Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 3 - Zadania główne (4) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Rogi Zaramotha

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom postaci

Liczba etapów

Mapki do zadania

Rozdział 8 - Akt 3 - Zadania główne (4) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Rozdział 8

Rogi Zaramotha

37

2

---

Rogi Zaramotha

1. Wespnij się na szczyt góry.

To już ostatnia prosta. Wyjątkowo długa, ale ostatnia. Idź jedyną możliwą drogą. Po jakimś czasie trafisz do pomieszczenia z windami, gdzie znajdziesz pierwszy z Agallańskich obelisków. Użycie takowego daje Ci odporność na wszelkie ciosy przeciwników przez jakiś czas. Zbadaj wszystkie możliwe drogi wychodzące z pomieszczenia. Północno-zachodnia winda zaprowadzi Cię do teleportuj i dalszej drogi; pozostałe do rozmaitych sanktuariów, zaśpiewów, a przede wszystkim - do przeciwników. Bądź zawsze gotowy na walkę z Qatallami - mogą dosłownie wyrosnąć spod ziemi. Droga na sam szczyt jest kręta i bardzo długa.

Ostatnim przystankiem przed finałowymi bitwami będzie drugi teleport. Zaopatrz się w sprzęt i ruszaj.

Komnata Arcymaga

2. Pokonaj Arcymaga.

Tęsknisz za nieskomplikowanymi walkami z bossami, za czasami, gdy mogłeś wyładować całą swoją agresję? Dobrze trafiłeś. :) Walka z Arcymagiem polega w głównej mierze właśnie na tym. Niby posiada jakieś ataki, ale nie zadają zbyt dużych obrażeń (bardziej efektowne niż efektywne). Jedyną bronią, która może Ci napsuć trochę nerwów, są...Obeliski. Tak, te same, które gwarantują niezniszczalność. Arcymag zaczyna ich używać przeciwko Tobie w późniejszej części walki. Rzuca na obeliski tarczę i zaklęcie, które powoduje, że strzelają w Ciebie czymś w rodzaju magicznych pocisków. Pociski te są o tyle groźne, że jedno trafienie oznacza automatyczną śmierć. Na szczęście poruszają się bardzo wolno. Ponadto, jeżeli masz rozwinięte moce i dosyć wysoki poziom, jesteś w stanie pokonać Arcymaga bez uciekania przed pociskami - nawet nie zdąży rzucić odpowiedniego zaklęcia. Wystarczy tylko równo go tłuc. I to wszystko.

W moim odczuciu walka z trzema Mrocznymi Magami była trudniejsza.

Jednego Arcymagowi nie można odmówić - jego zaklęcia są efektowne. - Akt 3 - Zadania główne (4) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry
Jednego Arcymagowi nie można odmówić - jego zaklęcia są efektowne.