Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (1) | Rozdział 7 | Drakensang The Dark Eye poradnik Drakensang: The Dark Eye

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Zadania poboczne

Ferdok:

ZP13 Za garść dukatów (kontynuacja - dom Neisbeck)

7. Natura rzeczy

Porozmawiaj z Vito . Każe Ci wejść do magazynu, gdzie będzie na Ciebie czekać Ulwina . Przywódczyni Neisbecków zleci Ci zadanie. Masz otruć Tashmana , który przestał być użyteczny.

Nagroda: Butelka trucizny

7.1 Otruj Tashmana

1 - Zadania poboczne (1) | Rozdział 7 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
Na początku zniszcz beczkę - Zadania poboczne (1) | Rozdział 7 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Na początku zniszcz beczkę.

Kiedy karczmarz odejdzie, podejdź do baru i wlej truciznę do dzbanka z piwem.

Idź do "Chyżej Fretki" M4(1). Zniszcz beczkę, która stoi naprzeciwko barku. Spowoduje to, że swoje stanowisko opuści karczmarz . Na dzbanie piwa stojącym na barku użyj trucizny . Po zatruciu piwa porozmawiaj z karczmarzem i powiedz, że chcesz postawić kolejkę strażnikom . Tashman dostanie zatrute piwo i wypije je. Po chwili źle się poczuje i wyjdzie z karczmy.

7.2 Śledź Tashmana

Idź za Tashmanem . Kiedy będziesz chciał wyjść z karczmy zatrzyma Cię Pebblebush . Karczmarz będzie chciał otrzymać zapłatę za dzban piwa. Zapłać mu 5 Talarów lub użyj Targowania, aby nie płacić nic. Wyjdź z Chyżej Fretki i idź do doków, gdzie leży dowódca straży . Tashman wstanie i pójdzie w miejsce, gdzie zginał Ardo M4(6). Idź ciągle za nim, aż dotrzecie na przystań. Porozmawiaj jeszcze z dowódcą straży . Dowiesz się kilku ciekawych rzeczy i dostaniesz klucz do pracowni Ardo (otwiera zamknięte drzwi na piętrze Twojej rezydencji. W środku znajdziesz 80 Dukatów , miecz rodowy Ardo i opis jego przygód ). Tashman umrze, ale pojawi się Yandrik .

7.3 Pokonaj Yandrika

Okrutny mag wyjawi Ci, że to on zabił Ardo i zaatakuje Cię.

ZP13 Za garść dukatów (kontynuacja - dom Stoerrebrandta)

7. Natura rzeczy

Zgłoś się do Laran Dykemillera M4(10). Powie Ci, że chce się z Tobą widzieć Emmeran Stoerrebrandt . Idź do magazynu gdzie masz się z nim spotkać. Emmeran opowie Ci o śmierci syna i zleci Ci odnalezienie Tashmana .

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie