Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BioShock 2 - poradnik do gry

BioShock 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 poradnik BioShock 2

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

1 - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
09 - Na końcu schodów prowadzących na górę, natrafiamy na wbite w ścianę groty z linką, których pozbędziemy się używając telekinezy (możemy równie dobrze podnieść jakieś ciało i dotknąć nim linek) - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

09 - Na końcu schodów prowadzących na górę, natrafiamy na wbite w ścianę groty z linką, których pozbędziemy się używając telekinezy (możemy równie dobrze podnieść jakieś ciało i dotknąć nim linek). Natrafiamy na szybkich, łażących po sufitach przeciwników - typu Spider Splicer, a także sejf (do pokoju z nim dostaniemy się po potraktowaniu zamka błyskawicą. W jednym z pomieszczeń spotykamy Daniela, niestety ucieka nam przez dziurę w podłodze.

NAGRANIE : [Wales an' Wales] - Daniel Wales

10 - W ciemnym pomieszczeniu natrafiamy na tonik [ Hacker's Delight 2 ] , a także dwa turrety. Z Danielem ścigamy się właściwie po całym hotelu, a kiedy już padnie - podnosimy z jego ciała nagranie i wracamy do drzwi od kodu. Brute Splicer czeka na nas przy wyjściu.

NAGRANIE : [The Date is the Code] - Daniel Wales

2 - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
11 - Po użyciu odkrytego kodu - 1919, zrobi się ciemno, śluza odrobinę się podniesie, a Lamb rozpocznie przemowę - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

11 - Po użyciu odkrytego kodu - 1919, zrobi się ciemno, śluza odrobinę się podniesie, a Lamb rozpocznie przemowę. Czeka nas wymagająca potyczka z dużą ilością przeciwników łażących po suficie, oraz Brute Splicer (na samym końcu). Sprawdzamy tubę pocztową, w której znajdujemy między innymi mini turrety. Warto rozstawić je wszystkie, ponieważ łatwo nie będzie.

Kiedy uda nam się przejść dalej - przeszukujemy całe piętro. Powinniśmy odnaleźć na tym poziomie dwa nagrania, a także turret i sejf.

NAGRANIE : [Bury Her Memory] - Andrew Ryan

NAGRANIE : [Lamb's Operation] - Mark Meltzer

Piętro wyżej nie znajdziemy niczego ciekawego poza otworem wentylacyjnym Siostrzyczek (i kilkoma wybuchowymi grotami do harpuna). Schodzimy na dół.

12 - Nieopodal Gatherer's Garden znajdujemy nagranie.

NAGRANIE : [The Pair Bond Mechanism] - Gil Alexander

3 - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
Wchodzimy do sklepu spożywczego - Green Groceries i zaglądamy pod ladę - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

Wchodzimy do sklepu spożywczego - Green Groceries i zaglądamy pod ladę. Po naciśnięciu ukrytego przycisku, dostajemy się do sekretnego laboratorium na tyłach.

4 - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
Natrafimy na tradycyjnych przeciwników, turreta oraz kamerę - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

Natrafimy na tradycyjnych przeciwników, turreta oraz kamerę. W zalanej wodą piwnicy odszukujemy tonik [ Cure All ] , oraz dziennik audio.

NAGRANIE : [An Empty Niche] - Frank Fontaine

W pomieszczeniu na górze, na boku biurka znajdziemy przycisk odsłaniający sejf ukryty za obrazem.

5 - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
13 - Zabieramy wiszący na sznurku tonik - [ Vending Expert ] - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

13 - Zabieramy wiszący na sznurku tonik - [ Vending Expert ] . Na końcu kanału - czeka na nas nagranie.

NAGRANIE : [The Requirements of Utopia] - Sofia Lamb

14 - Przeszukując sierociniec natrafiamy na dziennik Eleanor. Kiedy będziemy wracać - zatrzaśnie się przed nami krata i zaatakują nas wrogowie łażący po suficie. Potem do środka wpadnie Brute.

NAGRANIE : [My Name is Eleanor] - Eleanor Lamb

6 - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
15 - Kilku skocznych przeciwników i nagranie - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

15 - Kilku skocznych przeciwników i nagranie. Wchodzimy po schodach na górę.

NAGRANIE : [Guidance of Lamb] - Simon Wales

16 - Przez kratę hackujemy zamek, który otworzy nam wejście do pomieszczenia. W środku znajdujemy dziennik i sejf.

NAGRANIE : [Shackled to the Great Chain] - Sofia Lamb

17 - Dzięki Power to the People ulepszymy swoją broń, natrafimy tu również na sejf i taśmę z nagraniem.

NAGRANIE : [Therapy With Grace 2] - Sofia Lamb

7 - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
Czeka nas większa walka (nie zapominamy o mini turretach) z pajęczymi przeciwnikami, wielkoludem zwanym Brute, a także ojcem Simonem we własnej osobie - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

Czeka nas większa walka (nie zapominamy o mini turretach) z pajęczymi przeciwnikami, wielkoludem zwanym Brute, a także ojcem Simonem we własnej osobie. Przeszukujemy ciało tego ostatniego i schodzimy na dół.

8 - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
18 - Z ołtarza podnosimy nagranie - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

18 - Z ołtarza podnosimy nagranie. Nieco dalej przestawiamy dźwignię i po kilku sekundach jesteśmy świadkami małej powodzi. Nie sugerujmy się jednak zbytnio dramatyzmem sytuacji, utonięcie nam w żadnym wypadku nie grozi.

NAGRANIE : [The Creed of the Faithful] - Simon Wales

9 - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
19 - Mijaliśmy to pomieszczenie już wcześniej, ale drzwi były zamknięte - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

19 - Mijaliśmy to pomieszczenie już wcześniej, ale drzwi były zamknięte. Teraz staną przed nami otworem, więc możemy je na spokojnie przeszukać. Wracamy przez zalewane miasto do początku poziomu, walczymy tylko w razie konieczności, nie więcej niż dwa, może trzy razy.

20 - Używamy dźwigni i przechodzimy do kolejnego poziomu.