Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

eXperience112 - poradnik do gry

eXperience112 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

07E - Podróż Otchłanią Skrzydeł Wiatru | Zadanie 07 | eXperience112 poradnik eXperience112

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Zadanie 07E: Podróż Otchłanią Skrzydeł Wiatru

Droga do Otchłani nie jest krótka, na szczęście polega jedynie na tym, by tam dojść - 07E - Podróż Otchłanią Skrzydeł Wiatru | Zadanie 07 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Droga do Otchłani nie jest krótka, na szczęście polega jedynie na tym, by tam dojść. Najpierw jednak należy przenieść się do kolejnej strefy (T11/T16) przy pomocy dźwigni usytuowanej nieco na lewo w górę od miejsca rozbrajania bomby. Lea znajdzie się w Studni Wiatrów. Obróć ją w stronę widocznej po prawej drogi i doprowadź do sporego skrzyżowania (T11) pośrodku mapki. Waszym celem jest prawy róg mapki i dźwignia przenosząca do rejonu T14/T15. Wystarczy zatem na skrzyżowaniu zapalić lampę po prawej i Lea samoczynnie obejdzie spory kawał trasy (bez konieczności włączania kolejnych świateł). Dopiero, kiedy dziewczyna znajdzie się po prawej stronie mapy, znów musisz posterować nią, prowadząc ją niemal do końca w prawo i w górę. Po zapaleniu lampy usytuowanej tuż przy terminalu (na końcu pomostu) pojawi się okienko do wpisania kodu - XX25K12 . Tenże jest do zlokalizowania w danych Paula Guirnischa albo Jacka Lowela. Po jego zatwierdzeniu Lea uniesie dźwignię i wejdzie w tunel prowadzący do Otchłani.

Tunelem tym trzeba ją przeprowadzić z lewej na prawą, co nie stanowi w zasadzie żadnego problemu - 07E - Podróż Otchłanią Skrzydeł Wiatru | Zadanie 07 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Tunelem tym trzeba ją przeprowadzić z lewej na prawą, co nie stanowi w zasadzie żadnego problemu. Zwracaj tylko uwagę, czy dziewczyna na pewno dostrzega lampy, w których gasisz i zapalasz światło i w razie potrzeby koryguj jej pole widzenia, przesuwając obraz w okienku kamery umieszczonej na jej ramieniu. Jest to ważne zwłaszcza w momentach, kiedy tunel zakręca pod kątem prostym. Kiedy Lea dotrze do T15, okaże się, że czeka już na nią Milyan. Po chwili rozmowy Tyriada uda się do Otchłani, a Lea powinna pomaszerować za nią.

Powiedź ją więc do kabiny usytuowanej na mapie w dole wielkiego koła - 07E - Podróż Otchłanią Skrzydeł Wiatru | Zadanie 07 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Powiedź ją więc do kabiny usytuowanej na mapie w dole wielkiego koła. Jak widzisz, można się tam dostać przez dwoje drzwi (z lewej lub z prawej), tylko trzeba je najpierw otworzyć. Z tym jest pewien problem, bowiem z obu stron owych wrót mieszczą się lampy i nawet powiększenie obrazu mapki, nie pomaga w trafieniu w symbol drzwi (przynajmniej mi nie pomogło). Proponuję więc "usunąć" na moment światła z mapki, klikając na ich ikonkę w legendzie mapy (błękitne kółeczko w dole po lewej) i wówczas spokojnie da się wpuścić Leę do środka.

