Akt 3 - Zadania główne (2) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Kopalnie Kaderak, część II
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
Rozdział 5 Kopalnie Kaderak, część II | 35 | 5 | 030, 036, 037 |
Uwaga na wstępie: w kopalniach po raz pierwszy pojawiają się beczki z prochem, które, zazwyczaj ustawione obok zwykłych beczek ze skarbami, eksplodują i zabijają Twoją postać (chyba, że jest w stanie wytrzymać kilkadziesiąt tysięcy punktów obrażeń). Eliminacja takowych z dystansu jest wysoce wskazana.
Górne kopalnie Kaderak (mapa 036)
1. Zniszcz olbrzymie skupisko odłamków.
Filmik wprowadzający ukaże cel zadania w całej okazałości. Musisz przebiec się po całej kopalni i ustawić odpowiednio tory - w taki sposób, by wózek z materiałami wybuchowymi mógł dojechać i eksplodować przy wielkim odłamku. Droga jest liniowa.
Zgromadzenie Mrocznych Magów (mapa 037)
2. Odszukaj Mrocznych Magów.
Do miejsca o tej jakże przeuroczej nazwie prowadzi winda znajdująca się kawałek na wschód od teleportuj w dolnej części kopalni.
3. Zniszcz Mrocznych Magów.
Przed walką koniecznie zapisz grę i zaopatrz się w wystarczające ilości mikstur. :)
Ogólnie rzecz biorąc, walka z trzema Mrocznymi Magami różni się od walki z jednym Magiem tylko kilkoma rzeczami. Po pierwsze, trzy razy więcej kłopotów. Po drugie, trzy różne żywioły. Po trzecie - potężny przeciwnik przywołany na początku walki. Poza tym praktycznie to samo: tarcze złożone z trzech kryształów, potężne ataki i dużo punktów życia. :)
Zacznijmy od początku. Xzeihoranth. To nie jest przypadkowy ciąg liter ani imię chłopca pokładowego. :) To imię potwora, którego przyzwą Magowie. Charakterystyczny wygląd. 43 poziom, 35000 punktów życia. Xzeihoranth to wredna i twarda bestia, ale...Radziłbym pozostawić go przy życiu, a skoncentrować się na samych Magach. Gdy Xzeihoranth stąpa po ziemi, Magowie nie są w stanie odnawiać swoich tarcz z kryształów ani używać jakichkolwiek innych czarów - wszyscy są skoncentrowani na podtrzymywaniu przy życiu bestii. Dlatego też najlepszym wyjściem jest sprowokowanie Xzeihorantha do ataku na najsilniejszą z Twoich postaci i pełny atak na jednego z magów. Gdy padnie, Xzeihoranth po prostu zniknie. Rozpocznie się nieco trudniejsza część walki.
Niby przeciwników mniej, a jednak jest trudniej. Atakuje Cię dwóch, a nie jeden, potrafią regenerować tarcze, a ich zaklęcia są naprawdę potężne. Nie wahaj się używać mikstur i rób uniki; w moim przypadku Magowie byli w stanie zmieść z powierzchni ziemi Taar używając jednego zaklęcia. Jeżeli masz moc Niewrażliwości - skorzystaj z niej. I wal w Magów czym się da. Jeżeli potrzebujesz szybkiej regeneracji mocy - używaj wojennych piedestałów.
Jesteś w stanie uniknąć praktycznie każdego ataku Magów. Gdy rzucają jakiś czar, pod Twoimi postaciami pojawi się swego rodzaju okrąg, znak, że jeżeli chcesz żyć, powinieneś czym prędzej uciekać z tego miejsca. Tak też czyń. Istnieją również "ataki bez uprzedzenia" - gdy zobaczysz, że w stronę Twoich postaci biegnie promień jakiejś podejrzanej energii - uciekaj.
W ten sposób, powoli ale skutecznie, dobrniesz do końca walki...
4. Odzyskaj Egidę Życia.
The Town of Kalrathia (mapa 030)
5. Wróć do lorda Kalrathia i dostarcz mu Egidę Życia.