Akt 2 - Zadania poboczne (3) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Niewinny Lothar
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
Niewinny Lothar | 24 | Roland, gospoda w Aman'lu | 4 | 016, 020 |
Uwaga: zadanie to możesz wykonać dopiero po wykonaniu trzeciego zadania głównego w drugim akcie.
Lothar oskarżony o kradzież złotego płaszczyka nie przyznaje się do winy. Pora odszukać prawdziwego złodzieja. Udaj się w tym celu do...
Podmywana wodą pieczara (mapa 020)
1. Odszukaj złoty płaszcz Rolanda.
W pobliżu kryje się półolbrzym Magrus. To on ukradł złoty płaszcz Rolanda. Gdy go znajdziesz i porozmawiasz z nim, ucieknie, ale zostawi klucz. Klucz do swojego domu.
Południowy las Vai'lutra (mapa 020)
2. Znajdź Magrusa.
3. Pokonaj Magrusa.
Domek jest oznaczony na mapce. Wejdź do środka i pogadaj z Magrusem - będzie chciał walczyć. Cóż, pokonaj go. Po jakimś czasie się podda.
Aman'lu (mapa 016)
4. Wróć do Rolanda, który przebywa w Aman'lu.
Deru szuka skarbów
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
Deru szuka skarbów | 24 | Prospector Albain, miasto Aman'lu; to zadanie możesz rozpocząć tylko z Deru w drużynie | 3 | 005, 022, 031 |
Uwaga: zadanie to możesz wykonać dopiero po wykonaniu trzeciego zadania głównego w drugim akcie.
Ruiny Razki (mapa 005)
1. Odszukaj i zbadaj miejsce oznaczone na mapie, którą Deru otrzymała od elfickiego poszukiwacza.
Mapka przedstawia oczywiście ruiny Razki, znajdujące się między południową a wschodnią dżunglą Greilyn. Jeżeli dokładnie zwiedzasz każdy cal świata Aranna, być może pamiętasz stamtąd zamknięte drzwi oznaczone X-em. Rusz właśnie tam - klucz, który otrzymasz od Albaina otwiera te drzwi. Nie kryje się tam praktycznie żaden skarb, ale znajdziesz klucz i kolejną zagadkę. Musisz się udać do specyficznego miejsca w specyficznym lesie, czyli...
Zamarznięta jaskinia Vai'kesh (mapa 022)
2. Odszukaj i zbadaj miejsce wskazane przez zagadkę Razki.
Na miejscu, w skrzyni, znajdziesz kolejny klucz i kolejną zagadkę. Tym razem musisz udać się do...
Magiczna oaza (mapa 031)
3. Odszukaj i zbadaj miejsce wskazane przez drugą zagadkę Razki.
Miejsce to znajdziesz wędrując po północnej Równinie Łez w akcie trzecim. Wewnątrz znajduje się ostatni już skarb.
Znak skrytobójcy
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
Znak skrytobójcy | 35 | Po podjęciu tajemniczego kamienia leżącego na stole w jednym z domów w Aman'lu | 6 | 016, 030, 035 |
Aman'lu (mapa 016)
1. Podnieś intrygujący kamień.
2. Zmierz się ze skrytobójcą.
3. Porozmawiaj z Danadelem.
Na wstępie do zadania powyższe trzy punkty masz za sobą, więc od razu można przejść do kolejnych. No, nie zupełnie od razu. Prawdopodobnie rozpoczynając zadanie jesteś w drugim akcie. A kolejne miejsce, które musisz odwiedzić, to główne miasto aktu trzeciego.
Kalrathia (mapa 030)
4. Dowiedz się więcej w Kalrathii o liantyrycie.
Pogadaj z miejscowym zaklinaczem. Dowiesz się czegoś na temat kamienia, który posiadasz. Dowiesz się także, w jaki sposób możesz się go pozbyć (a przynajmniej próbować). Potrzebujemy pierścienia.
Górne kopalnie Kaderak (mapa 036)
5. Dostarcz krasnoludki mythrilowy pierścień zaklinaczce Valerii z Kalrathii.
Po wejściu do kopalni, w jednym z początkowych pomieszczeń trafisz na dźwignię. Otwiera ona ukryte pomieszczenie - sarkofag, w którym znajdziesz pierścień.
Kalrathia (mapa 030)
6. Odszukaj kupca Kendrila.
Załóż pierścień i przejdź do gospody, na piętro. Kendril znajduje się w jednym z pokoików. Gdy do niego zagadasz, zjawi się skrytobójca. Nie jest zbyt twardy - jego główną bronią jest niewidzialność, a teraz niewiele mu to pomoże. W nagrodę dostaniesz dwa wspaniałe, uzupełniające się miecze - jedyną pozostałość po skrytobójcy.