7. Nicomedia (cz.2) | Kampania - Imperium | Cezar IV poradnik Cezar IV
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Przemysł - dwie gałęzie od razu:
Broń - budujemy 2x fabrykę, 2x tartaki i 2xkopalnie żelaza.

Marmur - na handel 2xkamieniołomy
Marmur jest najlepszym sposobem by stosunkowo tanio uzyskać szybki i zyskowny szlak handlowy - za 1 marmur płacą 50 dinarów, a nie wymaga on żadnej obróbki.
Handel:
Otwieramy po kolei - najpierw szlak do Moesia- marmur
Potem gdy będziemy mieli ok. 8 broni - szlak do Mesopotamia
Potem 2 szlak marmuru - do Latinum
Kolejne dziedziny przemysłu - to budowa 3xpastwisk owiec, 4xfabryk ubrań
I budowa 4 kopalni zlota+4 fabryk biżuterii - tego Rzym będzie żądał jeszcze w 199 roku

W razie potrzeb budujemy kolejne kwartały insuli (przypominam że każdej towarzyszą 2 farmy i targ żywności)
Naszym celem jest uzyskanie maksymalnie dużych dochodów tak abyśmy w kwietniu 200 gdy pojawi się pierwsza armia nieprzyjaciela mieli dość pieniędzy aby ją przekupić. Nieprzyjaciel dysponuje 2 ciężkimi piechotami i 1 łucznikami - w zamian za rezygnację z ataku życzy sobie 10.000 dinarów. Będzie to bolesny cios dla naszej gospodarki, ale dzięki poczynionym inwestycjom szybko nadrobimy te straty.
Następną powitamy już inaczej - nim jednak się to stanie, musimy mieć w pełni wydajną gospodarkę i wysokie dochody.