Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne - WIEDŹMY | Rozdział 5 | Drakensang The Dark Eye poradnik Drakensang: The Dark Eye

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

WIEDŹMY:

Z9b Skradziona wiedza

4. Pomóż wiedźmie Jasmin

Pierwszą z wiedźm spotkasz zaraz za mostem. Jest nią świniopaska Jasmin M7(1). Powiedz jej, że musisz dostać się do ruin. Zaoferuje Ci pomoc w zamian za przyniesienie wina mszalnego z obozu Inkwizycji.

4.1 Ukradnij wino mszalne

1 - Zadania główne - WIEDŹMY | Rozdział 5 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
Jedną z możliwości odciągnięcia Kwatermistrza od namiotu jest wypuszczenie kur i - Zadania główne - WIEDŹMY | Rozdział 5 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Jedną z możliwości odciągnięcia Kwatermistrza od namiotu jest wypuszczenie kur i...

zaalarmowanie go o ucieczce zwierząt

Udaj się leśną ścieżką do obozu. Wstępu strzeże Wyznawczyni Praiosa, Warina M7(3). Wpuści Cię do środka tylko wtedy, gdy zgodzisz się zabić dla niej Jasmin .

Teraz idź porozmawiać z Kwatermistrzem M7(5). Musisz go jakoś przekonać do wpuszczenia Cię do namiotu i zabrania ze skrzyni wina . Masz kilka możliwości.

Opcja 1: Mając w drużynie żeńską postać spróbuj uwieść młodzieńca .

Opcja 2: Wręcz mu kilka dukatów , aby na chwilę przestał zwracać na Ciebie uwagę.

Opcja 3: Kwatermistrz jest odpowiedzialny również za znajdujące się w obozie kury. Znajdziesz je w niewielkiej zagrodzie. Otwórz ją i wypuść zwierzęta, a następnie wróć do Kwatermistrza i powiedz mu, że kury uciekły. Chłopak pobiegnie do nich, a Ty będziesz mógł w spokoju zabrać wino .

Nagroda: wino mszalne

4.2 Zanieś wino Jasmin

Mając już ze sobą wino wróć do Jasmin. Daj jej zdobytą butelkę . Stwierdzi, że przeszedłeś próbę i wiedźmy pomogą Ci. Będziesz musiał tylko wyświadczyć przysługę każdej z nich. Dostaniesz także sowią czaszkę , która przyda Ci się później.

Kiedy skończysz rozmowę zjawi się Warina wraz z kilkoma rycerzami. Uzna Cię za zdrajcę i zaatakuje. Od tego momentu wszystkie oddziały Inkwizycji staną się Twoimi wrogami.

Nagroda: Sowia czaszka Jasmin

Z12b Wiedźmy z Mrocznego Lasu

1. Zdobądź zaufanie wiedźm

Zadania dla wiedźm możesz wykonywać w dowolnej kolejności, ale jest jedna zależność, o której warto wiedzieć. Jeżeli wykonasz zadanie Z12b.2 Zdobądź zaufanie Alwene przed Z12b.1 Zdobądź zaufanie Morli , to w dworku M7(9) będzie czekała na Ciebie zasadzka. Kiedy wejdziesz do środka, Firniane , dziewczyna Danosa wskaże Cię, jako poplecznika wiedźm i zostaniesz zaatakowany przez oddział Inkwizycji.

2. Zdobądź zaufanie Morli

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie