Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BioShock 2 - poradnik do gry

BioShock 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 poradnik BioShock 2

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

The Atlantic Express

DANE POZIOMU - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

DANE POZIOMU:

Liczba nagrań: 8

Nowe rodzaje broni: [Hack Tool]

Nowe plazmidy: [ Telekinesis ]

1 - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
01 - Po wkroczeniu do nowego pomieszczenia, możemy szybko sparaliżować uciekającego przed nami przeciwnika - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

01 - Po wkroczeniu do nowego pomieszczenia, możemy szybko sparaliżować uciekającego przed nami przeciwnika. Jeśli uczynimy to sprawnie, nie zdąży zniknąć nam z oczu. Przeszukujemy pobliskie szafki i ruszamy dalej.

02 - Natrafiamy na nowy gadżet - [Hack Tool] . Na ścianie nieopodal czai się automat wydający "lotki" do nowo nabytego urządzenia. Uzupełniamy ich zapas, a następnie trafiamy jedną z nich w panel kontrolny drzwi, widoczny przez pękniętą szybę i hackujemy zamek. W korytarzu natrafiamy na nieaktywny bot strażniczy. Łamiemy jego zabezpieczenia i tym samym- zyskujemy małego sprzymierzeńca.

UWAGA: Hacking został szczegółowo opisany w odpowiednim dziale niniejszego tekstu - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

UWAGA: Hacking został szczegółowo opisany w odpowiednim dziale niniejszego tekstu.

2 - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
03 - W otoczeniu wagonu napotkamy dwóch Splicerów - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

03 - W otoczeniu wagonu napotkamy dwóch Splicerów. Znajdziemy również trochę paliwa i nitów. Nie zapominamy również o dzienniku audio.

NAGRANIE : [The Great Chain Rattles] - Andrew Ryan

04 - Pociągamy za dźwignię, oglądamy przygotowaną dla nas transmisję, a następnie zostajemy ostrzelani przez trójkę wrogów o nieprzyjemnym usposobieniu. Zamiast marnować amunicję, cierpliwie czekamy starając się unikać obrażeń, albowiem już za kilka sekund- załamuje się pod nami podłoga.

3 - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
05 - Pokonując zanurzony w wodzie korytarz, przeszukujemy po drodze ciała topielców - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

05 - Pokonując zanurzony w wodzie korytarz, przeszukujemy po drodze ciała topielców. Będziemy musieli również przecisnąć się przez niski kanał. Na samym końcu, za wielkim wentylatorem, dostrzeżemy taśmę z nagraniem. Aby się do niej dobrać, musimy najpierw zdobyć plazmid Telekinezy, który czeka na nas nieco dalej.

NAGRANIE : [Mr. Tape Recorder] - Eleanor Lamb (za wentylatorem, potrzebna telekineza)

06 - W pomieszczeniu natrafiamy na gotówkę, apteczki i paliwo. Po odwróceniu się w lewo, powinniśmy zobaczyć kamerę którą za pomocą hackingu, przekabacamy na naszą stronę. Kiedy przybędzie bot strażniczy, jego również możemy potraktować strzałką od Hack Tool. "Oswojona" w ten sposób maszyna będzie za nami podążać i ochraniać jednocześnie.

4 - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
07 - Eleanor zostawiła dla nas podarunek w postaci plazmidu [ Telekinesis ] - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

07 - Eleanor zostawiła dla nas podarunek w postaci plazmidu [ Telekinesis ] . Naciskamy przycisk na ścianie po lewej, a po chwili - wchodzimy w posiadanie kilku pomniejszych przedmiotów.

08 - Po wejściu na górę, przyjdzie nam stoczyć pojedynek z grupą przeciwników. W walce wykorzystujemy liczne pojemniki z gazem, którymi ciskamy używając nowego plazmidu. Jako, że wrogowie pojawiają się stopniowo, warto po pierwszym ataku wycofać się na kilka sekund, aby po chwili zaatakować znowu. Zanim zejdziemy na dół, zabieramy dziennik.

NAGRANIE : [Just a Fad] - Prentice Mill

5 - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
09 - Wszyscy nasi przeciwnicy powinni być już sztywni, więc spokojnie plądrujemy otoczenie - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

09 - Wszyscy nasi przeciwnicy powinni być już sztywni, więc spokojnie plądrujemy otoczenie. Znajdujemy między innymi nowe nagranie.

NAGRANIE : [What Happened to the People?] - Mark Meltzer

10 - Duża ilość pozostawionej na półkach żywności. Na tyłach natrafiamy na dziennik. Kiedy będziemy wracać po własnych krokach, zaatakuje nas nietowarzyska para. Możemy skorzystać z obecnych w pomieszczeniu, wybuchowych pojemników.

NAGRANIE : [Ryan vs Lamb: Reality] - Sofia Lamb

11 - Aby przejść dalej, musimy używając telekinezy, wydostać rurkę blokującą mechanizm otwierający drzwi. Dokonujemy tego oczywiście na odległość, przez dziurę w ścianie. Ciekawostką jest, że w pobliskich muszlach klozetowych również znajdziemy przedmioty.

6 - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
12 - Jeśli złamiemy zabezpieczenia dystrybutora ze sprzętem zatrzymując wskazówkę na polu niebieskim, otrzymamy darmowy przedmiot - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

12 - Jeśli złamiemy zabezpieczenia dystrybutora ze sprzętem zatrzymując wskazówkę na polu niebieskim, otrzymamy darmowy przedmiot. Przechodzimy do pomieszczenia w którym były zablokowane zębatki otwierające drzwi, po drodze zabieramy dziennik.

NAGRANIE : [Know the Beast] - Sofia Lamb

13 - Natkniemy się tu na Dużą Siostrę, jednak tym razem nie zostaniemy przez nią zaatakowani. Czym prędzej ruszamy na prawo i hackujemy widoczną w oddali kamerę. Zaatakuje nas grupa wrogów, więc wsparcie botów ułatwi nam nieco potyczkę. Po wszystkim - korzystamy z windy.

7 - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
14 - Krótka scenka ukaże nam działanie nowego typu nitów, zastawiających pułapki - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

14 - Krótka scenka ukaże nam działanie nowego typu nitów, zastawiających pułapki. Ta alternatywna amunicja do nitownicy nie robi nam żadnej krzywdy, możemy więc swobodnie przecinać generowane przez nią promienie. Kolejnym plusem jest fakt, że raz zastawioną w ten sposób pułapkę, możemy podnieść o ile nie została użyta. Korzystamy z tego faktu i zabieramy amunicję. W małym pomieszczeniu biurowym, natrafiamy na dziennik.

NAGRANIE : [Improwing on Suchong's Work] - Gil Alexander (w szufladzie przy oknie)

15 - Nieświadomy niczego Splicer jest odwrócony do nas tyłem. Możemy szybko go wykończyć, albo np. po uprzednim zwróceniu na siebie jego uwagi, zrobić użytek z rozstawionych w pobliżu pułapek.

8 - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
16 - Pora na większą potyczkę - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

16 - Pora na większą potyczkę. Na ścianie mamy kamerę, którą możemy przekabacić na swoją stronę. Atakująca nas chmara, będzie pojawiać się zarówno z prawej, jak i lewej strony pomieszczenia (kraty na ścianie). Możemy bawić się w rozstawianie pułapek tutaj, lub wycofać do poprzedniego pomieszczenia i tam zwabiać pojedynczych wrogów w zasadzkę. Kiedy zawierucha dobiegnie końca, podnosimy dziennik i używamy dźwigni w wagoniku.

NAGRANIE : [The Situation] - Brigid Tenenbaum