Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne | Rozdział 3 | Drakensang The Dark Eye poradnik Drakensang: The Dark Eye

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Zadania poboczne

ZP3 Smaczny kąsek (kontynuacja)

3. Znajdź innego kupca

Porozmawiaj z horacjańskim kupcem Florisem M5(6). Wyczuje on zapach języczków koszyckiego trznadla i będzie chciał je kupić. Możesz je sprzedać lub dalej szukać kupca, który zaproponuje wyższą kwotę za ten smakołyk.

Nagroda: 5 Dukatów

ZP11 Kastan Gamblack

Zadanie otrzymujesz na początku rozdziału od Księcia Growina M5.2(7).

1. Wytrop Kastana Gamblacka

Zadanie kontynuowane w rozdziale piątym.

ZP12 Śledztwo w porcie

Zadanie otrzymujesz na początku rozdziału od Lady Protektorki Dariany M5.2(6).

1. Skontaktuj się z Neisbeckami

Idź do Portu Ugdan i porozmawiaj z Pagolem Babek M4(9). Zleci Ci odebranie zamówienia od karczmarza ze "Srebrnego Dzbana".

2. Skontaktuj się ze Stoerrebrandtami

Idź do Portu Ugdan i porozmawiaj z Laranem Dykemillerem M4(10). Spytaj go o pracę. Okaże się, że ich posłaniec jest chory i możesz wykonać dla nich drobną robotę.

3. Złóż raport Lady Protektorce Darianie

Po skontaktowaniu się z Neisbeckami lub Stoerrebrandtami udaj się do rezydencji hrabiowskiej M5(4). Lady Protektorkę M5.2(2) spotkasz na schodach, przy wejściu. Powiedz jej, że udało Ci się zrobić pierwszy krok w śledztwie.

ZP13 Za garść dukatów (praca dla Neisbecków)

Zadanie otrzymasz po skontaktowaniu się z Pagolem Babek M4(9).

1. Na posyłkach

1.1 Oferta dla gospodarza Tradana

Idź na Plac Praiosa do karczmy "Srebrny Dzban". Porozmawiaj tam z karczmarem Tradanem M2.2(3) o ofercie Neisbecków. Kiedy karczmarz przyjmie ofertę, wróć do Pagola Babek .

Nagroda: 5 Talarów

Zadanie kontynuowane w rozdziale piątym.

ZP13 Za garść dukatów (praca dla Stoerrebrandtów)

Zadanie otrzymasz po skontaktowaniu się z Laranem Dykemillerem M4(10).

1. Na posyłkach

Twoim pierwszym zadaniem jest dostarczenie wiadomości. Udaj się do "Srebrnego Dzbana" M2.2.

1.1 Odbierz zamówienie od gospodarza Tradana

Porozmawiaj z Tradanem Brewmorem M2.2(3) i zabierz od niego kartę zamówienia.

1.2 Odnieś formularz zamówieniowy

Wróć jeszcze tylko do Larana M4(10) i daj mu zamówienie. Powie, że może znajdzie się dla Ciebie w przyszłości jeszcze jakaś praca.

Nagroda: 5 Talarów

Zadanie kontynuowane w rozdziale piątym.

ZP14 Karciana sztuczka Boltana

Kiedy usłyszysz słowa Wyroczni (Z6 Przygotowania do Smoczego Zadania) i wyjdziesz ze świątyni, spotkasz karczmarza Ibroma Soapstone'a . Poprosi Cię, abyś przy okazji, kiedy będziesz już w Moorbridge postarał się znaleźć złodziejkę Thalyę di Ravendoza , która ukradła jego skrzynię z biżuterią .

1. Znajdź złodzieja

Zadanie kontynuowane w rozdziale czwartym.

ZP15 Popsuta fontanna

Porozmawiaj ze strażnikiem miejskim M5(5). Odpowiada on za przygotowanie placu na nadchodzące świętowanie, a właśnie zepsuła się fontanna. Dodatkowo nie może znaleźć miejskiego konserwatora. Poprosi Cię o pomoc w naprawie.

1. Pomóż naprawić fontannę

1 - Zadania poboczne | Rozdział 3 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
Aby naprawić fontannę ustaw dźwignie w następujący sposób (zaczynając od lewej strony): 1) góra 2) dół 3) dół 4) góra 5) dół - Zadania poboczne | Rozdział 3 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Aby naprawić fontannę ustaw dźwignie w następujący sposób (zaczynając od lewej strony): 1) góra 2) dół 3) dół 4) góra 5) dół.

Użyj jeszcze bloczku i mechanizm znowu będzie sprawny.

Automatycznie zostajesz przeniesiony do kanałów. Aby uruchomić ponownie fontannę musisz ustawić dźwignie w odpowiedni sposób: zaczynając od lewej strony 1) góra 2) dół 3) dół 4) góra 5) dół.

Nagroda: 2 Talary

ZP16 Receptura na napój mocy

Na głównym targu Cytadeli Hrabiowskiej M5 spotkasz Auralię M5(7), alchemiczkę, którą miałeś już okazję poznać w Avestreu M1. Powie Ci o sowim problemie z przepisem na potężny napój magiczny. Jeden ze składników jest dla niej nieznany i prosi Cię, abyś znalazł kogoś kto będzie cokolwiek o nim wiedział.

1. Odszukaj eksperta

Zadanie kontynuowane w rozdziale siódmym.

ZP17 Sztuczna broda

W krzakach dostrzeżesz beczkę, z której dochodzi czyjś głos. Okazuje się, że siedzi tam Ugin, syn Umbasha M5(12). Wstydzi się wyjść ponieważ stracił brodę w starciu z psem M5(14), który podkradał mu kury. Prosi Cię o znalezienie mu zastępczej brody. Najlepiej żeby było to futro wspomnianego wcześniej psa .

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie