Clock Room - poziom w Dead Cells poradnik Dead Cells
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2018
W poniższym rozdziale znajdziesz najważniejsze informacje o lokacji Clock Room w grze Dead Cells. Dowiesz się tutaj jaka jest charakterystyka lokacji, jakie czekają tutaj na ciebie zagrożenia i przeciwnicy, a także sprawdzisz dokąd możesz udać się z tej lokacji i jakie warunki musisz spełnić, aby to zrobić.
Charakterystyka lokacji
Do pomieszczenia z gigantycznym zegarem Clock Room możesz dotrzeć już w trakcie początkowych przejść gry, a konkretnie od strony wieży zegarowej Clock Tower. W dalszej części gry dostępne staje się również przejście od strony lochu Forgotten Sepulcher, z którego najwcześniej możesz skorzystać po zdobyciu runy Teleportation Rune i użyciu jej do przedostania się do Forgotten Sepulcher.
Salę Clock Room odwiedza się tylko w jednym celu - po to żeby pokonać drugiego głównego bossa gry, którym jest The Time Keeper. Na czas walki z The Time Keeperem drzwi po lewej i po prawej stronie od wielkiego zegara są zamykane. Dopiero gdy zwyciężysz zostaną one odblokowane i będziesz mógł przejść dalej.
Już po pokonaniu bossa The Time Keeper trafisz do bezpiecznej strefy, która tak jak w przypadku poprzednich bossów różni się nieco od innych stref. Dla przypomnienia odnajduje się w niej legendarną kuźnię. Możesz w niej wydawać zebrane komórki na zakup unikalnych permanentnych ulepszeń, np. zwiększenie prawdopodobieństwa odnajdywania w świecie gry przedmiotów o wysokiej jakości. Legendarne kuźnie odnajduje się tylko po walkach z bossami. Korzystanie z ich usług nie jest obowiązkowe. Możesz zachować komórki i dotrzeć z nimi do "zwykłego" kowala.
Przeciwnicy i inne zagrożenia
W lokacji Clock Room walczy się wyłącznie z bossem The Time Keeper. Szczegółowy opis walki z tym unikalnym przeciwnikiem znajduje się w rozdziale Bossowie w naszym poradniku.
Kolejne lokacje
Sala Clock Room ma tylko jedno wyjście (na prawo od areny gdzie spotkałeś The Time Keepera) i prowadzi ono do High Peak Castle. Zamek ten jest ostatnią dużą lokacją odwiedzaną przed stoczeniem pojedynku z finałowym bossem gry.