Inner Persephone (2) | Opis przejścia BioShock 2 poradnik BioShock 2
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
11 - Ruszamy korytarzem na wprost turreta.
12 - Staczamy walkę z kilkoma pomniejszymi przyjemniaczkami i zajmujemy się kamerą. Przeszukujemy cele, w ostatniej z nich znajdujemy dziennik.
NAGRANIE : [Such Freedom] - Wilson
Wielu napotkanych tu pacjentów nie będzie skorych do walki. Nieco dalej natrafimy na znikającego Splicera i wiele ciał czekających na przeszukanie.
13 - Przyciskami otwieramy kolejne kraty. Oswajamy sobie turret, zabieramy nagranie i korzystamy ze stacji Power to the People. Wchodzimy na piętro.
NAGRANIE : [My Prison] - Warden Nigel Weir
14 - Hackujemy kamery i odszukujemy dwa dzienniki, oraz sejf (pod ladą).
NAGRANIE : [They Feel Pain] - Dr. Edward Grimes
NAGRANIE : [Alleviating Pain] - Dr. Edward Grimes
15 - Kiedy dotrzemy do oddziału z Siostrzyczkami, rozpocznie się walka. Poza zwykłymi przeciwnikami, główne skrzypce zagrają dwie Alfy. Po zabawie odszukujemy dzwoneczek (przy wejściu do hali z dziewczynkami) i używamy go. Pora na powrót do pomieszczania z łodzią ratunkową (gdzie powinna czekać na nas Alfa).
16 - Ruszamy korytarzem na północ.
17 - Z ciała spoczywającego przy oknie wyciągamy nagranie.
NAGRANIE : [Legs, Mouths, Arms, and Eyes] - Harold Darby
Przyglądamy się bliżej obrazom na ścianie i liczymy kolejno - brązowe nogi, czerwone usta, niebieskie ręce i zielone oczy. Otrzymany kod (4146) wprowadzamy do zamkniętych drzwi i tym sposobem odkrywamy ukryte pomieszczenie z zapasami i sejfem.
18 - Mając na uwadze czujne oko kamery - dobieramy się do dziennika powieszonego z boku szafki.
NAGRANIE : [A Simple Question] - Dr. Edward Grimes
19 - W pomieszczaniu na prawym krańcu korytarza - znajdujemy taśmę z nagraniem.
NAGRANIE : [Destructive Learning] - Eleanor Lamb
Zanim odwiedzimy dużą salę z Siostrzyczkami na północy, sprawdzamy jeszcze lewą stronę korytarza, gdzie natrafiamy na kolejny dziennik. Nieopodal mamy drzwi zamknięte na zamek, który możemy zhackować. Łatwe to nie jest (auto-hackująca lotka może pomóc), ale wewnątrz znajdziemy trochę amunicji. Korzystamy ze schodów na dół.
NAGRANIE : [Sacrifices] - Augustus Sinclair
20 - Splicer, Alfa, a także nagranie. Właściwie jest to ostatni dziennik jaki uda nam sie znaleźć.
NAGRANIE : [A Stratagem for Sinclair] - Andrew Ryan
21 - Kiedy dobrniemy w okolice turreta, zaatakuje nas Alfa. Następnie grupa Splicerów wyskakujących z balkonu u góry, a także Brute i kolejna Alfa. Po skończeniu zabawy, używamy dzwoneczka. Wracamy do łodzi ratunkowej.
22 - Zanim staniemy przy szybie, rozstawiamy w głównej hali pułapki, mini turrety i co tylko mamy pod ręką, za chwilę bowiem czeka nas ostateczna potyczka z masą niemiłych delikwentów. Kiedy zbliżymy się do rzeczonej szyby, Eleanor na chwilę zniknie nam z oczu. Przez dłuższy, pełny walki moment, nie będziemy mogli przywołać jej plazmidem. Z obu stron atakują nas kolejno: Alfy, znikający i zwykli Splicerzy, a w końcu grupa Brute. Mniej więcej w chwili, kiedy pojawią się Ci ostatni, Eleanor będzie już mogła wesprzeć nas w walce. Kiedy córka da nam znak - wchodzimy po schodach na górę.
23 - W przerwie między chaotyczną walką - przestawiamy dźwignię. Ostatnią rzeczą którą musimy zrobić jest zniszczenie obu szerokich rur biegnących po prawej i lewej stronie. Nasi przeciwnicy nie śpią, więc czym prędzej rozwalamy migające odcinki.
24 - Kiedy pomieszczenie zostanie zalane wodą, przechodzimy do windy. Możemy teraz usiąść wygodnie i cieszyć oczy scenką końcową, dobrnęliśmy bowiem do końca tej wyjątkowej opowieści... a przynajmniej jednego z możliwych zakończeń :)