The Toxic Sewers w Dead Cells poradnik Dead Cells
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2018
W poniższym rozdziale znajdziesz najważniejsze informacje o lokacji Toxic Sewers w grze Dead Cells. Dowiesz się tutaj jaka jest charakterystyka lokacji, jakie czekają tutaj na ciebie zagrożenia i przeciwnicy, a także sprawdzisz dokąd możesz udać się z tej lokacji i jakie warunki musisz spełnić, aby to zrobić.
Jak dostać się do Toxic Sewers?
Kanały Toxic Sewers są początkowo niedostępne. Musisz napierw zdobyć w lokacji Promenade of the Condemned runę Vine Rune - szczegóły jak tego dokonać znajdziesz na stronie Jak docierać do niedostępnych lokacji? - runy umiejętności w naszym poradniku.
Po zdobyciu wspomnianej runy odszukaj w startowej lokacji Prisoners' Quarters miejsce gdzie można użyć runy i doprowadzić do pojawienia się winorośli - przykład takiego miejsca pokazuje obrazek 1 (jest to losowo generowany obszar). Nowo odblokowane przejście zaprowadzi Cię do wejścia do Toxic Sewers (przykład na obrazku 2).
Charakterystyka lokacji
Jest to lokacja drugiego rzędu, a więc okupowana przez nieco silniejsze potwory. W lokacji tej spotkasz między innymi skorpiony atakujące bohatera z zaskoczenia i mogace go zatruwać. Dodatkowo musisz mieć na uwadze obszary pokryte zieloną cieczą, które w wyniku kontaktu zaczynają uszczuplać pasek zdrowia. Wyjątkiem jest sytuacja, w której znalazłeś się w zielonym zbiorniku na ułamek sekundy - jeśli odpowiednio szybko z niego uciekniesz to możesz zdołać uniknąć odniesienia jakichkolwiek obrażeń. Generalnie najlepiej dużo rozglądać się przed każdym skokiem czy zeskokiem z półki żeby nagle nie znaleźć się po pas w zielonej wodzie.
W lokacji Toxic Sewers znajdziesz wejście do komnaty z elitarnym potworem, którego pokonanie jest niezbędne do zdobycia Teleportation Rune. Przykładowe legowisko elitarnego wroga prezentuje powyższy obrazek - jest ono w losowej lokacji na terenie kanałów. Oprócz łucznika możesz też wpadać w kanałach na inne elitarne potwory.
Niedaleko miejsca rozpoczęcia eksploracji kanałów powinieneś natrafić na wejście do sekretnej komnaty, do której dostępu bronią czasowe drzwi. Możesz je otworzyć tylko jeśli dotrzesz do nich w czasie krótszym niż 2 minuty od momentu rozpoczęcia gry. To bardzo wyśrubowany limit. Wymusza on jak najszybsze przebiegnięcie przez startowy obszar Prisoners' Quarters bez szczegółowego badania okolicy. W sekretnej lokacji odnajduje się różnorakie skarby. Mogą to być klejnoty, złoto, komórki, zwoje czy unikalne bronie.
Przeciwnicy i inne zagrożenia
W lokacji tej nie natrafisz na wiele pułapek w postaci kolców czy kul z przymocowanymi do nich kolcami, ale za to musisz unikać kontaktu z zatrutą zieloną wodą. Już po sekundzie woda nałoży negatywny status na bohatera. Nie doprowadzisz w ten sposób do jego natychmiastowej śmierci, ale możesz stracić mimo wszystko sporo cennych punktów zdrowia.
W kwestii przeciwników ma się do czynienia zarówno z tymi znanymi ze startowej lokacji Prisoners' Quarters, jak i kilkoma nowymi. Ich zestawienie znajdziesz poniżej.
Uwaga! Poniższe zestawienie uwzględnia potwory napotykane na domyślnym normalnym poziomie trudności. Zdobywanie kolejnych komórek macierzystych z tytułu pokonywania finałowego bossa gry (Boss Stem Cell) odblokowuje wyższe poziomy trudności. W tych samych lokacjach mogą wtedy zacząć pojawiać się nowe, silniejsze odmiany potworów.
Wygląd | Nazwa | Charakterystyka i sposób na przeciwnika |
Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie