eXperience112 - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
W oceanicznej zatoce stoi potężny i mocno zniszczony tankowiec. Kiedyś stanowił placówkę naukowo-badawczą tajemniczego projektu "Edehn" nadzorowanego przez rząd i armię. Teraz jest opustoszały i zdewastowany, a po jego mieszkańcach ślad zaginął. Jednak, kiedy zapuścisz się pod pokład, przekonasz się, że w jednej z kajut śpi kobieta...
W tej grze zapomnij niemal o wszystkim, do czego przyzwyczaiły Cię inne przygodówki. Nie będziesz tu gromadzić przedmiotów, poszukiwać kolejnych rozmówców i przemieszczać się po lokacjach przy pomocy kursora.
Bohaterką sterujesz, klikając na mapce ikonki takich obiektów, jak: lampy (kółko), drzwi (kreska) i różne urządzenia typu: terminal, dźwignia, monitor i jeszcze parę innych (trójkąt). Sterujesz to zresztą za dużo powiedziane, bowiem dziewczyna kieruje się własnym pomyślunkiem, a Ty po prostu sugerujesz jej niektóre działania, włączając jakiś sprzęt, zapalając światło czy otwierając drzwi. Po takiej akcji kobieta powinna przejść we wskazane przez Ciebie miejsce. Jeśli tego nie robi, upewnij się, czy zaktywowany obiekt na pewno znajduje się w zasięgu jej wzroku.
Kiedy mówię, by zaświecić lampę, uruchomić obiekt czy odemknąć drzwi znajdujące się np. po lewej/prawej/nad czymś/pod czymś, wszystkie te określenia dotyczą położenia na mapie, a nie widoku z kamery. W końcu tylko w ten sposób ingerujesz w świat gry.
Poczynania dziewczyny obserwujesz na tejże mapce (niebieska strzałka) oraz na ekranie w oknach prezentujących obraz z kamer, których w zasadzie wszędzie w bród. Jeśli nie uśmiecha Ci się co chwilę włączać inną z nich, wejdź w Opcje i wybierz Automatyczne Śledzenie; Wiele Kamer. Okienka z widokiem przemierzającej kolejne lokacje bohaterki będą wówczas wyskakiwać samoczynnie, a Twoim zadaniem pozostanie tylko przesuwanie obrazu w ich wnętrzach (klikając i przeciągając mysz), tak by móc rzeczywiście śledzić jej kroki. Wszystkie okna możesz porozmieszczać na ekranie w dowolnym ułożeniu i powiększyć lub zmniejszyć ich rozmiar. Oprócz widoku z kamer i mapki, na ekranie będą też pojawiać się okienka służące do wpisywania kodów do zamkniętych drzwi, urządzeń czy chronionych plików systemu oraz panele sterowania różnymi ustrojstwami, jak: roboty, batyskaf lub bioniczne ramię - warto wybrać Opcjach możliwość kierowania nimi również za pomocą ustawień klawiaturowych, inaczej pozostanie Ci tylko klikanie myszką.
Z lewej strony ekranu przywołasz zakładkę, dzięki której możesz logować się do systemu jako któryś z naukowców i czytać jego pliki, pocztę, oglądać filmiki czy odsłuchiwać nagrania. Tam też znajdziesz tryby kamer, panel translatora, zapis rozmów, zadania, jakie masz do zrealizowania i menu. Wszystkie dokumenty, które w danym momencie powinieneś przejrzeć lub funkcje, które powinieneś uruchomić wyróżnione są w treści poradnika na pomarańczowo . Wszystkie hasła czy kody - na czerwono , przy czym wielkość liter nie ma tu żadnego znaczenia, w tekście wpisane są dużymi tylko dla ich lepszego wzrokowego wyłapania.
Kim jest śpiąca kobieta? Co za substancja poprzez kroplówkę sączy się do jej organizmu? Skąd wziął się na jej szyi połyskujący niebiesko amulet? Jaką rolę ma do odegrania w świecie nieznanych dotąd nauce stworzeń? I wreszcie - kim Ty jesteś dla niej...? Na odpowiedź czeka wiele pytań. Zapraszam...
Katarzyna "Kayleigh" Michałowska
Autor Poradnika
Katarzyna Michałowska
Informacje o eXperience112 - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016
Poradnik zawiera : strony: 43, ilustracje: 184 .
Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.
Popularne strony w eXperience112 - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Ściągawka (cz.1) | eXperience112 poradnik eXperience112.
- 02C - Zdobycie komponentów do stworzenia drugiego składnika mieszaniny W.O. (cz.2) | Zadanie 02 poradnik eXperience112.
- 02C - Zdobycie komponentów do stworzenia drugiego składnika mieszaniny W.O (cz.1). | Zadanie 02 poradnik eXperience112.
- 02B - Zdobycie pierwszego składnika mieszaniny W.O. | Zadanie 02 | eXperience112 poradnik eXperience112.
- 02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.2) | Zadanie 02 | eXperience112 poradnik eXperience112.