Zadania poboczne (2) | Rozdział 7 | Drakensang The Dark Eye poradnik Drakensang: The Dark Eye
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
ZP52 Obóz maruderów
Zadanie otrzymasz od Kapitan z Tallon M9(8) jako kontynuację Z18 Maruderzy .
1. Znajdź obóz maruderów
Porozmawiaj z Ancoronem M9(15), którego znajdziesz na jednym z mostów prowadzących do Zagajnika. Elf powie Ci, gdzie leży obóz goblinów.
2. Zdaj raport kapitanowi
Wróć do kapitana i powiedz mu o obozie.
3. Mobilizacja
Kapitan powie Ci, że musisz przekonać trzech ludzi, aby pozwolili na wysłanie straży do walki z goblinami.
3.1 Przekonaj burmistrza
Porozmawiaj z burmistrzem M9(7). Zgodzi się na Twoją prośbę jeżeli wykonasz dla niego zadanie.
3.1.1 Odzyskaj rzeczy skradzione przez kobolda
Idź na pole do kobolda M9(12) i powiedz mu, żeby oddał skradzione przedmioty.
3.1.2 Przekonaj drwali
Kobold chce zagrać najpierw w swoją grę, a do tego potrzeba więcej osób. Pośle Cię, więc do drwali M9(13), abyś ich przekonał do wzięcia udziału w zabawie.
Opcja 1: Przekup drwali
Opcja 2: Przekonaj ich umiejętnością Gadanina
3.1.3 Wróć do kobolda
Wróć z drwalami do kobolda .
3.1.4 Rozwiąż zagadkę kobolda
Przekonaj drwali do uczestnictwa w grze. Następnie wróć do kobolda, który zamieni drwali w kury. | Przywrócisz ich do normalnej postaci klikając (zaczynając od lewej) pierwszego drwala 4 razy, drugiego 2, a trzeciego 1. |
Kobold zamieni drwali w kury i powie, że musisz rozwiązać zagadkę, aby wrócili do normalnej formy. Najprostszy sposób to: kliknij 4 razy w pierwszego drwala od lewej, 2 razy w drugiego i 1 w trzeciego.
3.1.5 Przynieś skradzione rzeczy Dipwidge'owi
Wróć do burmistrza ze skradzionymi przedmiotami .
3.2 Przekonaj najwyższego dronta
Opata znajdziesz w świątyni Peraine M9(10). Porozmawiaj z nim o wysłaniu straży do walki z goblinami.
3.2.1 Znajdź mandragorę
Mandragora M9(11) znajduje się poza miastem.
3.2.2 Oddaj mandragorę
Wróć do opata i oddaj mu mandragorę . Od razu ruszy, aby odtruć studnie.
3.3 Przekonaj kupca
Porozmawiaj z kupcem Oakrichem M9(6) o wysłaniu straży do walki z goblinami.
3.3.1 Porozmawiaj z matką
Kupiec odeśle Cię do jego żony - matka Sweeting M9(5). Porozmawiaj z nią, a powie Ci, że jej córka może być w krypcie M9(9).
3.3.2 Przeszukaj kryptę
Wejdź do krypty. Idź do jednego z pomieszczeń, gdzie znajdziesz Niame .
3.3.3 Ocal Niame
W pomieszczeniu pojawią się nieumarli. Wybij ich chroniąc przy tym Niame .
3.3.4 Ocal Ulfinga
Po walce z nieumartymi porozmawiaj z Niame . Powie Ci, że jej chłopak - Ulfing jest przetrzymywany przez jakieś straszne stworzenie. Idź w głąb krypty. Spotkasz tam nieumartego nekromantę .
Opcja 1: Walcz z nim.
Opcja 2: Porozmawiaj z nim w odpowiedni sposób, a obejdziesz się bez walki:
1. Znam twoje dzienniki...(dzienniki znajdziesz rozrzucone po krypcie)
1.1 Bez znaczenia?
2. Wiem o incydencie...
2.1 Czy zguba, o której...
3. Wiem o twoim pierścieniu.
3.1 Nie, nie. Ale przeraża...
4. Masz na myśli...
4.1 Ja niby kalam jej pamięć...
5. Nadal chcesz ją...
5.1 Naprawdę chcesz uśmiercić...
4. Powiadom kapitana
Po przekonaniu trzech osób wróć do kapitana M9(8) i powiedz mu o tym. Automatycznie zostaniesz przeniesiony przed wejście do obozu maruderów M9(16).
5. Wykurz gobliny z obozu
Zabij wszystkie gobliny i ogry. Kiedy walka się skończy, do Twojej drużyny dołączy Ancoron .
ZP53 Farma Rattle
1. Pomóż rannemu robotnikowi
Jeden z wieśniaków M9(17) leży ranny za mostem. Wylecz go korzystając z umiejętności Leczenie ran lub dając miksturę leczniczą.
2. Porozmawiaj z gospodarzem Groatem
W rozmowie z Groatem M9(18) dowiesz się, że zaginęli jego robotnicy i, że ostatnio mają problemy z mającą niedaleko swoją siedzibę bestią .
3. Zaginieni robotnicy
3.1 Znajdź wąwóz
Idź do wąwozu M9(20). Okaże się, że zamieszkują go gobliny i to one przetrzymują robotników z farmy.
3.2 Uwolnij robotników
Opcja 1: Walcz z goblinami .
Opcja 2: Porozmawiaj z goblinią szamanką . Powie, że uwolni robotników jeżeli przyprowadzisz jej pięć lub trzy świnie (jeżeli wykonałeś zadanie ZP52.5 Wykurz gobliny z obozu ).
3.3 Porozmawiaj z robotnikami
Po wykonaniu ZP53.4.3 Porozmawiaj z Treeshą Suulą idź do robotników i porozmawiaj z nimi.
3.4 Wróć do Groata
Powiedz Groatowi o Twoim sukcesie.
4. Świniopasy
4.1 Znajdź pięć / trzy świnie
Zgłoś się do Groata po świnie. Powie, że da Ci je, ale otrzymasz nagrodę mniejszą o 15 Dukatów . Możesz spróbować umiejętności Gadanina. Jeżeli Ci się powiedzie, nie będziesz musiał nic płacić.
4.2 Przyprowadź świnie szamance
Prowadź świnie do szamanki . Po drodze zaatakują Cię wilki. Zabij je i ponownie zbierz świnie.
4.3 Porozmawiaj z Treeshą Suulą
Szamanka ucieszy się, kiedy otrzyma świnie i wypuści robotników .
5. Bestia
5.1 Znajdź Prancelota
Prancelota M9(19) znajdziesz niedaleko farmy.
5.2 Pomóż wielkiemu bohaterowi
Walczy z dwoma wilkami, ale nie umie sobie z nimi poradzić. Pomóż mu je zabić i porozmawiaj z nim.
5.3 Podążaj za Prancelotem do jaskini
Idź za Prancelotem . W połowie drogi zaatakują Cię gobliny. Prancelot ucieknie, a Ty będziesz musiał je zabić. Po walce wróć do Prancelota , porozmawiaj i rusz za nim.
5.4 Sprowadź pomoc
Wejście do jaskini M9(21) jest zawalone. Musisz wrócić do farmy po robotników . Spytaj Groata o pozwolenie, a ten wyśle swoich ludzi do pomocy.
5.5 Zmierz się z bestią
Na końcu jaskini swoje leże ma bestia .
5.6 Zabij linnorma
Zabij jaszczura i zbierz pozostałości po nim.
6. Odbierz nagrodę
Po zabiciu bestii wróć do Groata i odbierz nagrodę.
Nagroda: 100 Dukatów