Plazmidy - opis | Porady do BioShock 2 poradnik BioShock 2
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Plazmidy - opis
W trakcie gry możemy zgromadzić łącznie 8 miejsc na plazmidy (wśród których wyróżniamy 11 gatunków). Jeśli dany plazmid możemy zakupić, uwzględniłem jego pierwsze pojawienie się na liście towarów. Warto pamiętać, że wraz z kolejnymi poziomami- plazmidy drastycznie zmieniają swoje właściwości. |
NAZWA PLAZMIDU | OPIS | LOKALIZACJA |
[ Cyclone Trap ] | Tworzy wir wyrzucający przeciwnika w powietrze. Działa na "mniejszych" wrogów. | Pauper's Drop |
[ Cyclone Trap 2 ] | Wir może zostać załadowany innym plazmidem. Tworzy w ten sposób bardzo przydatną pułapkę (wiele różnych kombinacji). | Siren Alley |
[ Cyclone Trap 3 ] | Uzyskujemy możliwość umieszczania pułapek na ścianach i sufitach. | Dionysus Park |
[ Decoy ] | Tworzy iluzję postaci gracza, która odciąga uwagę przeciwników. | Pauper's Drop |
[ Decoy 2 ] | Iluzja odbija otrzymane obrażenia do przeciwnika, który zaatakował. | Fontaine Futuristics |
[ Decoy 3 ] | Nasza atrapa nie tylko odbija obrażenia, ale i leczy nas samych (ilość proporcjonalna do obrażeń). | Fontaine Futuristics |
[ Electro Bolt ] | Błyskawica pomocna przy wstrzymywaniu urządzeń elektrycznych, otwieraniu drzwi i oszałamianiu przeciwników. | Adonis Luxury Resort |
[ Electro Bolt 2 ] | Wysokie napięcie wytworzone poprzez załadowanie energii porazi każdego w pobliżu celu, który oberwał naszą błyskawicą. | Pauper's Drop |
[ Electro Bolt 3 ] | Możliwość wytworzenia ciągłego strumienia elektryczności. | Fontaine Futuristics |
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie