Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (2) | Rozdział 7 | Drakensang The Dark Eye poradnik Drakensang: The Dark Eye

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

ZP52 Obóz maruderów

Zadanie otrzymasz od Kapitan z Tallon M9(8) jako kontynuację Z18 Maruderzy .

1. Znajdź obóz maruderów

Porozmawiaj z Ancoronem M9(15), którego znajdziesz na jednym z mostów prowadzących do Zagajnika. Elf powie Ci, gdzie leży obóz goblinów.

2. Zdaj raport kapitanowi

Wróć do kapitana i powiedz mu o obozie.

3. Mobilizacja

Kapitan powie Ci, że musisz przekonać trzech ludzi, aby pozwolili na wysłanie straży do walki z goblinami.

3.1 Przekonaj burmistrza

Porozmawiaj z burmistrzem M9(7). Zgodzi się na Twoją prośbę jeżeli wykonasz dla niego zadanie.

3.1.1 Odzyskaj rzeczy skradzione przez kobolda

Idź na pole do kobolda M9(12) i powiedz mu, żeby oddał skradzione przedmioty.

3.1.2 Przekonaj drwali

Kobold chce zagrać najpierw w swoją grę, a do tego potrzeba więcej osób. Pośle Cię, więc do drwali M9(13), abyś ich przekonał do wzięcia udziału w zabawie.

Opcja 1: Przekup drwali

Opcja 2: Przekonaj ich umiejętnością Gadanina

3.1.3 Wróć do kobolda

Wróć z drwalami do kobolda .

3.1.4 Rozwiąż zagadkę kobolda

1 - Zadania poboczne (2) | Rozdział 7 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
Przekonaj drwali do uczestnictwa w grze - Zadania poboczne (2) | Rozdział 7 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Przekonaj drwali do uczestnictwa w grze. Następnie wróć do kobolda, który zamieni drwali w kury.

Przywrócisz ich do normalnej postaci klikając (zaczynając od lewej) pierwszego drwala 4 razy, drugiego 2, a trzeciego 1.

Kobold zamieni drwali w kury i powie, że musisz rozwiązać zagadkę, aby wrócili do normalnej formy. Najprostszy sposób to: kliknij 4 razy w pierwszego drwala od lewej, 2 razy w drugiego i 1 w trzeciego.

3.1.5 Przynieś skradzione rzeczy Dipwidge'owi

Wróć do burmistrza ze skradzionymi przedmiotami .

3.2 Przekonaj najwyższego dronta

Opata znajdziesz w świątyni Peraine M9(10). Porozmawiaj z nim o wysłaniu straży do walki z goblinami.

3.2.1 Znajdź mandragorę

Mandragora M9(11) znajduje się poza miastem.

3.2.2 Oddaj mandragorę

Wróć do opata i oddaj mu mandragorę . Od razu ruszy, aby odtruć studnie.

3.3 Przekonaj kupca

Porozmawiaj z kupcem Oakrichem M9(6) o wysłaniu straży do walki z goblinami.

3.3.1 Porozmawiaj z matką

Kupiec odeśle Cię do jego żony - matka Sweeting M9(5). Porozmawiaj z nią, a powie Ci, że jej córka może być w krypcie M9(9).

3.3.2 Przeszukaj kryptę

Wejdź do krypty. Idź do jednego z pomieszczeń, gdzie znajdziesz Niame .

3.3.3 Ocal Niame

W pomieszczeniu pojawią się nieumarli. Wybij ich chroniąc przy tym Niame .

3.3.4 Ocal Ulfinga

Po walce z nieumartymi porozmawiaj z Niame . Powie Ci, że jej chłopak - Ulfing jest przetrzymywany przez jakieś straszne stworzenie. Idź w głąb krypty. Spotkasz tam nieumartego nekromantę .

Opcja 1: Walcz z nim.

Opcja 2: Porozmawiaj z nim w odpowiedni sposób, a obejdziesz się bez walki:

1. Znam twoje dzienniki...(dzienniki znajdziesz rozrzucone po krypcie)

1.1 Bez znaczenia?

2. Wiem o incydencie...

2.1 Czy zguba, o której...

3. Wiem o twoim pierścieniu.

3.1 Nie, nie. Ale przeraża...

4. Masz na myśli...

4.1 Ja niby kalam jej pamięć...

5. Nadal chcesz ją...

5.1 Naprawdę chcesz uśmiercić...

4. Powiadom kapitana

Po przekonaniu trzech osób wróć do kapitana M9(8) i powiedz mu o tym. Automatycznie zostaniesz przeniesiony przed wejście do obozu maruderów M9(16).

5. Wykurz gobliny z obozu

Zabij wszystkie gobliny i ogry - Zadania poboczne (2) | Rozdział 7 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Zabij wszystkie gobliny i ogry. Kiedy walka się skończy, do Twojej drużyny dołączy Ancoron .

ZP53 Farma Rattle

1. Pomóż rannemu robotnikowi

Jeden z wieśniaków M9(17) leży ranny za mostem. Wylecz go korzystając z umiejętności Leczenie ran lub dając miksturę leczniczą.

2. Porozmawiaj z gospodarzem Groatem

W rozmowie z Groatem M9(18) dowiesz się, że zaginęli jego robotnicy i, że ostatnio mają problemy z mającą niedaleko swoją siedzibę bestią .

3. Zaginieni robotnicy

3.1 Znajdź wąwóz

Idź do wąwozu M9(20). Okaże się, że zamieszkują go gobliny i to one przetrzymują robotników z farmy.

3.2 Uwolnij robotników

Opcja 1: Walcz z goblinami .

Opcja 2: Porozmawiaj z goblinią szamanką . Powie, że uwolni robotników jeżeli przyprowadzisz jej pięć lub trzy świnie (jeżeli wykonałeś zadanie ZP52.5 Wykurz gobliny z obozu ).

3.3 Porozmawiaj z robotnikami

Po wykonaniu ZP53.4.3 Porozmawiaj z Treeshą Suulą idź do robotników i porozmawiaj z nimi.

3.4 Wróć do Groata

Powiedz Groatowi o Twoim sukcesie.

4. Świniopasy

4.1 Znajdź pięć / trzy świnie

Zgłoś się do Groata po świnie. Powie, że da Ci je, ale otrzymasz nagrodę mniejszą o 15 Dukatów . Możesz spróbować umiejętności Gadanina. Jeżeli Ci się powiedzie, nie będziesz musiał nic płacić.

4.2 Przyprowadź świnie szamance

Prowadź świnie do szamanki . Po drodze zaatakują Cię wilki. Zabij je i ponownie zbierz świnie.

4.3 Porozmawiaj z Treeshą Suulą

Szamanka ucieszy się, kiedy otrzyma świnie i wypuści robotników .

5. Bestia

5.1 Znajdź Prancelota

Prancelota M9(19) znajdziesz niedaleko farmy.

5.2 Pomóż wielkiemu bohaterowi

Walczy z dwoma wilkami, ale nie umie sobie z nimi poradzić. Pomóż mu je zabić i porozmawiaj z nim.

5.3 Podążaj za Prancelotem do jaskini

Idź za Prancelotem . W połowie drogi zaatakują Cię gobliny. Prancelot ucieknie, a Ty będziesz musiał je zabić. Po walce wróć do Prancelota , porozmawiaj i rusz za nim.

5.4 Sprowadź pomoc

Wejście do jaskini M9(21) jest zawalone. Musisz wrócić do farmy po robotników . Spytaj Groata o pozwolenie, a ten wyśle swoich ludzi do pomocy.

5.5 Zmierz się z bestią

Na końcu jaskini swoje leże ma bestia - Zadania poboczne (2) | Rozdział 7 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Na końcu jaskini swoje leże ma bestia .

5.6 Zabij linnorma

Zabij jaszczura i zbierz pozostałości po nim.

6. Odbierz nagrodę

Po zabiciu bestii wróć do Groata i odbierz nagrodę.

Nagroda: 100 Dukatów