Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Obrazek | Nazwa | Od kogo | Kiedy | Uwagi |
Zakurzony klucz | Po wykonaniu zadania | Akt 1, zadanie poboczne 13 | Otwiera drzwi do pomieszczenia ze skarbami w wewnętrznej krypcie Fortecy Kamiennych Wichrów | |
Aktywny Azunicki artefakt | Artefakt aktywujesz w wewnętrznej krypcie Fortecy Kamiennych Wichrów | Akt 1, zadanie główne 9 | ||
Kamień aktywacyjny teleportu Aman'lu | Celeb'hel Starszy | Akt 2, zadanie główne 1 | Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania | |
Liantiryt | Leży w jednym z domków w Aman'lu | Akt 2, zadanie poboczne 11 | Podjęcie kamienia rozpoczyna zadanie poboczne w drugim akcie - znak skrytobójcy | |
Czarny klucz jedynki | Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu | Akt 2, zadanie poboczne 12 | Wypada w pierwszej rundzie, otwiera drzwi do pierwszego pomieszczenia ze skarbem | |
Niebieski klucz dwójki | Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu | Akt 2, zadanie poboczne 12 | Wypada w drugiej rundzie, otwiera drzwi do drugiego pomieszczenia ze skarbem | |
Turkusowy klucz trójki | Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu | Akt 2, zadanie poboczne 12 | Wypada w trzeciej rundzie, otwiera drzwi do trzeciego pomieszczenia ze skarbem | |
Zielony klucz czwórki | Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu | Akt 2, zadanie poboczne 12 | Wypada w czwartej rundzie, otwiera drzwi do czwartego pomieszczenia ze skarbem | |
Żółty klucz piątki | Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu | Akt 2, zadanie poboczne 12 | Wypada w piątej rundzie, otwiera drzwi do piątego pomieszczenia ze skarbem | |
Pomarańczowy klucz szóstki | Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu | Akt 2, zadanie poboczne 12 | Wypada w szóstej rundzie, otwiera drzwi do szóstego pomieszczenia ze skarbem | |
Czerwony klucz siódemki | Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu | Akt 2, zadanie poboczne 12 | Wypada w siódmej rundzie, otwiera drzwi do siódmego pomieszczenia ze skarbem | |
Fioletowy klucz ósemki | Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu | Akt 2, zadanie poboczne 12 | Wypada w ósmej rundzie, otwiera drzwi do ósmego pomieszczenia ze skarbem | |
Żelazny klucz dziewiątki | Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu | Akt 2, zadanie poboczne 12 | Wypada w dziewiątej rundzie, otwiera drzwi do dziewiątego pomieszczenia ze skarbem | |
Złoty klucz Daesthai | Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu | Akt 2, zadanie poboczne 12 | Wypada w dziesiątej rundzie, otwiera drzwi do ostatniego pomieszczenia ze skarbem | |
Klucz poszukiwacza | Poszukiwacz Albain | Akt 2, zadanie poboczne 10 | Zadanie to możesz rozpocząć tylko z Deru w drużynie | |
Kryształ aktywacyjny mostu | Finala | Akt 2, zadanie główne 2 | Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania, potrzebny w kolejnym | |
Rzeźbiony rdzeń | Po otwarciu skrzyni w pradawnym elfickim relikwiarzu pod północnym Lasem Vai'lutra | Akt 2, zadanie poboczne 5 | Aby otworzyć skrzynię, musisz najpierw pogadać z duchem | |
Pierwszy mały kryształowy pryzmat | Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu | Akt 2, zadanie główne 3 | ||
Drugi mały kryształowy pryzmat | Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu | Akt 2, zadanie główne 3 | ||
Trzeci mały kryształowy pryzmat | Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu | Akt 2, zadanie główne 3 | ||
Czwarty mały kryształowy pryzmat | Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu | Akt 2, zadanie główne 3 | ||
Duża kryształowa soczewka | Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu | Akt 2, zadanie główne 3 | ||
Elficki klucz do domu | Uciekając przed Tobą, zostawia go Magrus | Akt 2, zadanie poboczne 9 | Potrzebny do otwarcia domu Magrusa | |
Złoty płaszcz Rolanda | Po zabiciu Magrusa | Akt 2, zadanie poboczne 9 | ||
Portret pani domu | W pomieszczeniu otwieranym przez ducha w posiadłości Levrethów | Akt 2, zadanie poboczne 13 |