Single player (3) | Osiągnięcia | BioShock 2 poradnik BioShock 2
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Max Plasmid SlotsPunkty: 10 |
Wykupienie wszystkich dostępnych slotów na plazmidy załatwi kwestię tego osiągnięcia. Oczywiście nabywamy je w Gatherer's Garden.
One Research TrackPunkty: 20 |
Musimy wypełnić jeden z pasków postępu badań. Innymi słowy celem tego osiągnięcia jest ukończenie badań nad jednym typem przeciwnika. Zapewne najprościej będzie w pierwszej kolejności załatwić Thuggish Splicer, lub Leadhead Splicer. W świecie gry przedstawicieli obu typów przeciwników mamy pod dostatkiem, więc musimy pamiętać tylko o częstym używaniu kamery i nie powinno być problemu.
Prolific HackerPunkty: 20 Trofeum : brąz |
Naszym celem jest zhackowanie co najmniej po jednej maszynie każdego typu.
Aby osiągnięcie zostało zaliczone, musimy złamać każdy typ maszyny strażniczej. Do ich grona zaliczamy turrenty, boty strażnicze, skrzynki kontrolujące zamknięte drzwi, oraz kamery. W oswojeniu każdego z tych urządzeń mogą pomóc nam lotki. Drugim sposobem jest użycie błyskawicy, lub zamrożenie urządzenia, a następnie zbliżenie się do niego i manualny hacking z bliskiej odległości. |
Rapture HistorianPunkty: 40 |
W grze znajdziemy łącznie 129 nagrań. Do zdobycia miana historyka wystarczy odnalezienie 100 spośród nich. Dokładne mapy z ich położeniem, nazwami i numeracją znajdziemy w stosownym dziale poradnika.
Research MasterPunkty: 20 |
Tym razem wyzwaniem jest ukończenie badań nad każdym typem przeciwników. Aby zdobyć to osiągnięcie, musimy się trochę nagimnastykować. Po pierwsze - nagrywamy każdą potyczkę. Jeśli tego nie zrobimy, może okazać się że na przestrzeni całej przygody, nie uda nam się przeprowadzić badań np. nad Dużymi Siostrami, których w grze wbrew pozorom nie mamy zbyt wiele. Na ostatnich dwóch poziomach nie odnajdziemy również typowego Tatuśka.
Aby zyskać jak najwięcej punktów za badania, stawiamy na różnorodność. Jeśli w jednym materiale dotyczącym danego przeciwnika użyliśmy wiertła, być może warto teraz wyjąć nitownicę? A może najpierw porazić go prądem. Być może lepiej byłoby jednak przygotować pułapkę, podłożyć naładowany plazmidem wir, nasłać na przeciwnika zahipnotyzowanych wrogów i wesprzeć się mini-turrentami? Możliwości są ogromne, a my mamy okazję wykazać się pomysłowością i inwencją. |
Przeciwnicy których musimy poznać, to:
Thuggish Splicer, Leadhead Splicer, Houdini Splicer, Brute Splicer, Spider Splicer, Alpha Series, Big Daddy, Big Sister, Security (kamery, boty, turrenty).
Trap MasterPunkty: 15 |
Zabicie 30 przeciwników używając wyłącznie pułapek nie jest rzeczą szczególnie trudną. Zarówno Rivet Gun, Spear Gun, jak i Launcher dysponują amunicją która pozwala na zastawianie min/pułapek. Będziemy z nich prawdopodobnie korzystali za każdym razem, gdy Siostrzyczka będzie zbierała ADAMA. Ponadto- warto zainteresować się plazmidem [ Cyclone Trap ] , który już na drugim poziomie zaawansowania pozwoli nam na zastawianie pułapek na bazie pozostałych ofensywnych plazmidów.
Upgraded a WeaponPunkty: 10 |
Instalujemy usprawnienie w wybranej przez nas broni. Wystarczy pierwsze użycie Power to the People (patrz- mapki z lokalizacją).