Akt 2 - Zadania poboczne (5) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Duch sługi, część II
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
Duch sługi, część II | 26 | Duch Threnitha Wilwarina, dom kawałek za południowym wyjściem z Aman'lu, po wykonaniu zadania Duch sługi | 4 | 002, 016 |
Eirulan (mapa 002)
1. Zwróć się do Lady Levreth z Eirulanu.
Jak miło. Wizyta w Eirulanie. Lady Levreth siedzi sobie w gospodzie. Porozmawiaj z nią.
Aman'lu (mapa 016)
2. Podziel się zdobytymi wiadomościami z dowódcą straży Wethrilem z Aman'lu.
Ta konfrontacja skończy się walką. Wethril jest twardy, ma prawie 15000 punktów życia, ale "i Herkules d...".
3. Pokonaj Wethrila.
4. Porozmawiaj z Celeb'helem Starszym Aman'lu, w Hallu Alt'orn o oszustwach Wethrila.
Wizja Amrena
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
Wizja Amrena | 19 | Zadanie uaktywnia się po wizycie Amrena w kręgu grzybów w Eastern Greilyn Jungle | 5 | 006, 020, 023, 032 |
Zadanie, do którego wykonania niezbędny jest Amren. Tu i ówdzie znajdują się kręgi grzybów, w sumie cztery. Musisz do każdego przyprowadzić Amrena i zwiedzić podziemia. Po zwiedzeniu wszystkich czterech miejsc, w każdym z nich uaktywni się portal prowadzący do tego samego miejsca.
1. Odszukaj i zbadaj pierwsze miejsce z wizji Amrena. - krąg we wschodniej dżungli Greilyn (mapa 006), to właśnie przy nim uaktywnia się zadanie (prawdopodobnie można również uaktywnić je przy którymkolwiek innym kręgu, ale ten odnajdujesz najwcześniej). 2. Odszukaj i zbadaj drugie miejsce z wizji Amrena. - na zachód od teleportu w południowym lesie Vai'lutra (mapa 020). 3. Odszukaj i zbadaj trzecie miejsce z wizji Amrena. - na północ od południowego teleportu w Ogrodzie Pradawnych (mapa 023). 4. Odszukaj i zbadaj czwarte miejsce z wizji Amrena. - na południowy zachód od teleportu w ruinach Okaym (mapa 032). 5. Zbadaj portal z wizji Amrena. |
Nienawiść Finali
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
Nienawiść Finali | 22 | Zadanie uaktywnia się po zejściu do A Hidden Morden Stronghold (patrz niżej) | 7 | 003, 005, 008, 034, 035 |
Przemierzając Upper Kithraya Caverns w pierwszym akcie zapewne zauważyłeś zepsutą windę. Teraz - dzięki zdolnościom Finali - możesz ją naprawić i zjechać na dół, do ukrytej twierdzy Mordenów.
Ukryta mordeńska twierdza (mapa 008)
1. Zbadaj ukryty mordeński obóz wywiadowczy.
Określenie "twierdza" to jakieś nieporozumienie. :) Nie znajdziesz tam nic ciekawego - no, poza wielką skrzynią, w której znajdują się lokalizacje ukrytych wież Mordenów. Burn'em down!
Pierwsza wieża znajduje się w południowej dżungli Greilyn. Aby się do niej dostać, zejdź do opuszczonych ruin. Tamże znajdziesz przejście. Trzy pozostałe wieże znajdują się za ścianą w północnej dżungli Greilyn, która dotychczas blokowała do nich dostęp. Szukaj w pobliżu teleportu.
Południowa dżungla Greilyn (mapa 005)
2. Odszukaj i spal pierwszą ukrytą mordeńską wieżę.
Północna dżungla Greilyn (mapa 003)
3. Odszukaj i spal drugą ukrytą mordeńską wieżę.
4. Odszukaj i spal trzecią ukrytą mordeńską wieżę.
5. Odszukaj i spal czwartą ukrytą mordeńską wieżę.
Po zniszczeniu ostatniej wieży odnajdziesz przedmioty pokazujące lokalizację ukrytego miejsca w mieście Mordenów, Darthrul. Miasto znajdziesz dopiero w trzecim akcie.
Wylęgarnia durvli (mapa 034)
6. Odszukaj i zniszcz wylęgarnię durvli.
W Darthrul skieruj się na wschód, w stronę srebrnej gwiazdki. Ukryte wejście samo się otworzy. Zbadaj całą jaskinię. W ostatniej skrzyni znajdziesz kolejny przedmiot do zadania. Następny przystanek na trasie to duży mordeński obóz szpiegowski - windę znajdziesz w północnej części pustyni Kaderak.
Duży mordeński obóz szpiegowski (mapa 035)
7. Odszukaj i zbadaj drugi mordeński obóz wywiadowczy.
I to by było na tyle.