(7) Wariant agresywny- Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Wyłącz sygnał Darrowa
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
(7) Wariant agresywny: Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa
Uwaga! Dotarcie do Dawida Sarifa jest opcjonalną czynnością, ale nie warto jej ignorować, bo w przeciwnym wypadku zaprzepaścisz szanse odblokowania jednego z możliwych zakończeń gry. Jeżeli mimo wszystko nie chcesz tracić czasu na rozmowę, to przejdź od razu do opisu Kroku 8 (Dotarcie do centrum transmisyjnego).

Jeżeli wykonałeś wszystkie czynności opisane w Kroku 6, to rozpoczniesz w pomieszczeniu z Williamem Taggartem i będziesz musiał powrócić do głównych balkoników na poziomie 2. Nie przejmuj się też tym, że początkowo nie otrzymasz komunikatu o możliwości spotkania się z Sarifem, bo stosowna informacja dodana zostanie do Twojego dziennika nieco później. Sarif ukrywa się w maszynowni (Machine Room) na najniższym poziomie -4. W pierwszej kolejności skorzystaj ze schodów w celu zejścia na niższy poziom -1 i rozpraw się z obecnymi tu oszalałymi cywilami (powyższy screen). Podobnie jak w przypadku walk na górnym balkoniku, nie możesz pozwalać wrogom się zbliżać, bo mogłoby się to źle skończyć dla Jensena.
![]() | ![]() |
Po zakończonych walkach proponuję rozejrzeć się po całym poziomie -1, a to dlatego, że odnajdziesz tu kilka składzików. Warto posprawdzać każdy ze składzików, odnajdując bronie oraz amunicję. W szczególności radzę zainteresować się składzikiem wysuniętym najbardziej na zachód #1. Ma on zamek elektroniczny trzeciego stopnia, ale w środku odnajdziesz między innymi karabin plazmowy #2.

Oznaczenia na mapie: 1 - Miejsce startu w przypadku skorzystania z windy; 2 - Miejsce startu w przypadku wskoczenia do szybu; 3 - Główne pomieszczenie z oszalałymi cywilami; 4 - Zejścia na poziom -4.

Oznaczenia na mapie: 1 - Główne pomieszczenie z oszalałymi cywilami; 2 - Zaminowany korytarz; 3 - Drzwi blokowane przez duże skrzynie; 4 - Wejście do szybu wentylacyjnego.
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie