06D - Uruchomienie dwu generatorów pomocniczych | Zadanie 06 | eXperience112 poradnik eXperience112
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Zadanie 06D: Uruchomienie dwu generatorów pomocniczych
Skieruj Leę z powrotem do windy (zapalając lampę po prawej) a gdy znajdzie się ponownie w korytarzu (przestaw widok na mapie o poziom niżej), po przekroczeniu drzwi poprowadź ją pomostem ciągnącym się na mapie w górę po prawej. Tam powiedź ją do samego końca, zapalając lampę po lewej. Teraz przestaw mapę poziom wyżej i kliknij lampę u szczytu widocznych nad dziewczyną schodów.
Kiedy Lea wdrapie się po nich, skieruj ją w górę mapki i zwróć jej uwagę na pierwszy z generatorów (BA08), zapalając lampę widoczną tuż nad nim (po prawej). Generator jest uszkodzony i Lea uzna za słuszne rozejrzenie się po warsztacie (BA06). Ten znajduje się niedaleko generatora (na mapce pomieszczenie poniżej). Systemem lampowym zaprowadź więc dziewczynę do wejścia usytuowanego z lewej strony warsztatu. Włącz światło w lewym górnym rogu pomieszczenia, a dziewczyna zlokalizuje tam olbrzymi czerwony klucz francuski. Następnie wyprowadź ją wyjściem po prawej.
Ponownie skieruj ją do pierwszego z generatorów (prawy górny róg mapy). Lea naprawi go i automatycznie przejdzie sprawdzić stan drugiego z urządzeń (BA07). To okaże się sprawne. Można zatem wracać do sterowni. Skieruj więc kobietę w pobliże schodów i przestaw widok na mapie o poziom niżej. Teraz zapal lampę przy wylocie pomostu, a Lea zejdzie po schodach. Zaprowadź ją pomostem w dół mapki, a potem korytarzem (za drzwiami) wiodącym do winy (również w dół).