Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapy M1. Avestreu | Rozdział 1 | Drakensang The Dark Eye poradnik Drakensang: The Dark Eye

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Mapy: M1. Avestreu

Przejścia - Mapy M1. Avestreu | Rozdział 1 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Przejścia:

I. Mapa świata - w tym miejscu rozpoczynasz grę

II. Do Ferdok

Ważne postacie i miejsca:

1. Sierżant Erland

2. Salina - Królowa Sztukmistrzów , Sztukmistrz Hamlok

3. Alchemistka Auralia (kupiec, nauczyciel) - spotkasz ją jeszcze w trzecim rozdziale

4. Runkel Bagthumper

5. Najemnik Humbolda - zgódź się na walkę z nim i jego towarzyszem. Jeżeli wygrasz otrzymasz Bolthilliański pałasz . Najlepiej stoczyć pojedynek kiedy ma się już ze sobą Rhulanę i Dranora .

6. Bredo Bento - wędruje w okolicy

7. Kapliczka:

Wyznawca Peraine - leczy za darmo

Skrzynia

8. Binga Meadowbolt

9. Kurnik

10. Karczma:

Rhulana - porozmawiaj z nią, a przyłączy się do Ciebie

Karczmarz Thalion , Gallo Frantric

11. Nowicjusze Nottel i Rufus

12. Grantel Meadowbolt , Barnabas Goodbeet

13. Erna Goodbeet - zapyta Cię o hasło. Nie można go odnaleźć w grze, ani nawet w tym poradniku. Jedyna możliwość, by je zdobyć, to zakup edycji kolekcjonerskiej. Nagrodą, za podanie poprawnego hasła jest unikalny przedmiot , dodający +3 do wartości Charyzmy.

14. Paczka jęzorów

15. Mytnik Nandor - skupuje za 2 Talary , Emblematy rabusiów

16. Parzalon z Scufflewick - cierpliwie wysłuchaj jego opowieści, a otrzymasz punkty doświadczenia

17. Młyńska piwnica

18. Stara sztolnia

19. Trup - znajdziesz przy nim list do przyjaciela oraz klucz polowania na skarby. List wskazuje na znajdującą się w pobliżu skrzynię.

20. Skrzynia - otworzysz ją korzystając z klucza znalezionego przy trupie

21. Skrzynia Botho - przy skrzyni kłócą się dwaj rabusie, zabij ich i zabierz jej zawartość

22. Wejście na Łysą Górę

23. Łysa Góra:

Dranor

24. Myśliwy Owlstone (kupiec, nauczyciel)

25. Białofutra