Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne | Rozdział 1 | Drakensang The Dark Eye poradnik Drakensang: The Dark Eye

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Zadania poboczne

ZP1 Egzamin

Zadanie otrzymasz od Runkela M1(4). Masz mu pomóc w wykonaniu zadań egzaminacyjnych zorganizowanych przez Gildię Złodziei.

1. Wykonaj pierwsze zadanie

Pierwsze zadanie brzmi: "Znajdź skrzynię w kaplicy Avesa i ukradnij jej zawartość".

2. Znajdź skrzynię i otwórz ją

Skrzynia M1(7) leży zaraz przy kapliczce. Otwórz ją i zabierz zaszyfrowaną notatkę .

Nagroda: notatka

3. Przekaż wiadomość Runkelowi

Wróć do Runkela i daj mu znalezioną w skrzyni notatkę .

4. Wykonaj drugie zadanie

Odszyfrowana treść wiadomości jest następująca: "Znajdź klucz i drugi trop w kurniku na farmie."

5. Znajdź klucz

1 - Zadania poboczne | Rozdział 1 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
Przekonaj Biingę do oddania Ci psiej kości lub okradnij ją - Zadania poboczne | Rozdział 1 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Przekonaj Biingę do oddania Ci psiej kości lub okradnij ją.

Daj kość psu i idź do kurnika, gdzie znajduje się klucz i kolejna notatka.

Kurnik M1(9) strzeżony jest przez psa. Musisz dać mu psią kość , która jest w posiadaniu Bingi Meadowbolt M1(8).

Opcja 1: Okradnij ją.

Opcja 2: Porozmawiaj z nią i używając swoich umiejętności społecznych przekonaj do dania Ci psiej kości .

Kiedy już zdobędziesz kość , daj ją psu. Będziesz mógł wejść do środka i zabrać z kurnika klucz oraz kolejną notatkę .

Nagroda: notatka

6. Przekaż swe odkrycie Runkelowi

Ponownie daj Runkelowi wiadomość do odszyfrowania.

7. Wykonaj trzecie zadanie

Odszyfrowana treść to: "W ruinach starego młyna jest skrzynia. Otwórz ją i weź z niej wiadomość.".

8. Skrzynia w starym młynie

Skrzynię M1.2(3) znajdziesz w piwnicy młyna M1(17). Otwórz ją i wyciągnij notatkę , która zawiera dane na temat łącznika z Gildią Złodziei w Ferdok.

Nagroda: notatka

9. Znajdź Gildię Złodziei

Zadanie kontynuowane w rozdziale drugim.

ZP2 Na jagody

Przekupień Bredo Bento M1(6) poprosi Cię o przysługę.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie