Zadania poboczne (1) | Rozdział 5 | Drakensang The Dark Eye poradnik Drakensang: The Dark Eye
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Zadania poboczne
Ferdok:
ZP13 Za garść dukatów (kontynuacja - dom Neisbeck)
2. Słód i chmiel
Pagol Babek M4(9) ma dla Ciebie kolejną robotę. Tym razem masz zmusić posłańca Storrebrandtów M4(12) do oddania Ci dowodu dostawy .
2.1 Odbierz pokwitowanie zamówienia
Posłańca znajdziesz nieopodal "Chyżej Fretki".
Opcja 1: Zastrasza go, a odda Ci zapiski dostawcy .
Opcja 2: Targuj się z nim. Za 2 Dukaty da Ci zapiski dostawcy .
Opcja 3: Walcz z nim. Po pokonaniu posłańca dostaniesz zapiski dostawcy .
Nagroda: Zapiski dostawcy
2.2 Zgłoś się na przystani
Idź na przystań i porozmawiaj z robotnikiem portowym Stoerrebrandta M4(13). Pokaż mu zdobyty świstek papieru i zabierz sekretny składnik z wozu.
2.3 Zanieś przesyłkę do magazynu
Wróć ze składnikiem do Pagola Babek i wręcz mu go.
Nagroda: 10 Dukatów
3. Kłopoty z piwem
Pomów kolejny raz z Pagolem Babek . Ma dla Ciebie następne zadanie. Masz przekupić dowódcę straży, Tashmana M4(14). W tym celu otrzymasz 60 Dukatów .
3.1 Przekup dowódcę straży
Wręcz Tashmanowi pieniądze, a następnie biegnij za nim w poszukiwaniu "winowajców".
3.2 Odszukaj winowajców
Tashman znajdzie dwóch rabusiów M4(15) i po rozmowie zacznie z nimi walczyć. Pomóż mu w niej i zabij rabusiów .
3.3 Zdaj relację ze swego wątpliwego sukcesu
Wróć do Pagola Babek i powiedz mu co się stało.
Nagroda: 12 Dukatów
4. Umowa na wyłączność
Pagol Babek będzie miał dla Ciebie jeszcze jedno zadanie w tym rozdziale. Masz zabić negocjatora Stoerrebrandta M4(18) i dobić targu z właścicielem browaru .
4.1 Zapobiegnij podpisaniu umowy
Idź pod Browar, gdzie toczą się negocjacje. Porozmawiaj z robotnikami i negocjatorem , a następnie zabij ich.
4.2 Dobij targu
Przestraszony właściciel browaru chętnie podpisze teraz umowę z Domem Neisbeck.
4.3 Odnieś umowę
Wróć do Pagola Babek z podpisaną umową .
Nagroda: 20 Dukatów
ZP13 Za garść dukatów (kontynuacja - dom Stoerrebrandta)
2. Słód i chmiel
Zgłoś się do Larana Dykemillera M4(10). Ma dla Ciebie kolejne zadanie. Będziesz musiał sprowadzić z portu transport i eskortować go do browarów "Jasnego Piwa Ferdok".
2.1 Zgłoś się na przystani
Idź na przystań i porozmawiaj tam z robotnikiem portowym M4(13). Pozwoli Ci zabrać sekretny składnik, który znajduje się na wozie.
Nagroda: Sekretny składnik
2.2 Dostarcz towary bezpiecznie do browaru
W drodze zostaniesz zaatakowany przez kilku członków Mrocznego Oka . Zabij ich i idź do właściciela browaru M4(18).
Nagroda: Opłata dla browaru
2.3 Dostarcz pieniądze
Z zebraną opłatą wróć do Larana .
Nagroda: 10 Dukatów
3. Kłopoty z piwem
Laran Dykemiller będzie miał dla Ciebie kolejne zadanie. Masz iść do dowódcy straży - Tashmana i zgłosić mu, że zostałeś zaatakowany podczas transportu towaru.
3.1 Doniesienie o ataku
Idź do Tashmana . Nie będzie chciał się zająć zgłoszoną przez Ciebie sprawą, ale masz szansę przekonać go do tego umiejętnością Gadanina. Jeżeli to nie poskutkuje, możesz jeszcze się z nim targować. Będziesz musiał mu zapłacić około 30 Dukatów - cena zależy od umiejętności Targowanie się.
3.2 Odszukaj winowajców
Idź za Tashmanem , aż dojdziecie do dwóch rabusiów M4(15). Dowódca straży wda się z nimi w rozmowę, a następnie zabije ich.
3.3 Zdaj relację ze swego wątpliwego sukcesu
Wróć do Larana i powiedz co się wydarzyło.
Nagroda: 12 Dukatów
4. Umowa na wyłączność
W tym rozdziale masz jeszcze jedno zadanie do wykonania. Będziesz służył jako ochroniarz dla negocjatora .
4.1 Eskortuj negocjatora
Idź za negocjatorem do Browaru M4(18).
4.2 Doglądanie negocjacji
Negocjator rozpocznie rozmowę z właścicielem browaru , a Twoim zadaniem będzie ich ochrona. Po chwili napadnie na was grupa Mrocznych Oczu , z którą będziesz musiał sobie poradzić.
4.3 Odprowadź negocjatora całego i zdrowego
Wróć jeszcze z negocjatorem do Larana Dykemillera .
Nagroda: 20 Dukatów
ZP31 Zaniepokojona staruszaka
Na Placu Praiosa pewna staruszka M2(15) będzie wołała o pomoc. Okaże się, że jej mąż - Hugo , spadł z wysokiego progu. Staruszka prosi Cię o pomoc.
1. Przyprowadź uzdrowiciela
Masz sprowadzić uzdrowiciela , którego znajdziesz w Cytadeli Hrabiowskiej, zaraz przy świątyni Praiosa. Idź do wyznawcy Peraine i porozmawiaj z nim. Okaże się, że uzdrowiciel zna to małżeństwo i poleci Ci dać Hugo herbatkę z pozłotki .
2. Zanieś staruszce herbatkę z pozłotki
Po zaniesieniu herbatki , Hugo wstanie i pójdzie do pracy.
ZP32 Jajo ogromnego świetlika
W Domu Woźnicy rozpleniły się świetliki. Twoim zadaniem jest zniszczenie rozmieszczonych w różnych miejscach dzielnicy jaj M3(12, 13, 14, 15 i 16).
ZP33 Tabakiera
W porcie Ugdan spotkasz bogatego człowieka M4(16). W rozmowie z nim dowiesz się, że zostawił u "Panny" Iriane M4(17) swoją cenną tabakierę . Możesz z niego wyciągnąć trochę więcej korzystając z umiejętności Natura ludzka. Dowiesz się wtedy, że Iriane to kobieta lekkich obyczajów.
1. Odbierz tabakierę od Iriany
Iriane stoi nieco dalej rozmawiając z podejrzanym typkiem . Kiedy do niej podejdziesz poprosi Cię o przepędzenie natrętnego typka .
Opcja 1: Użyj Zastraszania i jeżeli test na nie się powiedzie, podejrzany typek ucieknie. Jeżeli test skończy się niepowodzeniem będziesz musiał pobić natręta .
Opcja 2: Spuść łomot podejrzanemu typkowi .
Porozmawiaj jeszcze z Iriane . Podziękuje Ci za pomoc i wręczy tabakierkę , przy okazji wspominając, żebyś pozdrowił jej właściciela, którego nazywa "Słodką bułeczką".
Nagroda: Tabakierka
2. Zwróć tabakierę
Wróć do bogatego człowieka . Stoi w tym samym miejscu rozmawiając ze swoją żoną .
Opcja 1: Oddaj mu tabakierkę z pozdrowieniami od "Słodkiej bułeczki" lub powiedz, że przynosisz tabakierkę, a następnie nie używaj umiejętności Gadanina. Spowoduje to, że żona się wścieknie odkrywszy jego zdradę, a Ty nie zyskasz żadnej nagrody, ale będziesz mógł posłuchać jak żona beszta męża .
Opcja 2: Oddaj mu tabakierkę z pozdrowieniami od "Słodkiej bułeczki" lub powiedz, że przynosisz tabakierkę, a następnie użyj umiejętności Gadanina. Możesz także skorzystać z wariantu rozmowy - "Dobry człowieku! Czy to może ty zgubiłeś tę tabakierkę?". W tym wypadku nie trzeba używać umiejętności Gadanina. Bogaty człowiek zadowolony z Twojej postawy wręczy Ci pieniądze.
Nagroda: 1 Dukat