Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 1 - Zadania poboczne (2) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Tajemnice elfickiej kapliczki

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Tajemnice elfickiej kapliczki - Akt 1 - Zadania poboczne (2) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Tajemnice elfickiej kapliczki

8

Driada Laenne, Eirulan, nad sklepem ze zwierzętami

3

002, 004

Pomieszczenia, w których rozgrywa się to zadanie, są na mapce rozłożone wokół gwiazdki 4 na mapie.

Elficka kapliczka (mapa 004)

1. Odszukaj tajne komnaty, które podobno znajdują się w elfickiej kapliczce.

To zadanie dobrze komponuje się z zadaniem głównym numer cztery - rozgrywa się w tym samym miejscu. Skieruj się do kapliczki. W pewnym momencie, gdy będziesz przez nią przechodził, zjedziesz na niższy poziom windą. W pomieszczeniu, w którym się znajdziesz, a dokładniej na jego zachodniej ścianie jest przycisk. Wciśnij go by otworzyć dostęp do ukrytej komnaty. Wejdź do niej.

Ukryta elficka krypta (mapa 004)

2. Odszukaj Zaginiony Szafir Elfów.

W nowo otwartej komnacie weź jedną zieloną kostkę ze stosu i połóż ją w odpowiednim miejscu. Aktywuje to dźwignię; przesuń ją. Zjedziesz windą na dół. Weź dwie (podkreślam, dwie) żółte kostki i wciśnij przycisk na ścianie by uzyskać dostęp do kolejnego ukrytego pomieszczenia - jest tam miejsce dla jednej żółtej kostki. Umieszczenie jej w otworze aktywuje kolejną windę. Zanim zjedziesz jeszcze niżej - nie zapomnij wziąć dwóch czerwonych kostek. Teraz zjedź niżej. Zabierz łup z wielkiej skrzyni i wciśnij przycisk na ścianie. Otworzy się pomieszczenie z miejscem na czerwoną kostkę - włóż ją i zabierz dwie fioletowe kostki. Miejsce na fioletową zauważyłeś na pewno obok wielkiej skrzyni. Po jej włożeniu otworzy się kolejne przejście, w którym będą trzy miejsca na kostki - czerwoną, żółtą i fioletową (po to właśnie brałeś dwie sztuki każdej z nich). Ostatnia aktywowana winda zaprowadzi Cię do pomieszczenia z poszukiwanym szafirem i kilkoma innymi ciekawymi rzeczami.

Eirulan (mapa 002)

3. Zanieś Zaginiony Szafir Elfów Laenne z Eirulanu.

Rój Kithraya

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Rój Kithraya - Akt 1 - Zadania poboczne (2) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Rój Kithraya

13

Driada Tamari, Eirulan, dom w dzielnicy wodospadów

2

002, 009

Dolne pieczary Kithraya (mapa 009)

1. Zniszcz królową roju Kithraya.

Aby dostać się do jaskiń, musisz przejść przez południową bramę (która jest zamknięta, dopóki nie wykonasz czwartego głównego zadania) a następnie przez całą południową i wschodnią część dżungli. Niezły spacerek - ale to nie wszystko. Zanim dotrzesz do dolnych pieczar Kithraya (tam właśnie znajduje się królowa), musisz przejść przez górne pieczary.

Tak czy inaczej - rozpraw się z królową. Czysta walka.

Eirulan (mapa 002)

2. Pokaż uciętą głowę królowej roju Tamari z Eirulanu.

Hak'u

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Haku - Akt 1 - Zadania poboczne (2) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Hak'u

7

Driada Morain, Northern Greilyn Jungle, gwiazdka 2 na mapie 003

3

002, 003, 004

Zachodnia dżungla Greilyn (mapa 004)

1. Odszukaj ukryte tylne wejście do jaskiń Hak'u.

Odnalezienie wejścia nie jest trudne. Gdy znajdziesz się w jego pobliżu, załączy się filmik.

Jaskinie Hak'u (mapa 003)

2. Uratuj córkę Hesli, driadę imieniem Tanzi.

Spodziewałem się jakiegoś większego bossa przy Tanzi - nic z tego. Zero walki przy jej klatce, wyłącznie zanim do niej dotrzesz.

Eirulan (mapa 002)

3. Pomów z Heslą w lazarecie Eirulanu.

Ten cel raczej nie wymaga opisu. :) Jedna uwaga: dostęp do części miasta, w której znajduje się Hesla, otrzymujesz dopiero po wykonaniu trzeciego zadania głównego.

Hak'u, część II

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Haku, część II - Akt 1 - Zadania poboczne (2) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Hak'u, część II

10

Hesla, miasto Eirulan, dzielnica mądrości

3

002, 004, 006

Wschodnia dżungla Greilyn (mapa 006)

1. Odszukaj Hak'u Hrawna.

Hrawn znajduje się daleko od miasta, w jednej z małych jaskiń w Eastern Greilyn Jungle. Rozmawiając z nim, musisz dokonać wyboru. Albo pomożesz jemu i jego ojcu w zabiciu złego Hak'u, albo zakończysz to zabijając samego Hrawna. Wybrałem to pierwsze - jak się wydaje - lepsze wyjście. W związku z powyższym, czekała mnie wycieczka do zachodniej części dżungli.

Zachodnia dżungla Greilyn (mapa 004)

2. Zabij wodza Hak'u występujacego przeciwko twym sojusznikom.

Wszystko, co musisz zrobić, to pokonać przeciwnika stojącego w twierdzy Hak'u.

Eirulan (mapa 002)

3. Wróć do Hesli, do lazaretu w Eirulanie.

Nie zapominaj, że również ojciec Hrawna oferował Ci nagrodę. Odbierz ją. :)