Zadania główne - INKWIZYCJA | Rozdział 5 | Drakensang The Dark Eye poradnik Drakensang: The Dark Eye
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
INKWIZYCJA:
Z9a Skradziona wiedza
4. Dołącz do Krucjaty Słońca
Przy wejściu do obozu Inkwizycji stoi Wyznawczyni Praiosa, Warina M7(3). Porozmawiaj z nią. Spyta się czy nie zechciałbyś do nich dołączyć. Jeżeli zgodzisz się na to, Warina zleci Ci pierwsze zadanie. Masz zabić jedną z wiedźm, Jasmin M7(1).
4.1 Zabij wiedźmę Jasmin
Do Inkwizycji dołączysz, gdy wykonasz zadanie dla Wariny | Masz wykazać swoją wartość zabijając wiedźmę Jasmin. |
Wróć do wiedźmy , którą spotkałeś już wcześniej zaraz za mostem. Powiedz jej, że zostałeś zwerbowany przez Inkwizycję, i że musi zginąć. Jasmin przemieni swoje świnie w dziki i rozpoczniesz z nimi walkę. Kiedy ją pokonasz otrzymasz sowią czaszkę Jasmin .
Nagroda: Sowia czaszka Jasmin
4.2 Zanieś talizman Warinie
Wróć z talizmanem do Warinie . Pochwali Cię za Twój czyn i każe udać się do Wielkiego Inkwizytora da Vanya M7(6).
Z12a Praioci z Mrocznego Lasu
1. Porozmawiaj z da Vanyą
W końcu masz możliwość porozmawiania z Wielkim Inkwizytorem M7(6). Powiedz mu, że chcesz przedostać się przez magiczną tarczę zakrywającą ruiny. Powie, że tarcza zniknie kiedy zabijesz pozostałe wiedźmy.
Nagroda: Szaty Inkwizycji
2. Zabij wiedźmy
Musisz zabić Alwenę , Morlę oraz Saphirę .
3. Zabij Alwene
Po wykonaniu zadania Z12a3.3 Zabierz Danosa do obozu Praiotów i wyjściu z obozu napadnie na Ciebie Alwene wraz z jej wilkami . Zabij ją, a otrzymasz kolejną sowią czaszkę .
Nagroda: Sowia czaszka Alwene
3.1 Poznaj słabość Alwene
Opcja 1: Pod namiotem M7(11) w lesie znajduje się skrzynia. Otwórz ją, a w środku znajdziesz Pamiętnik Alwene , z którego dowiesz się o jej uczuciu do Danosa M7(8).
Opcja 2: Idź do dworu w Mrocznym Lesie M7(9) i porozmawiaj z Firniane . Powiedz, że przybyłeś w imieniu Inkwizycji. Dziewczyna przestraszy się i powie Ci o związku między Alwene a Danosem M7(8).
3.2 Aresztuj Danosa
Danosa znajdziesz koło leśnej ścieżki. Powiedz mu, że go aresztujesz. Na początku będzie stawiał opór, ale gdy tylko zadasz mu cios zgodzi się pójść z Tobą do obozu.
3.3 Zabierz Danosa do obozu Praiotów
W połowie drogi zaczepi Cię Firniane wraz z bandytami . Dziewczyna zapłaciła im za uwolnienie jej chłopaka . Po rozprawieniu się z bandytami (Z12a.3.4 Rozbij zasadzkę) kontynuuj odprowadzenie Danosa do obozu. Przekaż go jeszcze Arngeldowi M7(4) i wyjdź z obozu.
3.4 Rozbij zasadzkę
Opcja 1: Spróbuj ich zastraszyć. Jeżeli Ci się powiedzie, rabusie odejdą.
Opcja 2: Możesz zapłacić kilka dukatów , aby zostawili Cię w spokoju. Im więcej zaproponujesz, tym większa szansa, że przystaną na Twoją propozycję.
Opcja 3: Walcz z rabusiami.
4. Zabij Morlę
Po zabiciu Mędrka (Z12a.4.3 Zabij ropuchy w sadzawce) pojawi się wściekła Morla . Pokonaj ją i zabierz jej sowią czaszkę .
