Akt 2 - Zadania poboczne (4) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Arena Aman'lu
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
Arena Aman'lu | 19 | Zadanie zaczynasz od rozmowy z barmanem w Aman'lu, ale faktycznie zleca je Daesthai | 10 | Brak |
Interesujące zadanie oparte na sprawdzonym schemacie. Podstawowy cel: zostać mistrzem. W jaki sposób? Musisz pokonać dziesięciu mniej lub bardziej twardych przeciwników + ich podwładnych w kolejnych rundach. Aby móc zacząć to zadanie, odpowiednio poprowadź rozmowę z barmanem w gospodzie Aman'lu - wyjawi Ci hasło niezbędne do wejścia na arenę. Gdy już je będziesz miał, przejdź na zaplecze i zjedź na dół windą. Porozmawiaj z elfem pilnującym ukrytego przejścia, podaj mu hasło i zejdź po długich schodach na sam dół. Tam zacznie się właściwe zadanie.
Aby zacząć walkę, musisz kupić od elfa żeton i położyć go w odpowiednim miejscu. Wraz z kolejnymi rundami wzrasta cena żetonu oraz - oczywiście - moc przeciwników. Za każdą wygraną rundę dostajesz klucz do drzwi, za którymi kryje się skrzynia ze skarbem. Do dzieła! (żeby nie było wątpliwości - to, że nie napisałem nic o poziomach pomniejszych przeciwników, nie znaczy, że nie istnieją; zazwyczaj mają poziom niższy o około 2 od mini-bossa).
1. Pokonaj pierwszą grupę przeciwników. - mini-boss na 24 poziomie 2. Pokonaj drugą grupę przeciwników. - mini-boss na 26 poziomie 3. Pokonaj trzecią grupę przeciwników. - mini-boss na 28 poziomie 4. Pokonaj czwartą grupę przeciwników. - mini-boss na 30 poziomie 5. Pokonaj piątą grupę przeciwników. - brak mini-bossa, przeciwnicy na 33 poziomie 6. Pokonaj szóstą grupę przeciwników. - mini-boss na 38 poziomie 7. Pokonaj siódmą grupę przeciwników. - mini-boss na 33 poziomie, ale jego pomagierzy na 38 8. Pokonaj ósmą grupę przeciwników. - mini-boss na 39 poziomie 9. Pokonaj dziewiątą grupę przeciwników. - mini-boss na 40 poziomie (i sporo pomagierów na 39, dosyć trudna runda) 10. Pokonaj mistrzów areny. - dwóch mini-bossów na 40 poziomie. |
Po ostatniej rundzie będziesz mógł odwiedzić ostatnie pomieszczenie ze skarbami, ukryte za pomieszczeniem nr 9. To chyba najbardziej dochodowe zadanie w całej grze. 2 punkty umiejętności, tony przedmiotów unikalnych i z zestawów, nowy zwierzak do kupienia oraz tajemniczy przedmiot (patrz sekcja "Tajemnicze zadanie").
Duch sługi
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
Duch sługi | 26 | Eldoriath Wilwarin, dom kawałek za południowym wyjściem z Aman'lu | 6 | 016, 020 |
Posiadłość Levrethów (mapa 020)
1. Wejdź do posiadłości Levrethów.
Z tym nie powinno być problemów. Winda znajduje się w głębi południowego Lasu Vai'lutra.
2. Naucz się zaśpiewu umarłych.
Aby mieć ten etap z głowy, musisz wykonać w tym akcie drugie zadanie poboczne - tamże odsyłam po wskazówki.
3. Porozmawiaj z duchem Threnitha Wilwarina.
4. Podążaj za duchem Threnitha Wilwarina, szukając poszlak.
5. Odkryj klejnoty rodu Levreth.
Gdy już posiądziesz zaśpiew umarłych, pogadaj z duchem. Przybliży Ci nieco sytuację i otworzy drzwi. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz portret - podnieś go i ponownie porozmawiaj z duchem. Przejdzie do kolejnego pomieszczenia, tam znajdziesz drugą wskazówkę. Duch otworzy Ci również trzecie pomieszczenie ze wskazówką oraz czwarte, ukryte pomieszczenie, w którym znajdziesz klejnoty, które musisz zanieść do Eldoriatha.
Aman'lu (mapa 016)
6. Dostarcz Eldoriathowi Wilwarinowi z Aman'lu dowód niewinności Threnitha.