(8) Dotarcie do centrum transmisyjnego | Wyłącz sygnał Darrowa
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
(8) Dotarcie do centrum transmisyjnego
Uwaga! W przeciwieństwie do czynności opisanych w Kroku 6 i Kroku 7, które były opcjonalne, dotarcie do centrum transmisyjnego jest już zadaniem obowiązkowym.
Jeżeli podążałeś do tej pory zgodnie z moim opisem i złożyłeś wizytę zarówno Taggartowi jak i Sarifowi, to będziesz miał ułatwioną sprawę. Po opuszczeniu maszynowni z pomocą windy towarowej wystarczy bowiem wybrać północny korytarz (główny screen). Jeżeli natomiast zignorowałeś możliwość odwiedzenia Taggarta oraz Sarifa, to musisz dotrzeć do wschodniej części poziomu -1. Proponuję w rezultacie zapoznać się z początkową częścią opisu Kroku 7, która szczegółowo opisuje jak tego dokonać.
Kieruj się cały czas na północ, omijając niewielkie przeszkody. Nie omieszkaj podnieść odnalezionego po drodze ciężkiego karabinu #1 lub chociażby amunicji do tej broni. Skorzystaj następnie ze schodów i przejdź obok niewielkiego posterunku #2. Ostrożnie otwórz drzwi prowadzące do mostu, który będzie okupowany przez liczną grupę oszalałych cywilów.
Zanim zajmiesz się sprawą mostu możesz odsunąć skrzynię leżącą po lewej stronie i odsłonić wejście do szybu wentylacyjnego #1. Po przejściu przez szyb znalazłbyś się w stróżówce. Możesz jednak do niej wejść tylko jeśli posiadasz ulepszenie Zaimplantowana oddycharka, bo w przeciwnym wypadku zabiłyby Cię opary trującego gazu #2.
Warto tu rozejrzeć się za szafką skrywającą cenne przedmioty #1. Jeżeli chcesz już teraz pozbyć się znajdujących się na moście cywilów, to możesz także włamać się do tutejszego terminalu komputerowego, który ma zabezpieczenie czwartego stopnia. Gra pozwoli Ci mianowicie na uaktywnienie i przeprogramowanie wieżyczki obronnej (wymagane ulepszenie Przejęcie wieżyczki), co rozwiązałoby problem #2.
Powróć w okolice mostu. Jeżeli cywile nadal żyją i preferujesz rozwiązanie siłowe, to przystąp do ich ostrzeliwania. Podobnie jak w przypadku bitwy rozgrywanej w maszynowni dobrze byłoby celować w wybuchowe beczki, dzięki czemu łatwiej będzie Ci eliminować większej grupki przeciwników. Nie możesz też pozwolić nikomu zbytnio się zbliżyć.
Jeżeli cywile nadal żyją i preferujesz wariant pokojowy, to zaczekaj aż będzie tu bezpiecznie, podejdź do mostu i przeskocz nad prawą balustradą #1. Możesz teraz ruszać na północ #2, ale nie licz na to, że w taki sposób dotrzesz już do celu. Po drodze wymagane będzie zmienianie bocznych balkoników i w takich sytuacjach musisz bardzo uważnie monitorować poczynania tych cywilów, którzy nie stoją w miejscu, a chodzą po moście. Całą przeprawę znacząco ułatwiłoby też oczywiście skorzystanie z kamuflażu (ulepszenie System maskujący).
Niezależnie od wybranego wariantu zachowania musisz dotrzeć do północnego przejścia (powyższy screen) i kontynuować podróż do centrum transmisyjnego.
Podążaj jedyną możliwą ścieżką, a po kilku chwilach dotrzesz do znacznie większej hali #1. Podejdź do znajdującej się tu windy towarowej, wejdź w interakcję z jej panelem sterowania i potwierdź chęć wprawienia windy w ruch #2.
Zaczekaj aż winda dotrze na nowe piętro i ruszaj prosto, korzystając z jedynego możliwego przejścia #1. Po drodze koniecznie rozglądaj się za ciałami oraz pozostawionymi giwerami, wśród których znajdą się ciężki karabin i karabiny plazmowe #2.
Po dotarciu do drzwi prowadzących do centrum transmisyjnego #1 zapisz stan gry, bo przed Tobą finałowa bitwa. Otwarcie drzwi doprowadzi do wyświetlenia filmiku przerywnikowego z udziałem Zhao Run Yu #2. Kobieta postanowi połączyć się z projektem Hyron i Twoim zadaniem będzie jej powstrzymanie.
Nagroda: 500 punktów doświadczenia + 750 punktów doświadczenia za pozostanie niezauważonym.