Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 3 - Zadania główne (2) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Kopalnie Kaderak, część II

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom postaci

Liczba etapów

Mapki do zadania

Rozdział 5 - Akt 3 - Zadania główne (2) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Rozdział 5

Kopalnie Kaderak, część II

35

5

030, 036, 037

Uwaga na wstępie: w kopalniach po raz pierwszy pojawiają się beczki z prochem, które, zazwyczaj ustawione obok zwykłych beczek ze skarbami, eksplodują i zabijają Twoją postać (chyba, że jest w stanie wytrzymać kilkadziesiąt tysięcy punktów obrażeń). Eliminacja takowych z dystansu jest wysoce wskazana.

Górne kopalnie Kaderak (mapa 036)

1. Zniszcz olbrzymie skupisko odłamków.

Filmik wprowadzający ukaże cel zadania w całej okazałości. Musisz przebiec się po całej kopalni i ustawić odpowiednio tory - w taki sposób, by wózek z materiałami wybuchowymi mógł dojechać i eksplodować przy wielkim odłamku. Droga jest liniowa.

Zgromadzenie Mrocznych Magów (mapa 037)

2. Odszukaj Mrocznych Magów.

Do miejsca o tej jakże przeuroczej nazwie prowadzi winda znajdująca się kawałek na wschód od teleportuj w dolnej części kopalni.

3. Zniszcz Mrocznych Magów.

Przed walką koniecznie zapisz grę i zaopatrz się w wystarczające ilości mikstur. :)

Ogólnie rzecz biorąc, walka z trzema Mrocznymi Magami różni się od walki z jednym Magiem tylko kilkoma rzeczami. Po pierwsze, trzy razy więcej kłopotów. Po drugie, trzy różne żywioły. Po trzecie - potężny przeciwnik przywołany na początku walki. Poza tym praktycznie to samo: tarcze złożone z trzech kryształów, potężne ataki i dużo punktów życia. :)

Zacznijmy od początku. Xzeihoranth. To nie jest przypadkowy ciąg liter ani imię chłopca pokładowego. :) To imię potwora, którego przyzwą Magowie. Charakterystyczny wygląd. 43 poziom, 35000 punktów życia. Xzeihoranth to wredna i twarda bestia, ale...Radziłbym pozostawić go przy życiu, a skoncentrować się na samych Magach. Gdy Xzeihoranth stąpa po ziemi, Magowie nie są w stanie odnawiać swoich tarcz z kryształów ani używać jakichkolwiek innych czarów - wszyscy są skoncentrowani na podtrzymywaniu przy życiu bestii. Dlatego też najlepszym wyjściem jest sprowokowanie Xzeihorantha do ataku na najsilniejszą z Twoich postaci i pełny atak na jednego z magów. Gdy padnie, Xzeihoranth po prostu zniknie. Rozpocznie się nieco trudniejsza część walki.

Niby przeciwników mniej, a jednak jest trudniej. Atakuje Cię dwóch, a nie jeden, potrafią regenerować tarcze, a ich zaklęcia są naprawdę potężne. Nie wahaj się używać mikstur i rób uniki; w moim przypadku Magowie byli w stanie zmieść z powierzchni ziemi Taar używając jednego zaklęcia. Jeżeli masz moc Niewrażliwości - skorzystaj z niej. I wal w Magów czym się da. Jeżeli potrzebujesz szybkiej regeneracji mocy - używaj wojennych piedestałów.

Jesteś w stanie uniknąć praktycznie każdego ataku Magów. Gdy rzucają jakiś czar, pod Twoimi postaciami pojawi się swego rodzaju okrąg, znak, że jeżeli chcesz żyć, powinieneś czym prędzej uciekać z tego miejsca. Tak też czyń. Istnieją również "ataki bez uprzedzenia" - gdy zobaczysz, że w stronę Twoich postaci biegnie promień jakiejś podejrzanej energii - uciekaj.

W ten sposób, powoli ale skutecznie, dobrniesz do końca walki...

Nie zwracaj uwagi na Xzeihorantha. Przy okazji sam zniknie. W przeciwieństwie do Magów. - Akt 3 - Zadania główne (2) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry
Nie zwracaj uwagi na Xzeihorantha. Przy okazji sam zniknie. W przeciwieństwie do Magów.

4. Odzyskaj Egidę Życia.

The Town of Kalrathia (mapa 030)

5. Wróć do lorda Kalrathia i dostarcz mu Egidę Życia.