jakkolwiek postąpisz, otrzymasz złotą monetę.
Urządzenie do utrwalania obrazów
Zadanie: Pomóż Barnumowi, pozując do portretu.
Miejscowy fotograf oferuje Ci złotą monetę w zamian za pozowanie do zdjęcia. Po zaakceptowaniu zadania jedyną czynnością, którą musisz wykonać, jest wybór jednego z dostępnych gestów, na przykład Heroicznej pozy.