Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BioShock 2 - poradnik do gry

BioShock 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 poradnik BioShock 2

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Fontaine Futuristics

DANE POZIOMU - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

DANE POZIOMU:

Liczba nagrań: 17

Liczba stacji upgrade'u broni: 2

Liczba Siostrzyczek: 3

Nowe plazmidy: [ Electro Bolt 3 ] , [ Scout 2 ] , [ Incinerate! 3 ] , [ Winter Blast 3 ] , [ Hypnotize 3 ] , [ Insect Swarm 3 ] , [ Decoy 2 ] , [ Decoy 3 ] , [ Security Command 3 ]

Nowe toniki: [ Damage Research ] , [ Careful Hacker 2 ] , [ Drill Power 2 ] , [ Vending Expert 2 ] , [ EVE Saver 2 ] , [ Hurried Hacker ] , [ Short Circuit 2 ]

1 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
01 - Rozpoczynamy poziom w stacji metra - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

01 - Rozpoczynamy poziom w stacji metra.

NAGRANIE : [Alone at Last] - Andrew Ryan

02 - Podnosimy tonik [ Damage Research ] . Przekręcamy zawór, przechodzimy wodą (pamiętamy o zbieraniu ślimaków z których wyciągniemy ADAM). Kolejny zawór i trafiamy do suchego pomieszczenia.

2 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
03 - Staczamy potyczkę z kilkoma przeciwnikami, m - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

03 - Staczamy potyczkę z kilkoma przeciwnikami, m.in. znikającymi.

04 - Używamy dźwigni przy drzwiach. Latające dziwactwo uraczy nas przemową. Cierpliwie czekając, odwracamy się i zwracamy uwagę na dziurę przy suficie, za chwilę zaatakuje nas ochroniarz z serii Alfa. Na szczęście jest bodaj najsłabszy ze wszystkich "większych" przeciwników. Pod ladą znajdujemy sejf, w szafeczce na ścianie - nagranie, dzięki któremu otworzymy kolejne drzwi.

NAGRANIE : [Agnus Dei] - Gil Alexander

3 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
05 - W głównej hali czeka na nas kilku przeciwników - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

05 - W głównej hali czeka na nas kilku przeciwników. Powinniśmy zabrać dziennik spoczywający na kanapie po naszej prawej.

NAGRANIE : [Means of Control] - Sofia Lamb

06 - Natrafiamy na pierwszy z czterech przekaźników (zielone punkty na mapie), założonych na wyłącznikach alarmu. Uszkadzamy go.

4 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
07 - Oswajamy sobie turret i zaglądamy przez dziurę w ścianie - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

07 - Oswajamy sobie turret i zaglądamy przez dziurę w ścianie.

W głębi teatru natrafiamy na drzwi, do otwarcia których używamy kodu - 5254. W środku czeka na nas dziennik, oraz tonik [ Careful Hacker 2 ] .

NAGRANIE : [Prototype] - Gil Alexander

5 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
08 - Jesteśmy świadkami przydługiego przedstawienia - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

08 - Jesteśmy świadkami przydługiego przedstawienia. Musimy stanąć w świetle reflektorów i poruszać się trochę po scenie. Potem zaatakują nas trzej znikający wrogowie. Pokaz kończy walka z Alfą. Uszkadzamy kolejny przekaźnik.

09 - Wchodzimy na piętro i zabieramy nagranie

NAGRANIE : [Life After Sisterhood] - Eleanor Lamb

6 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
Przechodzimy przez dziurę w ścianie, załatwiamy kwestię niewygodnego turreta - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

Przechodzimy przez dziurę w ścianie, załatwiamy kwestię niewygodnego turreta. Przez dziurę w podłodze wpadamy do zamkniętego pokoju. Podnosimy dziennik i tonik [ Drill Power 2 ] . W tym momencie przeciwnicy wybiją okno i nas zaatakują.

NAGRANIE : [A New Cognitive Model] - Sofia Lamb

 

7 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
10 - Mijamy turret - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

10 - Mijamy turret. W biurze natrafiamy na Alfę. Uszkadzamy przekaźnik. Przekręcamy głowę zwierza wiszącego na ścianie, co spowoduje otwarcie ukrytego "pomieszczenia". Zabieramy dziennik. Otwieramy 3 sejfy.

NAGRANIE : [Goodbye to Fontaine] - Frank Fontaine

11 - W pomieszczeniu na północy - hackując skrzynkę w oddali (używamy lotki), pozbywamy się napięcia, które niemile oddziałuje na mokrą podłogę. Uważamy na kamerę w pobliżu. Zabieramy nagranie.

NAGRANIE : [Source of Volunteers] - Gil Alexander

8 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
Pokój na południu otworzymy używając błyskawicy na zamku - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

Pokój na południu otworzymy używając błyskawicy na zamku. Wewnątrz znajdujemy niestabilny plazmid teleportacji. Po jego dotknięciu, przeniesie się w inne miejsce. Biegamy za nim do kilku różnych miejsc (fioletowe cyfry na mapie), a w końcu przenosi nas do tonika [ Vending Expert 2 ] .

 

9 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
12 - Po unieszkodliwieniu 4 przekaźników, dostajemy się do pokoju ochrony - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

12 - Po unieszkodliwieniu 4 przekaźników, dostajemy się do pokoju ochrony. Możemy użyć stacji upgrade'u broni [Power to the People]. Przestawiamy dźwignię. W tym momencie prawdopodobnie zaatakują nas dwie Alfy.

13 - Przechodzimy przez zamknięte wcześniej drzwi. Zabieramy dziennik.

NAGRANIE : [Abort the Experiment] - Gil Alexander

Pokonując fragment trasy biegnący dnem morza (w pewnym momencie wpadamy przez dziurę w ziemi), docieramy do kolejnego budynku.

14 - Musimy aktywować dwie wajchy, które włączą zasilanie. Znajdziemy je w miejscach oznaczonych na mapie punktami czerwonymi. Następnie wracamy na górę i przełączamy dźwignię. Zabieramy dwa nagrania.

NAGRANIE : [Gil's Place in the Plan] - Sofia Lamb

NAGRANIE : [Solving for X] - Gil Alexander

10 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
Naszym zadaniem będzie teraz zebranie 4 szczególnych kwiatów - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

Naszym zadaniem będzie teraz zebranie 4 szczególnych kwiatów. Na mapie zaznaczone zostały punktami niebieskimi. Kiedy pierwszy z nich trafi do naszych rąk - zaatakują nas dwie Alfy.

15 - Zabieramy nagranie i kwiat. Kiedy będziemy próbowali wrócić po naszych śladach, pomieszczenie wypełni się dymem i po raz kolejny natrafimy na Alfę.

NAGRANIE : [Outlived Usefulness] - Gil Alexander

 

11 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
16 - Uważamy na turret ukryty pod schodami - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

16 - Uważamy na turret ukryty pod schodami. Nieco dalej powinniśmy znaleźć Tatuśka typu Rumbler, o imieniu Mark Meltzer. Ma przy sobie dziennik, który wyjmiemy z jego ciała...

NAGRANIE : [Meltzer's Choice] - Sofia Lamb

Znajdujemy kwiat leżący w pobliżu monitorów.

12 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
17 - Podnosimy taśmę z nagraniem, leżącą koło szybu wentylacyjnego Siostrzyczek - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

17 - Podnosimy taśmę z nagraniem, leżącą koło szybu wentylacyjnego Siostrzyczek.

NAGRANIE : [Goodbye, Dr. Alexander] - Eleanor Lamb

Oswajamy kamerę. Traktujemy lotką hackującą zamek widoczny przez okno. Dostajemy się do pomieszczenia ze stacją służącą do ulepszenia broni. Znajdujemy też nagranie.

NAGRANIE : [Big Sister] - Gil Alexander

Za uratowanie 12 dziewczynek, możemy mniej więcej w tym momencie otrzymać prezent - 160 dolarów i 250 ADAMA, do odebrania przy Gatherer's Garden.

Spadamy przez dziurę w podłodze i tym samym - dostajemy się do kompleksu cel, mieszczącego się piętro niżej.

 

13 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
18 - Używając przycisków przy drzwiach, otwieramy wszystkie pomieszczenia - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

18 - Używając przycisków przy drzwiach, otwieramy wszystkie pomieszczenia. Uważamy na turret (obok niego, znajdujemy zagrzebany w ziemi sejf). Odszukujemy dziurę w ścianie, rozmrażamy lód blokujący właz drzwi i wchodzimy do pierwszego pomieszczenia po lewej od schodów. Znajdujemy w nim sejf i zamrożone nagranie.

NAGRANIE : [Betrayal] - Andrew Ryan

Zabieramy kwiat z celi nieopodal.

 

14 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
19 - przestawiamy dźwignię, staczamy większą potyczkę (kilku Splicerów, bodaj 3 Alfy), - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

19 - przestawiamy dźwignię, staczamy większą potyczkę (kilku Splicerów, bodaj 3 Alfy),. Pociągamy za dźwignię po raz kolejny. Zabieramy kluczyk. Odczekujemy kilka sekund. Możemy teraz zadecydować o życiu Gila Alexandra. Jeśli teraz pociągniemy za dźwignię - zabijemy go. Jeśli natomiast z jakiegoś powodu nie chcemy przerywać jego marnej egzystencji - po prostu odchodzimy.

 

15 - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry
20 - Używamy klucza na stacji paliw, wchodzimy do kryjówki w skale - Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry

20 - Używamy klucza na stacji paliw, wchodzimy do kryjówki w skale. Pociągając za wajchę, pozbywamy się wody. Podnosimy dziennik i używamy windy, która zaprowadzi nas do kolejnego poziomu.

NAGRANIE : [The People's Daughter] - Sofia Lamb