Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Battlefield 3 - poradnik do gry

Battlefield 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zespołowy i Drużynowy DM | Tryby Rozgrywki | Battlefield 3 Battlefield 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Zespołowy i Drużynowy DM

Deathmatch (DM) to najmniej zawiły z trybów w Battlefield 3 - Zespołowy i Drużynowy DM | Tryby Rozgrywki | Battlefield 3 - Battlefield 3 - poradnik do gry

Deathmatch (DM) to najmniej zawiły z trybów w Battlefield 3. Jest idealnym trybem do trenowania umiejętności strzeleckich, odblokowywania dodatków do broni oraz poznawania mechaniki gry.

W tym trybie nie trzeba skupiać się na żadnych celach poza eliminowaniem wrogów. Oczywiście, i w tym trybie bardzo ważna jest współpraca wszystkich członków zespołu/drużyny, ale granie jako "samotny łowca" również nie będzie źle postrzegane, o ile przyniesie pożądane efekty.

Tryb DM podzielony jest na dwa rodzaje: zespołowy i drużynowy. W Zespołowym DM przeciwko sobie stają dwa zespoły, maksymalnie 32-osobowe.

Celem zespołu jest osiągnięcie ilości fragów wymaganej do wygrania rundy - domyślne ustawienie to 200 fragów - Zespołowy i Drużynowy DM | Tryby Rozgrywki | Battlefield 3 - Battlefield 3 - poradnik do gry

Celem zespołu jest osiągnięcie ilości fragów wymaganej do wygrania rundy - domyślne ustawienie to 200 fragów.

Zespoły pojawiają się po przeciwnych stronach mapy, która dla celów tego trybu została ograniczona do znacznie mniejszej niż normalnie strefy walki. Kiedy jeden z zespołów zbliży się zanadto do punktu odrodzeń przeciwnika, wtedy punkt ów zostaje przeniesiony na przeciwną stronę mapy. Powoduje to, że po pewnym czasie rozgrywki drużyny mogą zamienić się miejscami, na których zaczynały grę. W Zespołowym DM nie występują pojazdy, a więc walka toczy się tylko pieszo.

W trybie Drużynowego DM ścierają się cztery drużyny, liczące maksymalnie 16 osób (zwykle 4) - Zespołowy i Drużynowy DM | Tryby Rozgrywki | Battlefield 3 - Battlefield 3 - poradnik do gry

W trybie Drużynowego DM ścierają się cztery drużyny, liczące maksymalnie 16 osób (zwykle 4). Każda drużyna walczy z każdą, a ilość fragów potrzebnych do zwycięstwa wynosi (domyślnie) 50. Mniejsza ilość graczy w drużynie wymaga nieco większej koordynacji, ponieważ każda z drużyn ma przeciwko sobie trzy inne. Znacznie łatwiej wygrać Drużynowy DM trzymając się razem oraz informując się o poczynaniach wroga.

W Drużynowym DM walka toczy się na nieco większym obszarze niż w Zespołowym DM i dodatkowo na środku mapy pojawia się pojazd przeciwpiechotny. Pojazd ten może przejąć każda z drużyn, zwiększając swoje szanse na zwycięstwo.

Drużyny odradzają się w losowych punktach na mapie, więc nigdy nie wiadomo, która drużyna gdzie się znajduje - Zespołowy i Drużynowy DM | Tryby Rozgrywki | Battlefield 3 - Battlefield 3 - poradnik do gry

Drużyny odradzają się w losowych punktach na mapie, więc nigdy nie wiadomo, która drużyna gdzie się znajduje. Oczywiście współtowarzysze z jednej drużyny zwykle pojawiają się w pobliżu swoich kolegów.

Podobnie jak w Podboju i Szturmie, gracz pełniący rolę medyka może reanimować towarzyszy, odbierając tym samym przeciwnikowi zdobytego fraga.

Najprzydatniejsze klasy: W tych trybach nie ma faworytów. Walka toczy się zwykle na krótkie dystanse i jest niezwykle szybka, dlatego ewentualnie można wskazać snajperów jako słaby punkt, ale i tego nie można powiedzieć z całą pewnością. Wszystkie klasy są równie przydatne, jednocześnie brak którejś z nich w drużynie nie powinien negatywnie wpływać na wynik. Tutaj liczą się głównie umiejętności strzeleckie i instynkt samozachowawczy gracza.

We wszystkie powyższe tryby gry można grać na serwerach Normalnych lub Hardcore - Zespołowy i Drużynowy DM | Tryby Rozgrywki | Battlefield 3 - Battlefield 3 - poradnik do gry

We wszystkie powyższe tryby gry można grać na serwerach Normalnych lub Hardcore. W trybie hardcore zmianie ulegają niektóre zasady dotyczące mechaniki. Zależy to od serwera, a najczęstsze z nich to:

  • stan zdrowia gracza obniżony ze 100% do 60%
  • brak widocznych wskaźników zdrowia i amunicji
  • brak celownika na ekranie
  • brak możliwości dostrzegania nieprzyjaciół na ekranie (tylko mini-mapa)
  • brak samoistnej regeneracji zdrowia oraz stanu technicznego pojazdów
  • włączony ogień sojuszniczy (można przypadkiem zabić kolegę z zespołu)
  • brak wglądu na pozycję przeciwnika, który nas zabił
  • wyłączona kamera trzecioosobowa dla pojazdów
  • brak podświetlania nieprzyjaciół po zatrzymaniu na nich celownika broni

Jak widać, jest to typ rozgrywki przeznaczony dla najtwardszych z najtwardszych i dla tych, którzy lubią prawdziwe wyzwanie z nieco większą dawką realizmu.