Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Obrazek

Nazwa

Od kogo

Kiedy

Uwagi

Zakurzony klucz - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Zakurzony klucz

Po wykonaniu zadania

Akt 1, zadanie poboczne 13

Otwiera drzwi do pomieszczenia ze skarbami w wewnętrznej krypcie Fortecy Kamiennych Wichrów

Aktywny Azunicki artefakt - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Aktywny Azunicki artefakt

Artefakt aktywujesz w wewnętrznej krypcie Fortecy Kamiennych Wichrów

Akt 1, zadanie główne 9

 
Kamień aktywacyjny teleportu Amanlu - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Kamień aktywacyjny teleportu Aman'lu

Celeb'hel Starszy

Akt 2, zadanie główne 1

Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania

Liantiryt - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Liantiryt

Leży w jednym z domków w Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 11

Podjęcie kamienia rozpoczyna zadanie poboczne w drugim akcie - znak skrytobójcy

Czarny klucz jedynki - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Czarny klucz jedynki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w pierwszej rundzie, otwiera drzwi do pierwszego pomieszczenia ze skarbem

Niebieski klucz dwójki - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Niebieski klucz dwójki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w drugiej rundzie, otwiera drzwi do drugiego pomieszczenia ze skarbem

Turkusowy klucz trójki - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Turkusowy klucz trójki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w trzeciej rundzie, otwiera drzwi do trzeciego pomieszczenia ze skarbem

Zielony klucz czwórki - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Zielony klucz czwórki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w czwartej rundzie, otwiera drzwi do czwartego pomieszczenia ze skarbem

Żółty klucz piątki - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Żółty klucz piątki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w piątej rundzie, otwiera drzwi do piątego pomieszczenia ze skarbem

Pomarańczowy klucz szóstki - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pomarańczowy klucz szóstki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w szóstej rundzie, otwiera drzwi do szóstego pomieszczenia ze skarbem

Czerwony klucz siódemki - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Czerwony klucz siódemki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w siódmej rundzie, otwiera drzwi do siódmego pomieszczenia ze skarbem

Fioletowy klucz ósemki - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Fioletowy klucz ósemki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w ósmej rundzie, otwiera drzwi do ósmego pomieszczenia ze skarbem

Żelazny klucz dziewiątki - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Żelazny klucz dziewiątki

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w dziewiątej rundzie, otwiera drzwi do dziewiątego pomieszczenia ze skarbem

Złoty klucz Daesthai - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Złoty klucz Daesthai

Po zabiciu jednego z przeciwników na arenie Aman'lu

Akt 2, zadanie poboczne 12

Wypada w dziesiątej rundzie, otwiera drzwi do ostatniego pomieszczenia ze skarbem

Klucz poszukiwacza - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Klucz poszukiwacza

Poszukiwacz Albain

Akt 2, zadanie poboczne 10

Zadanie to możesz rozpocząć tylko z Deru w drużynie

Kryształ aktywacyjny mostu - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Kryształ aktywacyjny mostu

Finala

Akt 2, zadanie główne 2

Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania, potrzebny w kolejnym

Rzeźbiony rdzeń - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Rzeźbiony rdzeń

Po otwarciu skrzyni w pradawnym elfickim relikwiarzu pod północnym Lasem Vai'lutra

Akt 2, zadanie poboczne 5

Aby otworzyć skrzynię, musisz najpierw pogadać z duchem

Pierwszy mały kryształowy pryzmat - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pierwszy mały kryształowy pryzmat

Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu

Akt 2, zadanie główne 3

 
Drugi mały kryształowy pryzmat - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Drugi mały kryształowy pryzmat

Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu

Akt 2, zadanie główne 3

 
Trzeci mały kryształowy pryzmat - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Trzeci mały kryształowy pryzmat

Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu

Akt 2, zadanie główne 3

 
Czwarty mały kryształowy pryzmat - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Czwarty mały kryształowy pryzmat

Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu

Akt 2, zadanie główne 3

 
Duża kryształowa soczewka - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Duża kryształowa soczewka

Po zabiciu jednego z mini-bossów na wyspach Elen'lu

Akt 2, zadanie główne 3

 
Elficki klucz do domu - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Elficki klucz do domu

Uciekając przed Tobą, zostawia go Magrus

Akt 2, zadanie poboczne 9

Potrzebny do otwarcia domu Magrusa

Złoty płaszcz Rolanda - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Złoty płaszcz Rolanda

Po zabiciu Magrusa

Akt 2, zadanie poboczne 9

 
Portret pani domu - Przedmioty do zadań (2) | Wiedza | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Portret pani domu

W pomieszczeniu otwieranym przez ducha w posiadłości Levrethów

Akt 2, zadanie poboczne 13