(4) Wariant agresywny- Zabranie paczki z magazynu z narzędziami | Rejs na gapę
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
(4) Wariant agresywny: Zabranie paczki z magazynu z narzędziami
Oznaczenia na mapie: 1 - Główna brama wejściowa do portu; 2 - Transfomator z wyładowaniami; 3 - Dziura zasłonięta przez skrzynie; 4 - Stróżówka z terminalem i wyłącznikiem; 5 - Stróżówki z terminalami; 6 - Zejścia na niższe ścieżki; 7 - Magazyn z narzędziami i pierwszy snajper; 8 - Główny magazyn i drugi snajper.
Żołnierzy Belltower dobrze byłoby zaatakować zanim jeszcze wejdziesz na teren portu, a konkretnie po wyjściu z kanałów i dotarciu w okolice głównej bramy (powyższy screen). Podstawową zaletą tej metody jest to, że przeciwnicy nie będą w stanie otworzyć przejścia ze swojej strony, tak więc nie będziesz musiał obawiać się ich ataków z zaskoczenia.
Oprócz żołnierzy w okolicach bramy mogą także pojawić się roboty #1, ale powinieneś doskonale pamiętać w jaki sposób można sobie z nimi radzić (osobiście polecam granaty EMP). Po oczyszczeniu okolic wejścia do portu przedostań się na drugą stronę i przystąp do eliminowania obecnych w tej lokacji kolejnych przeciwników #2.
W trakcie staczanych tu walk musisz uważać na dwóch okolicznych snajperów, których dobrze byłoby się odpowiednio szybko pozbyć. Pierwszy snajper stacjonuje na dachu magazynu z narzędziami, który stanowi aktualny cel Twojej misji #1. Możesz spróbować zaatakować go z dolnego poziomu lub dotrzeć do niego poprzez skorzystanie z drabinki #2.
Drugi snajper patroluje jeden z górnych balkoników znajdującego się na północ stąd wielkiego magazynu i stanowi on większe zagrożenie, a to dlatego, że może Cię atakować z dużej odległości. Radzę w rezultacie nie pozostawać zbyt długo na otwartej przestrzeni. Wspomnianego osobnika najlepiej byłoby zlikwidować z użyciem karabinu snajperskiego #1. Jeżeli nie masz takiej broni, to powróć do snajpera na dachu szopy z narzędziami i zabierz jego broń #2.
Aktualny cel Twojej wędrówki to magazyn z narzędziami. Możesz wybrać główne wejście #1, przy czym jest to wskazane tylko jeżeli dokładnie zabezpieczyłeś całą okolicę. W przeciwnym wypadku warto jest zdecydować się na zniszczenie zachodniej ściany budynku #2, wykorzystując do tego celu ulepszenie Przebijanie ścian.
Przejdź do południowego pomieszczenia magazynu z narzędziami i wejdź w interakcję z oznaczoną przez grę szafką #1. Z szafki musisz zabrać wybuchową paczkę Tonga #2. Sam Tong po chwili się z Tobą skontaktuje, objaśniając, że po załatwieniu wszystkich spraw w porcie należałoby podłożyć bombę w biurze zarządcy Wanga.
Nagroda: 1000 punktów doświadczenia.
Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 5 (Przedostanie się do wnętrza magazynu portowego).