Zadania główne - WIEDŹMY | Rozdział 5 | Drakensang The Dark Eye poradnik Drakensang: The Dark Eye
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
WIEDŹMY:
Z9b Skradziona wiedza
4. Pomóż wiedźmie Jasmin
Pierwszą z wiedźm spotkasz zaraz za mostem. Jest nią świniopaska Jasmin M7(1). Powiedz jej, że musisz dostać się do ruin. Zaoferuje Ci pomoc w zamian za przyniesienie wina mszalnego z obozu Inkwizycji.
4.1 Ukradnij wino mszalne
Jedną z możliwości odciągnięcia Kwatermistrza od namiotu jest wypuszczenie kur i... | zaalarmowanie go o ucieczce zwierząt |
Udaj się leśną ścieżką do obozu. Wstępu strzeże Wyznawczyni Praiosa, Warina M7(3). Wpuści Cię do środka tylko wtedy, gdy zgodzisz się zabić dla niej Jasmin .
Teraz idź porozmawiać z Kwatermistrzem M7(5). Musisz go jakoś przekonać do wpuszczenia Cię do namiotu i zabrania ze skrzyni wina . Masz kilka możliwości.
Opcja 1: Mając w drużynie żeńską postać spróbuj uwieść młodzieńca .
Opcja 2: Wręcz mu kilka dukatów , aby na chwilę przestał zwracać na Ciebie uwagę.
Opcja 3: Kwatermistrz jest odpowiedzialny również za znajdujące się w obozie kury. Znajdziesz je w niewielkiej zagrodzie. Otwórz ją i wypuść zwierzęta, a następnie wróć do Kwatermistrza i powiedz mu, że kury uciekły. Chłopak pobiegnie do nich, a Ty będziesz mógł w spokoju zabrać wino .
Nagroda: wino mszalne
4.2 Zanieś wino Jasmin
Mając już ze sobą wino wróć do Jasmin. Daj jej zdobytą butelkę . Stwierdzi, że przeszedłeś próbę i wiedźmy pomogą Ci. Będziesz musiał tylko wyświadczyć przysługę każdej z nich. Dostaniesz także sowią czaszkę , która przyda Ci się później.
Kiedy skończysz rozmowę zjawi się Warina wraz z kilkoma rycerzami. Uzna Cię za zdrajcę i zaatakuje. Od tego momentu wszystkie oddziały Inkwizycji staną się Twoimi wrogami.
Nagroda: Sowia czaszka Jasmin
Z12b Wiedźmy z Mrocznego Lasu
1. Zdobądź zaufanie wiedźm
Zadania dla wiedźm możesz wykonywać w dowolnej kolejności, ale jest jedna zależność, o której warto wiedzieć. Jeżeli wykonasz zadanie Z12b.2 Zdobądź zaufanie Alwene przed Z12b.1 Zdobądź zaufanie Morli , to w dworku M7(9) będzie czekała na Ciebie zasadzka. Kiedy wejdziesz do środka, Firniane , dziewczyna Danosa wskaże Cię, jako poplecznika wiedźm i zostaniesz zaatakowany przez oddział Inkwizycji.
2. Zdobądź zaufanie Morli
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie