Zadania główne | Rozdział 2 | Drakensang The Dark Eye poradnik Drakensang: The Dark Eye
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Zadania główne
Przed bramą do Ferdok zatrzyma Cię Dranor . Będzie się bał przejść obok strażnika, ponieważ jest poszukiwany w mieście, za przestępstwo, którego rzekomo nie popełnił. Powie, że spotkacie się w Cytadeli Hrabiowskiej i gdzieś pobiegnie. Dranora spotkasz ponownie dopiero w trzecim rozdziale.
Kolejność wykonywania zadań:
Z1.4 Udaj się do domu przyjaciela
Z4.1 Udaj się do strażnicy i pomów z Barlą
Z4.2.2 Odszukaj krasnoluda Forgrimma
Z4.2.3 Odszukaj Gladys Shladromir
Z4.2.4 Pomów z dowódcą straży, Tashmanem
Z4.3.1 Zbierz informacje o mordercy
Z4.3.2 Zdaj raport Barli
Z4.5 Spotkaj się z poufnym informatorem
Z4.4 Zbadaj sprawę morderstwa Ericka
Z4.4.1 Zbierz informacje dotyczące morderstwa
Z4.4.2 Zdobądź zaufanie Mimi
Z4.4.3 Złóż raport Barli
Z4.6. Spotkaj się z informatorem w świątyni Hesinde
Z4.7 Odszukaj Jessicę
Z4.8 Ruszaj w pościg za mordercami Jessiki
Z4.9 Uratuj archiwistkę
Z4.10 Pomów z Barlą Darksmith
Z1 Zaproszenie od starego przyjaciela (kontynuacja)
4 Udaj się do domu przyjaciela
Zaraz przy wejściu do miasta stoi strażnik Grobbinger M2(1) . Porozmawiaj z nim. Opowie Ci o mających niedawno miejsce morderstwach i wskaże drogę do domu M2(7) Twojego przyjaciela Ardo . Kiedy dojdziesz we wskazane miejsce, porozmawiaj ze stojącym przed domem strażnikiem Hasslerem . Ma dla Ciebie złe wieści - Ardo jest jedną z ofiar popełnionych w ostatnim czasie morderstw. Strażnik nie powie Ci zbyt wiele, ale wskaże Barlę Darksmith M2(5), jako osobę, która prowadzi dochodzenie.
Z4 Mordercy w Ferdok
1. Udaj się do strażnicy i pomów z Barlą
Porozmawiaj z Barlą M2(5). Poproś, aby wyznaczyła Cię na agenta zajmującego się tą sprawą. Zgodzi się na to i da Ci zezwolenie na prowadzenie śledztwa w jej imieniu. Przekaże Ci również wszystko czego udało jej się już dowiedzieć o morderstwach.
Nagroda: zezwolenie na prowadzenie śledztwa
2. Zbadaj sprawę morderstwa Ardo z Boarstock
2.1 Odszukaj krasnoluda Forgrimma
Forgrimma M2.2(2) znajdziesz w karczmie "Srebrny Dzban" M2(10). Jest załamany śmiercią Ardo i w efekcie kompletnie pijany. Porozmawiaj z Tradanem Brewmorem M2.2(3). Powiedz mu, że musisz dowiedzieć się czegoś od Forgrimma , ale w takim stanie nie można z nim rozmawiać. Wręczy Ci Bardzo mocny Ciemny Specjał , który ma otrzeźwić krasnoluda . Wróć do Forgrimma i daj mu napój , który przed chwilą otrzymałeś. Teraz możesz z nim normalnie porozmawiać. Dowiesz się od niego sporo cennych informacji na temat morderstw, a Forgrimm dołączy do Twojej drużyny.
2.2 Odszukaj Gladys Shladromir
Zacznij szukać w karczmie "Frywolna Locha" M3(3), która znajduje się w Domu Woźnicy M3. Najpierw porozmawiaj z karczmarzem M3.1(3). Popytaj go o Gladys , a on odeśle Cię do Salma Czteropalcego M3.1(5), on zaś pośle Cię do kaleki Reto M3.1(4), a Reto powie, że masz porozmawiać z Jallikiem M3.1(2). Po rozmowie z nim wyjdź z karczmy. Za tobą wyjdzie Goldtooth Jallik i będzie Cię śledził. Nie przejmuj się tym i idź w dowolnym kierunku. Po kilku chwilach pojawi się Gladys . Kiedy dowie się, że szukasz zabójców Ardo dołączy do Twojej drużyny.
2.3 Pomów z dowódcą straży, Tashmanem
Udaj się do Portu Ugdan. Idź w stronę pomostu i porozmawiaj z pilnującym przejścia do miejsca zbrodni M4(6) strażnikiem Brintelem M4(5). Dowiesz się, że osobą, która może wiedzieć coś więcej na temat morderstwa jest dowódca straży, Tashman M4(8). Znajdziesz go nieopodal Browaru. Niechętnie opowie Ci kilka faktów dotyczących morderstwa Ardo .
3. Zbadaj sprawę morderstwa Smoka
3.1 Zbierz informacje o mordercy
Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie