Akt 1 - Zadania poboczne (2) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Tajemnice elfickiej kapliczki
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
Tajemnice elfickiej kapliczki | 8 | Driada Laenne, Eirulan, nad sklepem ze zwierzętami | 3 | 002, 004 |
Pomieszczenia, w których rozgrywa się to zadanie, są na mapce rozłożone wokół gwiazdki 4 na mapie.
Elficka kapliczka (mapa 004)
1. Odszukaj tajne komnaty, które podobno znajdują się w elfickiej kapliczce.
To zadanie dobrze komponuje się z zadaniem głównym numer cztery - rozgrywa się w tym samym miejscu. Skieruj się do kapliczki. W pewnym momencie, gdy będziesz przez nią przechodził, zjedziesz na niższy poziom windą. W pomieszczeniu, w którym się znajdziesz, a dokładniej na jego zachodniej ścianie jest przycisk. Wciśnij go by otworzyć dostęp do ukrytej komnaty. Wejdź do niej.
Ukryta elficka krypta (mapa 004)
2. Odszukaj Zaginiony Szafir Elfów.
W nowo otwartej komnacie weź jedną zieloną kostkę ze stosu i połóż ją w odpowiednim miejscu. Aktywuje to dźwignię; przesuń ją. Zjedziesz windą na dół. Weź dwie (podkreślam, dwie) żółte kostki i wciśnij przycisk na ścianie by uzyskać dostęp do kolejnego ukrytego pomieszczenia - jest tam miejsce dla jednej żółtej kostki. Umieszczenie jej w otworze aktywuje kolejną windę. Zanim zjedziesz jeszcze niżej - nie zapomnij wziąć dwóch czerwonych kostek. Teraz zjedź niżej. Zabierz łup z wielkiej skrzyni i wciśnij przycisk na ścianie. Otworzy się pomieszczenie z miejscem na czerwoną kostkę - włóż ją i zabierz dwie fioletowe kostki. Miejsce na fioletową zauważyłeś na pewno obok wielkiej skrzyni. Po jej włożeniu otworzy się kolejne przejście, w którym będą trzy miejsca na kostki - czerwoną, żółtą i fioletową (po to właśnie brałeś dwie sztuki każdej z nich). Ostatnia aktywowana winda zaprowadzi Cię do pomieszczenia z poszukiwanym szafirem i kilkoma innymi ciekawymi rzeczami.
Eirulan (mapa 002)
3. Zanieś Zaginiony Szafir Elfów Laenne z Eirulanu.
Rój Kithraya
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
Rój Kithraya | 13 | Driada Tamari, Eirulan, dom w dzielnicy wodospadów | 2 | 002, 009 |
Dolne pieczary Kithraya (mapa 009)
1. Zniszcz królową roju Kithraya.
Aby dostać się do jaskiń, musisz przejść przez południową bramę (która jest zamknięta, dopóki nie wykonasz czwartego głównego zadania) a następnie przez całą południową i wschodnią część dżungli. Niezły spacerek - ale to nie wszystko. Zanim dotrzesz do dolnych pieczar Kithraya (tam właśnie znajduje się królowa), musisz przejść przez górne pieczary.
Tak czy inaczej - rozpraw się z królową. Czysta walka.
Eirulan (mapa 002)
2. Pokaż uciętą głowę królowej roju Tamari z Eirulanu.
Hak'u
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
Hak'u | 7 | Driada Morain, Northern Greilyn Jungle, gwiazdka 2 na mapie 003 | 3 | 002, 003, 004 |
Zachodnia dżungla Greilyn (mapa 004)
1. Odszukaj ukryte tylne wejście do jaskiń Hak'u.
Odnalezienie wejścia nie jest trudne. Gdy znajdziesz się w jego pobliżu, załączy się filmik.
Jaskinie Hak'u (mapa 003)
2. Uratuj córkę Hesli, driadę imieniem Tanzi.
Spodziewałem się jakiegoś większego bossa przy Tanzi - nic z tego. Zero walki przy jej klatce, wyłącznie zanim do niej dotrzesz.
Eirulan (mapa 002)
3. Pomów z Heslą w lazarecie Eirulanu.
Ten cel raczej nie wymaga opisu. :) Jedna uwaga: dostęp do części miasta, w której znajduje się Hesla, otrzymujesz dopiero po wykonaniu trzeciego zadania głównego.
Hak'u, część II
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
Hak'u, część II | 10 | Hesla, miasto Eirulan, dzielnica mądrości | 3 | 002, 004, 006 |
Wschodnia dżungla Greilyn (mapa 006)
1. Odszukaj Hak'u Hrawna.
Hrawn znajduje się daleko od miasta, w jednej z małych jaskiń w Eastern Greilyn Jungle. Rozmawiając z nim, musisz dokonać wyboru. Albo pomożesz jemu i jego ojcu w zabiciu złego Hak'u, albo zakończysz to zabijając samego Hrawna. Wybrałem to pierwsze - jak się wydaje - lepsze wyjście. W związku z powyższym, czekała mnie wycieczka do zachodniej części dżungli.
Zachodnia dżungla Greilyn (mapa 004)
2. Zabij wodza Hak'u występujacego przeciwko twym sojusznikom.
Wszystko, co musisz zrobić, to pokonać przeciwnika stojącego w twierdzy Hak'u.
Eirulan (mapa 002)
3. Wróć do Hesli, do lazaretu w Eirulanie.
Nie zapominaj, że również ojciec Hrawna oferował Ci nagrodę. Odbierz ją. :)