Nagroda: Sowia czaszka Morli
4.1 Poznaj słabość Morli
Wykonaj zadanie Z12a4.2 Porozmawiaj z Berndrikiem .
4.2 Porozmawiaj z Berndrikiem
Porozmawiaj jeszcze raz z Wariną . Poradzi Ci udać się do Berndrika M7(19), który może mieć jakieś informacje dotyczące wiedźmy . Idź do niego. Kiedy dojdziesz na miejsce zobaczysz, że obóz zaatakowały duchy natury. Pomóż Berndrikowi w walce z nimi. Podziękuje Ci za pomoc, a spytany o wiedźmy powie Ci, że najcenniejszą rzeczą należącą do Morli jest jej ropucha .
4.3 Zabij ropuchy w sadzawce
Idź nad wskazany przez Berndrika staw. Spotkasz tam siedzącą na pniu drzewa ropuchę o imieniu Mędrek M7(12). Spróbuj z nią porozmawiać, ale ropucha wyczuje, że przyszedłeś ją zabić i zaatakuje Cię.
5. Zabij Saphirę
Po podpaleniu domu Saphiry (Z12a5.2 Zniszcz chatę Saphiry) zjawi się wiedźma w towarzystwie duchów natury. Zabij ją, a otrzymasz należącą do Saphiry sowią czaszkę .
Nagroda: Sowia czaszka Saphiry
5.1 Poznaj słabość Saphiry
Osobą, która zdradzi Ci słabość Saphiry jest kucharz mający swoją siedzibę w kuchni M7(10) na dworze w Mrocznym Lesie. Wydobyć z niego tę informację można na kilka sposobów, wykorzystując umiejętność Natura Ludzka lub zabierając leżący na tyłach kuchni zaklęty garnek , a następnie:
Opcja 1: Próbując uwieść kucharza.
Opcja 2: Zastraszyć go.
Opcja 3: Walczyć z nim, aż kucharz podda się i wszystko Ci zdradzi.
5.2 Zniszcz chatę Saphiry
Wiedząc, że Saphira M7(18) bardzo kocha swój domek w lesie, udaj się tam. Na miejscu znajdziesz płonący kosz z węglami . Przewróć go, podpalając tym samym domek.
6. Znajdź dwór w Mrocznym Lesie
Zadanie zostanie ukończone kiedy wejdziesz na dwór M7(9).
7. Złóż meldunek da Vanyi
Kiedy zabijesz już wszystkie wiedźmy (Z12a.2 Zabij wiedźmy) powiedz o tym Wielkiemu Inkwizytorowi . Okazuje się, że musisz zrobić coś jeszcze. Masz zabić ostatnią z wiedźm, Heidrunę . Najpierw musisz ją przyzwać w miejscu wiedźmowych tanów M7(23), wykorzystując zdobyte sowie czaszki .
8. Pokonaj Heidrunę w miejscu wiedźmowych tanów
Po wezwaniu wiedźmy (Z12a.8.2 Wezwij Heidrunę) porozmawiaj z nią. Nie zdążysz wiele powiedzieć, ponieważ zjawi się Wielki Inkwizytor . Porozmawia przez chwilę z Heidruną , po czym zamieni się w jaszczuropodobną istotę , a jego rycerze w kultystów smoka . Jaszczur rzuci jeszcze zaklęcie, które powali wiedźmę i zacznie walczyć z Tobą.
8.1 Znajdź miejsce wiedźmowych tanów
To magiczne miejsce znajdziesz w północno-wschodniej części mapy M7(23).
8.2 Wezwij Heidrunę
Heidrunę wezwiesz wsadzając sowie czaszki w pomniki wiedźm.
9. Pokonaj da Vaynę
Skup się na przemienionym Wielkim Inkwizytorze . To bardzo silna postać, przez co musisz ją zabić jak najszybciej. Kultystami możesz zająć się później. Po walce przeszukaj jeszcze jego ciało. Znajdziesz przy nim sporo pieniędzy i kilka cennych przedmiotów . Porozmawiaj także z Heidruną .
Nagroda: Opachy ognia