Zadania główne | Rozdział 7 | Drakensang The Dark Eye poradnik Drakensang: The Dark Eye
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Zadania główne
Kolejność wykonywania zadań:
Z15 Prolog: Adamantowe Serce
Z16.1 Porozmawiaj z hrabią Growinem
Z16.2.1 Spotkaj się z Gerlingiem w Tallon
Z18.1 Pokonaj goblińskich maruderów
Z18.2 Droga do Zagajnika Prenna
Z16.3.1 Znajdź klucz do leża
Z16.3.2 Spotkaj się z Aromem w wieży
Z16.3.3 Zabij smoka
Z16.4 Spotkaj się z Aromem w Murolosh
Z15 Prolog: Adamantowe Serce
1. Tajemnica Smoczego Oka
Odwiedź Rakoriuma . Znajdziesz go we własnej posiadłości M2(7). Powiedz mu o tym, co usłyszałeś od Wyroczni . Arcymag spojrzy w Oko Smoka i stwierdzi, że Twoja droga wiedzie do Murolosh, ale żeby się tam dostać będziesz potrzebował pozwolenia od samego krasnoludzkiego króla Arombolosha . Wskaże też hrabiego Growina M5.2(7), jako osobę, która może Ci coś w tej sprawie doradzić.
Z16 Droga do Murolosh
1. Porozmawiaj z hrabią Growinem
Udaj się do Cytadeli Hrabiowskiej i idź do Growina M5.2(7). Poproś go o pomoc w dostaniu się do Murolosh. Dowiesz się, że ostatnio kontakty z Murolosh są bardzo rzadkie i właśnie wysłany został dyplomata Gerling , który ma spotkać się z królem Aromboloshem . Gerling ma zatrzymać się w mieście Tallon i tam też masz się z nim spotkać.
2. Dyplomata Gerling
2.1 Spotkaj się z Gerlingiem w Tallon
Pierwszą osobą, którą spotkasz w Tallon jest Świniopas Jargold . Możesz z nim chwile porozmawiać, aby dowiedzieć się jak wygląda sytuacja w okolicy. Teraz musisz dostać się do miasta, a jak wiesz już od Jargolda nie wszyscy są wpuszczani do środka.
Opcja 1: Porozmawiaj z strzegącym bramy wejściowej Strażnikiem M9(3). Nie chce Cię wpuścić, ale możesz spróbować go przekupić. Daj mu 15 Dukatów , a od razu stanie się milszy i pozwoli Ci wejść do miasta.
Opcja 2: Wykonaj zadanie Z17 Szlachcianka Ingania .
Opcja 3: Porozmawiaj z budowniczym Viburnem M9(4), gdy tylko nie będzie w okolicy Dariana M9(4). Spytaj go w jaki sposób dostaje się do miasta, a dowiesz się, że Viburne zna hasło. Użyj umiejętności Zastraszanie, Gadanina, Uwodzenie lub zapłać 10 Dukatów aby przekonać go do podania Ci hasła.
Po wejściu do miasta skieruj się do karczmy, "Szczęśliwe Jabłko" M9(7). To tam powinien przebywać Gerling . Niestety nie zastaniesz go na miejscu. Zamiast niego spotkasz Burmistrza Dipwidge . Według niego doradca hrabiego wyruszył do sanktuarium w Zagajniku Prenna M9(23). Na miejsce dotrzesz jedynie drogą okrężną, przez bramę zachodnią M9(8). Droga na wschód jest nieczynna z powodu zburzonego mostu.
2.2 Znajdź Gerlinga
Zadanie ukończysz docierając do Zagajnika Prenna M9(23).
3. Szacunek krasnoludów
Zadanie otrzymasz docierając do Zagajnika Prenna.
3.1 Znajdź klucz do leża
Klucz znajduje się w jaskini M9(24) nieopodal sanktuarium. Idź do niej, zabijając po drodze grupę harpii. Opuszczona kopalnia jest pełna pająków i szkieletów. Przebij się przez te wrogie stworzenia i dostań do Laboratorium. Tam czekają już na Ciebie nieumarli dowodzeni przez maga - kościotrupa, Meredina M9.1(2). Po zabiciu go otrzymasz zarówno klucz jak i kolejny element złotej zbroi, napierśnik ognia .
Nagroda: Klucz do Wieży Krasnoludów i Napierśnik ognia
3.2 Spotkaj się z Aromem w wieży
Wyjdź z jaskini, pokonując kolejne zastępy szkieletów i pająków. Zburzony most, blisko wschodniej bramy będzie już naprawiony. Korzystając z niego najszybciej dostaniesz się do wieży M9(25). Porozmawiaj z Aromem . Widząc, że zdobyłeś klucz , każe Ci uruchomić nim portal i ruszyć do walki ze smokiem .
3.3 Zabij smoka
Znajdziesz się na szczycie wieży M9.2(1). Arom zabrał ze sobą skrzynię M9.2(1) z ekwipunkiem , który może przydać się w walce ze smokiem . Zabierz wszystko co znajdziesz w środku, a szczególnie maść na poparzenia , która zapewnia odporność na ogień. Zejdź na dół i idź ścieżką w stronę legowiska. Po drodze napotkasz kilka grup harpii. Wszystkie są bardzo blisko siebie co powoduje, że świetnie sprawdza się na nich czar kula ognia. Po harpiach spotkasz kolejny raz Archona Megalona M9.2(2). Jeżeli nie będziesz go krytykował pozwoli Ci kupić jego towary. Przygotuj się do walki i wejdź do legowiska smoka M9.2(3). Potwór ciągle zieje ogniem, przez to na samym początku walki użyj na członkach swojej drużyny maści na poparzenia i kiedy tylko ta skończy działać, użyj kolejnej. Smok ma aż 900 punktów życia, ale jeżeli mądrze poprowadzisz walkę, nie zapomnisz o maści przeciw ogniowi i w razie potrzeby wykorzystasz mikstury lecznicze to wygrana będzie tylko kwestią czasu. Ograb zabitego smoka i porozmawiaj z Aromem M9.2(4). Podziękuje Ci za współpracę, wręczy receptury na przedmioty wykonane ze smoczych części i zaprosi do krasnoludzkiego miasta Murolosh.
Nagroda: smoczy łup, przepis na smoczy wywar, instrukcja wykonania sztyletu żmija, instrukcja wykonania włóczni żmija, instrukcja wykonania kuszy żmija, instrukcja wykonania kuszy pogromcy smoków .
4. Spotkaj się z Aromem w Murolosh
Zadanie zostanie ukończone, kiedy dotrzesz do Murolosh.
Koniec rozdziału siódmego!
Z17 Szlachcianka Ingania
Zostało jeszcze 37% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie