Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

eXperience112 - poradnik do gry

eXperience112 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

05C, 05D, 05E - Otwarcie pierwszego, drugiego i ostatniego z trzech zamków kluczy oka | Zadanie 05 poradnik eXperience112

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zadanie 05C, 05D, 05E: Otwarcie pierwszego, drugiego i ostatniego z trzech zamków "kluczy oka"

Twoim zadaniem jest otwarcie trzech zamków, tzw - 05C, 05D, 05E - Otwarcie pierwszego, drugiego i ostatniego z trzech zamków kluczy oka | Zadanie 05 - eXperience112 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest otwarcie trzech zamków, tzw. "kluczy oka", by dzięki temu poprzez znajdującą się na dnie zatoczki śluzę przedostać się do bazy technologicznej. Owe zamki umieszczone są na obracających się tarczach. By je lepiej dostrzec, obniż batyskaf do poziomu -5. Pierwszy z zamków znajduje się po prawej, niedaleko "wejścia", którym wpłynął batyskaf. Jednak, żeby móc się dobrze ustawić w stosunku do tarczy, podprowadź najpierw batyskaf na sam środek zatoki. Warto przyjrzeć się w tym momencie mapce rejonu. Zauważ, że w jej centrum widać niewielki kwadracik - to wspomniana śluza, prowadząca do BA01/BA08. Poszukiwane zamki zaznaczone są na mapce w postaci jasnych kropek, w okolicach - widocznych na obrzeżach tego rejonu - kamer. Zrób usytuowanym centralnie w zatoczce batyskafem obrót w prawo, a powinieneś kolejno zobaczyć błyskający odblask obracającej się tarczy najpierw pierwszego zamka (w północno-zachodniej części obszaru), potem drugiego (w południowo-wschodniej części obszaru) i wreszcie trzeciego (w południowej części obszaru). Zamki należy "otwierać" w tej właśnie kolejności (najpierw pierwszy, potem drugi, na końcu trzeci), w przeciwnym wypadku system potraktuje wprowadzane kody jako nieprawidłowe.

Wreszcie ustaw (wciąż pozostający w centrum zatoczki) batyskaf na wprost pierwszego z zamków (na mapce oko umieszczonej na wysięgniku kamery ma być skierowane na ową symbolizującą zamek jasną kropkę, czyli na linii w lewo po skosie w górę) - 05C, 05D, 05E - Otwarcie pierwszego, drugiego i ostatniego z trzech zamków kluczy oka | Zadanie 05 - eXperience112 - poradnik do gry

Wreszcie ustaw (wciąż pozostający w centrum zatoczki) batyskaf na wprost pierwszego z zamków (na mapce oko umieszczonej na wysięgniku kamery ma być skierowane na ową symbolizującą zamek jasną kropkę, czyli na linii w lewo po skosie w górę). Jak widzisz należy batyskaf trochę obniżyć (ale w ramach poziomu -5). Zbliżaj go do zamka, starając się, by wysięgnik znajdował się pod kątem prostym do coraz bardziej widocznej tarczy. Jeśli schowałeś wcześniej jego końcówkę, wysuń ją ponownie, klikając znajdujący się w dole panelu sterowania batyskafem kwadracik "Wł.". Kiedy końcówka znajdzie się dostatecznie blisko tarczy, wceluj nią w widoczny na tarczy otwór. Konieczne będzie korygowanie położenia batyskafu w poziomie i pionie, by końcówka mogła wreszcie trafić w otwór. Prawidłowo wykonany manewr zaowocuje pochwałą Lei i pojawieniem się okienka do wpisania kodu do zamka. Ten, jak i pozostałe dwa do kolejnych zamków, znajduje się w danych Dimitrinki. Ów kod (do pierwszego zamka) to: U45Z56 .

Otwarcie tego zamka jest najprostsze - 05C, 05D, 05E - Otwarcie pierwszego, drugiego i ostatniego z trzech zamków kluczy oka | Zadanie 05 - eXperience112 - poradnik do gry

Otwarcie tego zamka jest najprostsze. W przypadku dwu pozostałych pojawią się pewne problemy. Dlatego warto zapisać sobie dwa kolejne kody, by nie musieć ich w newralgicznym momencie ponownie szukać w Plikach Dimitrinki. Polecam wycofanie batyskafu na środek zatoczki, by swobodnie obrócić go w stronę drugiego z zamków (na mapie widokiem z kamery w prawo). Przy tym zamku musisz nieco unieść batyskaf w górę (ale nadal w obrębie poziomu -5). Kiedy podprowadzisz batyskaf w kierunku tarczy, na pewno zauważysz, że przepływają przed nią setki małych bąbelków. To dość silny prąd znoszący batyskaf w prawo. Dlatego, kiedy już nareszcie uda się trafić końcówką wysięgnika do tarczy, trzeba naprawdę błyskawicznie wpisać kod (X31M89 ).

Po udanej akcji, kolejny raz wycofaj batyskaf na środek i zwróć go w stronę trzeciego zamka (na mapie widokiem z kamery w dół) - 05C, 05D, 05E - Otwarcie pierwszego, drugiego i ostatniego z trzech zamków kluczy oka | Zadanie 05 - eXperience112 - poradnik do gry

Po udanej akcji, kolejny raz wycofaj batyskaf na środek i zwróć go w stronę trzeciego zamka (na mapie widokiem z kamery w dół). Płyń prosto, a po dotarciu do tarczy postępuj identycznie jak przy poprzednich zamkach. Kod do tego zamka to: L02F38 . W jego pobliżu (po prawej) znajduje się gorące źródło (widać charakterystyczne kłęby pary) i tu mniejszym problemem jest trafienie końcówką wysięgnika w centrum tarczy, większym to, że jeśli zajmie Ci to zbyt wiele czasu, Lea zasłabnie i całą operację trzeba będzie wykonywać od nowa. Możesz włączyć Termowizję w kamerze, choć moim zdaniem zdecydowanie lepszy efekt i widoczność daje tryb nocny (Jasność).

Wreszcie po raz ostatni skieruj batyskaf na środek zatoczki, nad śluzę - 05C, 05D, 05E - Otwarcie pierwszego, drugiego i ostatniego z trzech zamków kluczy oka | Zadanie 05 - eXperience112 - poradnik do gry

Wreszcie po raz ostatni skieruj batyskaf na środek zatoczki, nad śluzę. W miejscu tym widać znane Ci już "kominy" wypuszczające bąble. Znalazłszy się na nimi, obniżaj batyskaf tak długo (-6), aż Lea potwierdzi, że można otworzyć śluzę. W tym momencie pojawi się wspomnienie wspólnego pobytu na plaży dziewczyny i 112.