Szturmowiec | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3 Battlefield 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Szturmowiec
DANE // Apteczka GADŻET 1 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0 Opis: Przenośna apteczka przywracająca zdrowie znajdującym się w pobliżu żołnierzom. Znacząco przyspiesza proces leczenia. | |
DANE // Defibrylator GADŻET 2 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 4.000 Zadawane obrażenia (w zwarciu): 100 Opis: Automatyczny defibrylator zewnętrzny umożliwia szturmowcowi reanimację zabitego sojusznika przez krótki czas po jego zgonie. | |
DANE // M16A3 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0/220.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): duży/b. mały Rozrzut (w lewo/w prawo): b. mały/średni | |
Amunicja w magazynku: 30+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 800rpm / 650m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-975m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 1,8s/2,3s Właściwości przygważdżające: małe | |
DANE // AK-74M BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0/220.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): średni/mały Rozrzut (w lewo/w prawo): mały/średni | |
Amunicja w magazynku: 30/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 650rpm / 600m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-900m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,2s/3,2s Właściwości przygważdżające: małe | |
DANE // M320 GADŻET 1 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 11.000 Zadawane obrażenia: zależą od użytej amunicji | |
DANE // M416 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 22.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): średni/mały Rozrzut (w lewo/w prawo): b. mały/średni | |
Amunicja w magazynku: 30/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 750rpm / 600m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-900m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 1,9s/2,5s Właściwości przygważdżające: małe | |
DANE // M26 MASS GADŻET 1 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 38.000 Zadawane obrażenia: patrz tabela Amunicja kaliber 12 | |
DANE // AEK-971 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 60.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): duży/b. mały Rozrzut (w lewo/w prawo): b. duży/b. duży | |
Amunicja w magazynku: 00/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 900rpm / 580m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-870m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/seria/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,6s/3,7s Właściwości przygważdżające: małe | |
DANE // M16A4 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 89.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): duży/b. mały Rozrzut (w lewo/w prawo): b. mały/średni | |
Amunicja w magazynku: 30/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 800rpm / 650m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-970m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 1,8s/2,3s Właściwości przygważdżające: małe | |
DANE // F2000 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 124.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): duży/mały Rozrzut (w lewo/w prawo): b. duży/duży | |
Amunicja w magazynku: 30/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 850rpm / 600m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-900m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,6s/3,6s Właściwości przygważdżające: małe | |
DANE // AN-94 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 166.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): b. mały/średni Rozrzut (w lewo/w prawo): mały/średni | |
Amunicja w magazynku: 30/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 600(1200 serią)rpm / 600m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-900m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/seria/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,6s/3,5s Właściwości przygważdżające: małe | |
DANE // KH2002 BROŃ GŁÓWNA PUNKTY CO-OP POTRZEBNE DO ODBLOKOWANIA: 17.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): mały/b. mały Rozrzut (w lewo/w prawo): duży/duży | |
Amunicja w magazynku: 30/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 800rpm / 650m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-750m Tryb prowadzonego ognia: seria/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,9s/3,6s Właściwości przygważdżające: małe | |
DANE // G3A3 BROŃ GŁÓWNA PUNKTY CO-OP POTRZEBNE DO ODBLOKOWANIA: 160.000 Zadawane obrażenia (8m/60m+): 30/20 Odrzut (seria/auto): mały/duży Rozrzut (w lewo/w prawo): mały/mały | |
Amunicja w magazynku: 20/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 550rpm / 500m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <60-750m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,1s/3,4s Właściwości przygważdżające: małe |