Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 2 - Zadania poboczne (4) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Arena Aman'lu

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Arena Amanlu - Akt 2 - Zadania poboczne (4) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Arena Aman'lu

19

Zadanie zaczynasz od rozmowy z barmanem w Aman'lu, ale faktycznie zleca je Daesthai

10

Brak

Interesujące zadanie oparte na sprawdzonym schemacie. Podstawowy cel: zostać mistrzem. W jaki sposób? Musisz pokonać dziesięciu mniej lub bardziej twardych przeciwników + ich podwładnych w kolejnych rundach. Aby móc zacząć to zadanie, odpowiednio poprowadź rozmowę z barmanem w gospodzie Aman'lu - wyjawi Ci hasło niezbędne do wejścia na arenę. Gdy już je będziesz miał, przejdź na zaplecze i zjedź na dół windą. Porozmawiaj z elfem pilnującym ukrytego przejścia, podaj mu hasło i zejdź po długich schodach na sam dół. Tam zacznie się właściwe zadanie.

Aby zacząć walkę, musisz kupić od elfa żeton i położyć go w odpowiednim miejscu. Wraz z kolejnymi rundami wzrasta cena żetonu oraz - oczywiście - moc przeciwników. Za każdą wygraną rundę dostajesz klucz do drzwi, za którymi kryje się skrzynia ze skarbem. Do dzieła! (żeby nie było wątpliwości - to, że nie napisałem nic o poziomach pomniejszych przeciwników, nie znaczy, że nie istnieją; zazwyczaj mają poziom niższy o około 2 od mini-bossa).

 

1. Pokonaj pierwszą grupę przeciwników. - mini-boss na 24 poziomie

2. Pokonaj drugą grupę przeciwników. - mini-boss na 26 poziomie

3. Pokonaj trzecią grupę przeciwników. - mini-boss na 28 poziomie

4. Pokonaj czwartą grupę przeciwników. - mini-boss na 30 poziomie

5. Pokonaj piątą grupę przeciwników. - brak mini-bossa, przeciwnicy na 33 poziomie

6. Pokonaj szóstą grupę przeciwników. - mini-boss na 38 poziomie

7. Pokonaj siódmą grupę przeciwników. - mini-boss na 33 poziomie, ale jego pomagierzy na 38

8. Pokonaj ósmą grupę przeciwników. - mini-boss na 39 poziomie

9. Pokonaj dziewiątą grupę przeciwników. - mini-boss na 40 poziomie (i sporo pomagierów na 39, dosyć trudna runda)

10. Pokonaj mistrzów areny. - dwóch mini-bossów na 40 poziomie.

Po ostatniej rundzie będziesz mógł odwiedzić ostatnie pomieszczenie ze skarbami, ukryte za pomieszczeniem nr 9. To chyba najbardziej dochodowe zadanie w całej grze. 2 punkty umiejętności, tony przedmiotów unikalnych i z zestawów, nowy zwierzak do kupienia oraz tajemniczy przedmiot (patrz sekcja "Tajemnicze zadanie").

Walka z mistrzami. - Akt 2 - Zadania poboczne (4) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry
Walka z mistrzami.

Duch sługi

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Duch sługi - Akt 2 - Zadania poboczne (4) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Duch sługi

26

Eldoriath Wilwarin, dom kawałek za południowym wyjściem z Aman'lu

6

016, 020

Posiadłość Levrethów (mapa 020)

1. Wejdź do posiadłości Levrethów.

Z tym nie powinno być problemów. Winda znajduje się w głębi południowego Lasu Vai'lutra.

2. Naucz się zaśpiewu umarłych.

Aby mieć ten etap z głowy, musisz wykonać w tym akcie drugie zadanie poboczne - tamże odsyłam po wskazówki.

3. Porozmawiaj z duchem Threnitha Wilwarina.

4. Podążaj za duchem Threnitha Wilwarina, szukając poszlak.

5. Odkryj klejnoty rodu Levreth.

Gdy już posiądziesz zaśpiew umarłych, pogadaj z duchem. Przybliży Ci nieco sytuację i otworzy drzwi. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz portret - podnieś go i ponownie porozmawiaj z duchem. Przejdzie do kolejnego pomieszczenia, tam znajdziesz drugą wskazówkę. Duch otworzy Ci również trzecie pomieszczenie ze wskazówką oraz czwarte, ukryte pomieszczenie, w którym znajdziesz klejnoty, które musisz zanieść do Eldoriatha.

Aman'lu (mapa 016)

6. Dostarcz Eldoriathowi Wilwarinowi z Aman'lu dowód niewinności Threnitha.