Pauper's Drop | Opis przejścia BioShock 2 poradnik BioShock 2
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Pauper's Drop
DANE POZIOMU:
Liczba nagrań: 21
Liczba stacji upgrade'u broni: 3
Liczba Siostrzyczek: 2
Nowe rodzaje broni: [Double-Barreled Shotgun] , [Research Camera]
Nowe plazmidy: [ Hypnotize ] , [ Electro Bolt 2 ] , [ Decoy ] , [ Winter Blast ] , [ Cyclone Trap ] , [ Telekinesis 2 ]
Nowe toniki: [ Hacker's Delight ] , [S horten Alarms ] , [ Fire Storm ] , [ Freezing Drill ] , [ Keen Observer ] , [ EVE Saver ] , [ Drill Lurker ] , [ Machine Buster ] , [ Short Circuit ] , [ Headhunter ]
01 - Zanim będziemy mogli przejść dalej, konieczne będzie złamanie zabezpieczeń w drzwiach na południu.
02 - Natrafiamy na pierwszy w naszej przygodzie Gene Bank. Automaty tego typu służą do dostosowywania plazmidów i toników, które w danej chwili mamy "przy sobie". Te z nich, które nie zmieszczą się w naszych specjalnych slotach, trafiają do przechowalni którą w tym przypadku jest właśnie Gene Bank. Kilka kroków dalej staczamy walkę z trzema przeciwnikami.
03 - Wędrując naokoło budynku na środku placu, znajdujemy kamerę, oraz Siostrzyczkę z Tatuśkiem. Odbijamy ją i adoptujemy. Nawet jeśli postanowiliśmy, że wyeliminujemy wszystkie dziewczynki, lepiej robić to dopiero po zebraniu ADAMA (możemy podjąć decyzję o jej usunięciu również w momencie kiedy będziemy stali przed wejściem do szybu wentylacyjnego). Dzięki temu, ilość ADAMA która trafi w nasze ręce będzie nieporównywalnie większa.
Chociaż mapa sugeruje, że w pobliżu znajdziemy dwa dzienniki, to tak naprawdę ten koło trupa trafi w nasze ręce dopiero później. Póki co- nie zaprzątamy sobie nim głowy.
NAGRANIE : [Ryan vs Lamb: Religious Rights] - Sofia Lamb
04 - Wdrapujemy się na dach budynku. Oswajamy turret (nie musimy koniecznie używać hackerskich lotek, równie dobrym sposobem jest porażenie prądem, podbiegnięcie do urządzenia i szybkie złamanie go). Przechodzimy na dach kwiaciarni, z którego zabieramy nagranie, oraz tonik - [ Hacker's Delight ] .
NAGRANIE : [Better Times With Lamb] - Grace Holloway
05 - Sprawdzamy pokoiki po obu stronach zablokowanego korytarza. Natrafiamy między innymi na sejf i nagranie. Musimy wycofać się do Town Square, ale przechodzimy do niego, idąc po naszych śladach... póki co - oszklony tunel z widokiem na morze jest zablokowany.
NAGRANIE : [Wrong Side of the Tracks] - Augustus Sinclair
06 - Doświadczamy bliskiego spotkania z Brute Splicer. W walce często się przemieszczamy, wykorzystując przy tym dobrodziejstwa otoczenia. Zabieramy nagranie z północno wschodniej części placu i uświadamiamy sobie, że budynek do którego chcieliśmy się dostać, jest zamknięty od wewnątrz.
NAGRANIE : [The End of the Line] - Prentice Mill
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie