Wsparcie | Bronie, Ekwipunek i Specjalizacje | Battlefield 3 Battlefield 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Wsparcie
DANE // Amunicja GADŻET 1 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0 Przenośny zapas amunicji. Uzupełnienie materiałów wybuchowych i granatów trwa dłużej niż uzupełnienie zapasu standardowych magazynków. | |
DANE // M27 IAR BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0/170.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): średni/średni Rozrzut (w lewo/w prawo): b. mały/średni | |
Amunicja w magazynku: 45/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 750rpm / 650m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-975m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 2,5s/2,9s Właściwości przygważdżające: małe | |
DANE // RPK-74M BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 0/170.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): średni/średni Rozrzut (w lewo/w prawo): mały/mały | |
Amunicja w magazynku: 45/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 700rpm / 600m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-900m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny/samopowtarzalny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 3,0s/4,0s Właściwości przygważdżające: małe | |
DANE // C4 GADŻET 2 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 4.000 Opis: Zdalnie detonowany ładunek wybuchowy, umożliwiający niszczenie budynków, pojazdów oraz eliminację żołnierzy wroga. | |
DANE // M249 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 11.000 Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): b. mały/średni Rozrzut (w lewo/w prawo): duży/duży | |
Amunicja w magazynku: 100/+1 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 800rpm / 620m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-930m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 6,2s/6,20s Właściwości przygważdżające: małe | |
DANE // M18A Claymore GADŻET 2 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 23.000 Opis: M18A Claymore to kierunkowa mina przeciwpiechotna detonowana zbliżeniowo. Poruszając się powoli, można ją bezpiecznie ominąć. | |
DANE // Moździerz M224 GADŻET 2 ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 40.000 Czas przeładowania pocisku: 4,8s Moździerz M224 kaliber 60mm wykorzystuje pociski odłamkowo-burzące i dymne. | |
DANE // PKP Pecheneg BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 60.000 Zadawane obrażenia (8m/75m+): 34/20 Odrzut (seria/auto): b. mały/b. duży Rozrzut (w lewo/w prawo): duży/duży | |
Amunicja w magazynku: 100 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 600rpm / 560m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <75-840m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 5,5s/5,5s Właściwości przygważdżające: średnie | |
DANE // M240B BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 90.000 Zadawane obrażenia (8m/60m+): 30/20 Odrzut (seria/auto): b. mały/b. duży Rozrzut (w lewo/w prawo): b. duży/b. duży | |
Amunicja w magazynku: 100 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 650rpm / 610m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <60-915m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 6,2s/6,2s Właściwości przygważdżające: średnie | |
DANE // M60E4 BROŃ GŁÓWNA ILOŚĆ PUNKTÓW POTRZEBNA DO ODBLOKOWANIA: 130.000 Zadawane obrażenia (8m/60m+): 30/20 Odrzut (seria/auto): b. mały /b. duży Rozrzut (w lewo/w prawo): mały/mały | |
Amunicja w magazynku: 100 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 580rpm / 560m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <60-840m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 7,2s/7,2s Właściwości przygważdżające: średnie | |
DANE // RKM Typ 88 BROŃ GŁÓWNA PHYSICAL WARFARE PACK Zadawane obrażenia (8m/50m+): 25/17 Odrzut (seria/auto): mały /duży Rozrzut (w lewo/w prawo): duży/duży | |
Amunicja w magazynku: 100 Szybkostrzelność/prędkość kuli: 650rpm / 600m/s Zasięg optymalny-maksymalny: <50-900m Tryb prowadzonego ognia: automatyczny Czas przeładowania (niepełny/pusty magazynek): 7,4s/7,4s Właściwości przygważdżające: małe |