(1) Wariant pokojowy- Dotarcie do głównego placu | Na ratunek Megan i jej zespołowi
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Informacje wstępne
Quest ten uaktywniony zostanie automatycznie po wysadzeniu biura Wanga w porcie Belltower i po przybyciu do zakładu w Singapurze, czyli po zakończeniu głównego zadania Rejs na gapę. Przed Tobą bardzo długa przeprawa przez ośrodek złożonych z dwóch dużych budynków i jednego mniejszego. Co ciekawe, główna część zakładu jest dostępna od samego początku, tak więc wspomniane budynki możesz odwiedzać w dowolnej kolejności. W końcówce questu zmuszony zostaniesz do stoczenia nowego pojedynku z bossem, w rezultacie czego radzę odpowiednio wcześniej się przygotować.
ZESTAWIENIE CELÓW MISJI:
1. GŁÓWNY - Poszukaj śladów zespołu Megan Reed - Cel ten pozostanie aktywny do momentu wyłączenia urządzenia zakłócającego lub do momentu spotkania się z pierwszym spośród trójki porwanych naukowców.
2. POBOCZNY - Wyłącz urządzenie zakłócające - Urządzenie zakłócające możesz wyłączyć na dwa różne sposoby. Jeżeli zignorujesz ten cel misji, to pozostanie on aktywny w Twoim dzienniku przed długi okres czasu. Będziesz w rezultacie mógł zmienić zdanie nawet w dalszej fazie rozgrywki gdy uratujesz wszystkich naukowców i zbadasz oba główne budynki.
3. GŁÓWNY - Znajdź i porozmawiaj z Declanem Faherty - Declan przebywa w piwnicy budynku Bio-Mech i możesz do niego dotrzeć na dwa różne sposoby.
4. GŁÓWNY - Znajdź Eryka i porozmawiaj z nim - Eryk przebywa na najwyższym trzecim piętrze budynku Micro-Gen. Najlepiej byłoby odwiedzić go jako ostatniego.
5. GŁÓWNY - Znajdź i porozmawiaj z Nią Colvin - Nia przebywa na drugim piętrze budynku Micro-Gen i możesz do niej dotrzeć między innymi szybem wentylacyjnym.
6. GŁÓWNY - Wczytaj wirusa do komputera ochrony i wejdź na teren zastrzeżony - Cel ten otrzymasz po odnalezieniu wszystkich trzech naukowców i zleci Ci go ostatni z nich.
7. GŁÓWNY - Znajdź Megan Reed - Cel ten pojawi się w Twoim dzienniku tuż po wgraniu wirusa, ale by dotrzeć do miejsca pobytu Megan będziesz musiał w pierwszej kolejności stoczyć pojedynek z bossem.
8. GŁÓWNY - Pokonaj Jarona Namira - Pojedynek ten jest dość wymagający i będzie miał różny przebieg w zależności od tego czy przystąpiłeś do niego z oryginalnym czy z podmienionym bioprocesorem.
9. GŁÓWNY - Otwórz dach hangaru - To bardzo krótkie i proste zadanie, które wymaga jedynie skorzystania z windy.
10. GŁÓWNY - Użyj promu Leo, żeby dostać się do Panchai - Na opuszczenie zakładu zdecyduj się dopiero po jego całkowitym zbadaniu, bo po wejściu w interakcję z panelem sterowania promem nie będzie to już możliwe.
(1) Wariant pokojowy: Dotarcie do głównego placu
Eksplorację zakładu rozpoczniesz w południowej części mapy, a konkretnie w magazynie z kapsułami. Zanim opuścisz to miejsce dobrze byłoby zbadać niewielki składzik w północno-zachodniej części magazynu. Do środka możesz przedostać się na dwa sposoby i o wiele trudniej byłoby rozbroić zamek elektroniczny #1, bo ma on zabezpieczenia aż piątego stopnia. Zamiast tego dobrze byłoby zbadać południowo-zachodnią część magazynu i wskoczyć na górne półki #2. Pozwoli Ci to dotrzeć do niewielkiego szybu znajdującego się na dachu składziku.
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie