Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BioShock 2 - poradnik do gry

BioShock 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2 poradnik BioShock 2

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Siren Alley

DANE POZIOMU - Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

DANE POZIOMU:

Liczba nagrań: 20

Liczba stacji upgrade'u broni: 2

Liczba Siostrzyczek: 3

Nowe rodzaje broni: [Spear Gun]

Nowe plazmidy: [ Security Command ] , [ Scout ] , [ Incinerate! 2 ] , [ Winter Blast 2 ] , [ Hypnotize 2 ] , [ Cyclone Trap 2 ] , [ Insect Swarm ]

Nowe toniki: [ Handyman ] , [ Proud Parent ] , [ Hacker's Delight 2 ] , [ Cure All ] , [ Vending Expert ] , [ Electric Flesh ] , [ EZ-Hack ] , [ Medical Expert ] , [ Security Evasion ] , [ Walking Inferno ]

1 - Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
01 - Budzimy się na dnie oceanu - Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

01 - Budzimy się na dnie oceanu. Podążając ścieżką na południe, wypatrujemy ślimaków (na ziemi, na ścianie, w wylocie rury), które dostarczą nam odrobiny ADAMA.

02 - Przestawiamy dźwignię i, czekamy na odpompowanie wody. Po przejściu przez śluzę, zabieramy dziennik przytwierdzony do ściany po lewej.

NAGRANIE : [A Silent God] - Simon Wales

03 - Mamy okazję zobaczyć w akcji nowy rodzaj Tatuśka - Rumbler. Przyjemniaczek wykorzystuje mini turrety (alternatywna amunicja dla naszego [Hack Tool]), oraz bawi się rakietami. O ile możemy starać się unikać ostrzału, a mini turrety po prostu "oswajać", to warto tu skorzystać z faktu, że ten rodzaj przeciwnika bardzo kiepsko radzi sobie w zwarciu. Wyciągając wiertło wzmocnione odpowiednimi tonikami i trzymając przeciwnika cały czas blisko siebie, nie powinniśmy zużyć więcej niż jednej apteczki. Odbijamy więc pierwszą z trzech Siostrzyczek . W okolicy mamy aż za dużo odpowiednich ciał, więc staramy się dobierać miejsca w których stosunkowo łatwo będzie odeprzeć atak. Nie żałujemy też mini turretów.

2 - Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
UWAGA: Za uratowanie czterech dziewczynek, możemy otrzymać prezent w postaci misia pozostawionego przed najbliższym Gatherers Garden - Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

UWAGA: Za uratowanie czterech dziewczynek, możemy otrzymać prezent w postaci misia pozostawionego przed najbliższym Gatherer's Garden. Z kolei w nim znajdujemy: tonik [ Proud Parent ] , 80 dolarów, 80 jednostek ADAMA.

3 - Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
04 - Natrafiamy na Ojca Simona - Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

04 - Natrafiamy na Ojca Simona. Duchowny po spostrzeżeniu nas, w pośpiechu się oddala. Wchodzimy po schodach na górny poziom.

05 - Przez dziurę w podłodze, wpadamy do pomieszczenia na środku placu. Znajdujemy tonik [ Handyman ] , oraz dziennik audio. W pokoju z lodem, używamy ognia, dzięki czemu otrzymujemy dodatkowe zapasy. Wychodzimy hackując skrzynkę przy drzwiach.

NAGRANIE : [Misbehaving] - Eleanor Lamb

06 - Używamy ognia w toalecie na tyłach - wygrzebujemy z lodu dziennik.

NAGRANIE : [The Rumbler] - Gil Alexander

Na piętrze znajdziemy łącznie trzy pomieszczenia. Dwa z nich stoją dla nas otworem - kasyno, oraz pokój z widokiem na nie, w którym przy okazji będziemy mogli aktywować turrety, które dokonają małej masakry. Znajdujemy nagranie.

NAGRANIE : [Plasmid Shipment] - Jamie Byass

4 - Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
Żeby dostać się do pokoju na piętrze - hackujemy zamek widoczny przez okno - Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

Żeby dostać się do pokoju na piętrze - hackujemy zamek widoczny przez okno. Przez dziurę w podłodze spadamy do małego pomieszczenia ze stacją upgrade'u broni [Power to the People] . Póki co- warto jednak wstrzymać się z ulepszeniem, ponieważ za chwilę znajdziemy nową giwerę. Wtedy na spokojnie podejmiemy decyzję którą z naszych zabawek zmodyfikować. Zabieramy taśmę z nagraniem.

NAGRANIE : [Farther to Fall] - Augustus Sinclair

5 - Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
07 - Kolejny prezent od naszej kochanej, byłej Siostrzyczki - plazmid [ Security Command ] - Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

07 - Kolejny prezent od naszej kochanej, byłej Siostrzyczki - plazmid [ Security Command ] . Aktywujemy security bot, oswajamy sobie również kamerę i turret, które wspierają nas w walce. Wchodzimy na górę tylko po to, żeby przekonać się, że śluza jest zamknięta (musimy zbliżyć się do niej). Nieopodal mechanizmu w którym wprowadzimy kod - leży dziennik.

NAGRANIE : [Lamb's Salvation] - Simon Wales

08 - Zanim dostaniemy się w zaznaczone miejsce, będziemy musieli stoczyć walkę z Brute Splicer.

UWAGA: Jeśli oszczędziliśmy Grace, dostajemy od niej w tym momencie przesyłkę w postaci kilku sztuk egzotycznej amunicji do naszej hackującej zabawki, karabinu, oraz strzelby.

Po wejściu do kompleksu natrafiamy na nową broń - [Spear Gun] .

Teraz już możemy wrócić do Power to the People i z czystym sumieniem wybrać ulepszenie - Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

Teraz już możemy wrócić do Power to the People i z czystym sumieniem wybrać ulepszenie. Warto dodać, że harpun nie tylko efektownie przybija przeciwników do ścian, ale i pozwala na odzyskiwanie wystrzelonej z niego amunicji. Zabieramy nagranie z pokoiku po prawej (drugie z zaznaczonych na tym poziomie znajdziemy dopiero później, w ciele Daniela... a ten jegomość niekoniecznie musi paść nam akurat w tym miejscu).

NAGRANIE : [Father Simon Wales] - Daniel Wales

Na piętrze, poza turretem, oraz ciałem gotowym do zebrania z niego ADAMA, mamy kolejny dziennik.

NAGRANIE : [Double Standard] - Dusky Donovan