(5) Wariant pokojowy- Przejście przez kryjówkę Żniwiarzy | Znajdź nadajnik Wasyla Szewczenki
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
(5) Wariant pokojowy: Przejście przez kryjówkę Żniwiarzy
Uwaga! Po dotarciu do celu misji i załatwieniu spraw z nadajnikiem Szewczenki gra pozwoli Ci na dokładne zbadanie całej kryjówki, bez konieczności unikania przeciwników czy staczania z nimi walk. Nie przejmuj się więc jeżeli niektóre obszary początkowo pominiesz, bo będziesz mógł do nich później powrócić (opisane to zostało w Kroku 1 kolejnego głównego questu Rejs na gapę).
Oznaczenia na mapie: 1 - Miejsce rozpoczęcia eksploracji kryjówki Żniwiarzy na poziomie -2.
Oznaczenia na mapie: 1 - Miejsce rozpoczęcia eksploracji kryjówki Żniwiarzy na poziomie 1.
Jeżeli eksplorację kryjówki rozpoczynasz na poziomie -2 (przejście od strony kanałów), to dotarcie do celu podróży zajmie Ci zdecydowanie mniej czasu i nie będziesz musiał przebijać się przez wyższe piętra. Ostrożnie zbliż się do zachodniego obszaru gdzie przebywa dwóch przeciwników. Dobrze byłoby zaczekać aż jeden z nich odejdzie, dzięki czemu eliminacja obu Żniwiarzy okaże się bardzo prosta #1 #2. Opcjonalnie możesz też oczywiście ominąć wrogów, pomagając sobie kamuflażem (ulepszenie System maskujący).
Skieruj się do kolejnego dużego obszaru na zachód stąd #1. Schowaj się tu za jedną z zasłon #2 i poświęć chwilę na obserwację przeciwników. Dwóch z nich siedzi na kanapie, a jeden patroluje tę okolicę. Dodatkowo będziesz musiał unikać jeszcze jednego Żniwiarza przebywającego w pomieszczeniu na południe stąd (niedaleko celu misji).
Proponuję kierować się stopniowo na zachód, przechodząc sprawnie między kolejnymi zasłonami #1. Pomocny może się tu oczywiście okazać kamuflaż, ale nie jest on absolutnie wymagany. Z czasem zacznij przemieszczać się na południe i tu dla odmiany warto chować się za wrakami pojazdów #2.
Docelowo musisz zbliżyć się do południowego obszaru, czyli tego z oznaczonym celem misji. Uważaj na wspomnianego wcześniej wartownika i w zależności od upodobań skorzystaj z głównego przejścia #1 lub z niewielkiej dziury ukrytej za kartonami #2.
Jeżeli masz taką ochotę, to możesz oczywiście pozbyć się wspomnianego Żniwiarza #1, jak również pozostałych wrogów obecnych w tej okolicy. Jak jednak wspomniałem, nie jest to wymagane, bo gra zagwarantuje Ci możliwość starannego zbadania całej kryjówki już po zaliczeniu tego questu. Skieruj się w rezultacie do oznaczonych drzwi #2, co zainicjuje cut-scenkę.
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie