Przedmioty do zadań (1) | Wiedza | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Czyli: lista przedmiotów związanych z zadaniami, wraz z momentami ich otrzymania i - niekiedy - kilkoma uwagami ode mnie na ich temat.
Obrazek | Nazwa | Od kogo | Kiedy | Uwagi |
Medalion Drevina | Drevin | Akt 1, zadanie główne 1 | Ważny przedmiot. Dostajesz, tracisz i odzyskujesz go w akcie pierwszym, a jego prawdziwe znaczenie odkrywasz ciut później :) | |
Kosz kamiennych osełek | Driada Telinu | Akt 1, zadanie główne 2 | Przedmiot wymagany do drugiego głównego zadania w pierwszym akcie | |
Klucz do bramy Mordenów | Jeden z Mordenów przy punkcie strażniczym | Akt 1, zadanie główne 2 | Za jego pomocą uwalniasz driady, co prowadzi do rozpoczęcia trzeciego głównego zadania w akcie 1 | |
Kamień aktywacyjny eirulańskiego teleportu | Strażniczka Celia | Akt 1, zadanie główne 2 | Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania | |
Klucz do bramy posterunku driad | Strażniczka Celia | Akt 1, zadanie główne 2 | Przedmiot otrzymujesz dopiero pod sam koniec zadania | |
Mordeński sprzęt dźwigowy | Po spaleniu ostatniej z ukrytych wież Mordenów | Akt 2, zadanie poboczne 16 | Odblokowuje dostęp do ukrytych miejsc w mieście Mordenów, Darthrul | |
Pusta fiolka | Driada Taar | Akt 1, zadanie główne 4 | Musisz ją napełnić wodą z elfickiej kapliczki | |
Zaginiony Szafir Elfów | Leży sobie na półeczce w elfickiej kapliczce | Akt 1, zadanie poboczne 4 | Przedmiot wymagany do ukończenia tegoż zadania. Znajdujesz go w ukrytej części elfickiej kapliczki | |
Napełniona fiolka | Elficka fontanna, elficka kapliczka | Akt 1, zadanie główne 4 | Fiolka z wodą z elfickiej fontanny | |
Łeb garganturaksa | Po zabiciu Garganturaksa | Akt 1, zadanie poboczne 9 | ||
Nakrycie głowy Hak'u | Po zabiciu złego wodza Hak'u | Akt 1, zadanie poboczne 7 | ||
Srebrny klucz z zagadką | Skrzynia w ruinach Razki | Akt 2, zadanie poboczne 10 | ||
Kowadło Feldwyra | Po zabiciu jednego z bossów w podziemnym schronieniu | Akt 1, zadanie poboczne 10 | ||
Ruda mythrilu Feldwyra | Po zabiciu jednego z bossów w podziemnym schronieniu | Akt 1, zadanie poboczne 10 | Boss jest na 24 poziomie, sugerowany poziom zadania to 12 :P | |
Młot Feldwyra | Po zabiciu jednego z bossów w podziemnym schronieniu | Akt 1, zadanie poboczne 10 | Jak wyżej | |
Ucięta głowa królowej roju z pieczar Kithraya | Po zabiciu królowej roju w dolnych pieczarach Kithraya | Akt 1, zadanie poboczne 5 | ||
Tablica Ślepoty | Po zabiciu jednego ze strażników-skathów na pustyni Azunitów | Akt 1, zadanie główne 7 | Pierwsza z czterech tablic do zadania | |
Tablica Życia | Po zabiciu jednego ze strażników-skathów na pustyni Azunitów | Akt 1, zadanie główne 7 | Druga z czterech tablic do zadania | |
Tablica Śmierci | Po zabiciu jednego ze strażników-skathów na pustyni Azunitów | Akt 1, zadanie główne 7 | Trzecia z czterech tablic do zadania | |
Tablica Wzroku | Po zabiciu jednego ze strażników-skathów na pustyni Azunitów | Akt 1, zadanie główne 7 | Czwarta z czterech tablic do zadania | |
Srebrne lustro | Po wykonaniu zadania, potrzebne do kolejnego | Akt 1, zadanie główne 7 | ||
Azunicki artefakt | Jak wyżej | Akt 1, zadanie główne 8 | ||
Kamień ogniskujący | Po otwarciu skrzyni w pradawnym elfickim relikwiarzu pod pieczarami Isteru | Akt 2, zadanie poboczne 5 | Aby otworzyć skrzynię, musisz najpierw pogadać z duchem | |
Klucz do komnat skarbca Fortecy Kamiennych Wichrów | Kapitan Dathry | Akt 1, zadanie główne 9 | Otwiera przejście do zewnętrznej krypty Fortecy Kamiennych Wichrów | |
Klucz do wewnętrznego skarbca Fortecy Kamiennych Wichrów | Po zabiciu porucznika Namyeka w zewnętrznej krypcie Fortecy | Akt 1, zadanie główne 9 | Otwiera przejście do wewnętrznej krypty Fortecy Kamiennych Wichrów |