Wewnątrz oczywiście czeka Milyan - 07E - Podróż Otchłanią Skrzydeł Wiatru | Zadanie 07 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Wewnątrz oczywiście czeka Milyan. Lea otrzyma kolejny feromon do translatora (Psi). Feromon ten wzmacnia przesłanie pozostałych i jest niezbędny przy komunikacji z Otchłanią (w przeciwieństwie do feromonu Omega, którego nie można użyć). Podobnie jak wcześniej z generałami, teraz dziewczyna musi "porozmawiać" z Otchłanią. Wskazówki, jak taka rozmowa powinna przebiegać, znajdziesz w Przewodniku użytkownika Otchłani Skrzydeł Wiatru w Katalogu Chronionym Guirnischa. A zatem każ się Lei przedstawić, wysyłając z translatora wiązkę (Alpha-Alpha-Psi lub Delta-Delta-Psi), przy czym Psi jest już na właściwym miejscu, zatem nie musisz go klikać w górnej części translatora. Kolejnym krokiem jest okazanie uległości, co (zgodnie z tabelką Leksykonu Językowego w Plikach Guirnischa) zapewni połączenie Epsilon-Beta, wzmocnione oczywiście przez Psi. W końcu należy okazać pragnienie bądź zniecierpliwienie, by Otchłań zrozumiała, że Lea czegoś od niej oczekuje. Jednak zniecierpliwienie wymaga połączenia z niedopuszczalnym w przypadku Otchłani feromonem Omega, zatem wybierz pragnienie (pojedynczy feromon Beta) i wraz z nieodzownym Psi poślij je w stronę Otchłani.

Teraz trzeba chwilę odczekać, by Otchłań podała parametry podróży - 07E - Podróż Otchłanią Skrzydeł Wiatru | Zadanie 07 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Teraz trzeba chwilę odczekać, by Otchłań podała parametry podróży. Trochę to potrwa, ale wreszcie Lea dowie się, że są one następujące: wiatr z północnego zachodu o średniej sile, powoli wzrastająca temperatura 23 stopnie, spadająca wilgotność powietrza 18% i stabilne ciśnienie 939 mb. Dziewczyna wprowadzi je do Katalogu Wspólnego. Pojawi się okienko do wpisania kodu Otchłani. Jak się pewnie domyślasz, każdy ze wspomnianych parametrów to element owego kodu. Teraz pora skorzystać z Parametrów podróży razem z objaśnieniami , które jak większość dokumentów dotyczących poruszania się po świecie Tyriad znajdują się w Plikach Paula Guirnischa, a konkretnie w jego Katalogu Chronionym . Dla każdego z podanych parametrów widnieje tam osobna tabelka, w której należy odnaleźć kolumnę dotyczącą jednej z jego cech i rząd dotyczący drugiej, po czym na skrzyżowaniu tychże odszukać właściwy fragment kodu. Warto oczywiście zerkać do zanotowanej przed chwilą w Katalogu Wspólnym Prognozy na podróż .

1 - 07E - Podróż Otchłanią Skrzydeł Wiatru | Zadanie 07 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry
I tak: wiatrom (pierwsza tabela) o kierunku północno-zachodnim (NW) odpowiada ostatnia kolumna w tabeli, wiatrom o sile średniej (>>) środkowy rząd - 07E - Podróż Otchłanią Skrzydeł Wiatru | Zadanie 07 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

I tak: wiatrom (pierwsza tabela) o kierunku północno-zachodnim (NW) odpowiada ostatnia kolumna w tabeli, wiatrom o sile średniej (>>) środkowy rząd. Na skrzyżowaniu tych dwu wyznaczników znajduje się liczba 05 .

Temperatura (druga tabela) 23 stopnie mieści się w przedziale 20-24, czyli w dziesiątej kolumnie. Temperatury powoli rosnące (>) to czwarty rząd. Na skrzyżowaniu tych dwu wyznaczników znajduje się liczba 03 .

2 - 07E - Podróż Otchłanią Skrzydeł Wiatru | Zadanie 07 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry
Wilgotność powietrza (trzecia tabela) 18% mieści się w przedziale 15-19 (trzecia kolumna) - 07E - Podróż Otchłanią Skrzydeł Wiatru | Zadanie 07 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Wilgotność powietrza (trzecia tabela) 18% mieści się w przedziale 15-19 (trzecia kolumna). Spadająca wilgotność powietrza to (<) pierwszy rząd. Na skrzyżowaniu tych dwu wyznaczników znajduje się liczba 10 .

Ciśnienie (czwarta tabela) 939 milibarów mieści się w przedziale 900-950 (druga kolumna). Stabilne (-) ciśnienie to drugi rząd. Na skrzyżowaniu tych dwu wyznaczników znajduje się liczba 12 .

Teraz wystarczy wpisać w okienku kodu kolejno wszystkie cztery liczby (05031012 ) i zatwierdzić ów kod, by wyruszyć w podróż Otchłanią Skrzydeł Wiatru na spotkanie receptora 112...