(6) Wariant agresywny- Wgranie wirusa do komputera ochrony | Na ratunek Megan i jej zespołowi
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
(6) Wariant agresywny: Wgranie wirusa do komputera ochrony
W celu dotarcia do miejsca wgrania wirusa musisz wyjść z aktualnie eksplorowanego budynku (zakładam, że jest to laboratorium Micro-Gen Lab), najlepiej tą samą drogą. Aktualny cel podróży znajduje się w północnej części mapy, ale jeżeli już wcześniej polikwidowałeś wrogów, to nikogo dodatkowego tu nie spotkasz. Wybierz ścieżkę biegnącą pomiędzy dwoma zbadanymi już budynkami laboratoriów (powyższy screen).
Zachowaj ostrożność, bo teren za rogiem patrolowany jest przez pojedynczego robota (powyższy screen). Do zniszczenia wrogiej maszyny najlepiej byłoby użyć granatu EMP, pozostając oczywiście przez cały czas za zasłoną.
Możesz sobie teraz pozwolić na dokładniejsze zbadanie tej okolicy. Polecam mianowicie wybrać się na północ #1, ominąć duży czerwony kontener i odnaleźć składzik z uszkodzonymi drzwiami. Kucnij i wejdź do środka #2, odnajdując szafkę na broń z karabinem snajperskim i strzelbą. Ponadto możesz zabrać minę modułową i granat EMP.
Drugi ze składzików #1 jest już zamknięty i ma zamek elektroniczny czwartego stopnia, aczkolwiek możesz wprowadzić gotowy kod 2410. W składziku oprócz amunicji ukryte zostały kolejne bronie #2. Na szczególną uwagę zasługuje tu karabin laserowy, który koniecznie wypadałoby zabrać o ile nie uczyniłeś tego podczas pobytu w kryjówce Żniwiarzy w Hengshy.
Ruszaj dalej, docierając po kilku chwilach do wejścia do tunelu. Także i tu musisz się pilnować, bo okolicę patroluje drugi robot (powyższy screen). Podobnie jak wcześniej, dobrze byłoby zniszczyć maszynę z pomocą umiejętnie podrzuconego granatu EMP.
Wejdź do tunelu i przy pierwszej możliwej okazji skręć w prawo #1. Skręć następnie w lewo i wejdź do pomieszczenia kontrolnego. Warto tu rozpocząć od zajrzenia do okolicznych szafek, a to dlatego, że jedna z nich skrywa granat EMP #2.
W celu zaliczenia aktualnego celu misji wejdź w interakcję z czytnikiem (powyższy screen) i potwierdź chęć załadowania wirusa. Wkrótce na ten poziom dotrze winda i wybiegnie z niej kilku nowych wrogów. Możesz pozwolić im przebiec obok stróżówki (nie spróbują tu zajrzeć) lub odpowiednio wcześnie ustawić się przy tunelu i ich ostrzelać.
Nagroda: 750 punktów doświadczenia.
Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 7 (Dotarcie do podziemnego bunkra).