Ukryte osiągnięcia (zestawienie cz.6) | Fabuła | Batman Arkham Asylum poradnik Batman: Arkham Asylum
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Resist The Fear (w polskiej wersji Pokonaj strach )
Nagroda Xbox 360 : 50 punktów
Opis: Po tym jak już powrócisz do budynku Intensive Treatment zmuszony zostaniesz do odbycia trzeciej wizyty w umyśle Batmana. Osiągnięcie zdobędziesz dopiero po pokonaniu wszystkich wrogów nasłanych przez Scarecrowa, a nie po użyciu reflektora tak jak miało to miejsce wcześniej. Więcej informacji na temat sposobu zdobycia tego osiągnięcia odnajdziesz poniżej.
Zaczekaj aż Batman wygrzebie się z grobu i ruszaj w stronę pokazanego na pierwszym screenie podwyższenia. Przeskocz nad dziurą i zignoruj przesiadującego w tym miejscu drugiego człowieka-nietoperza. Przygotuj sobie z inwentarza Line Launchera i wyceluj w pokazane na drugim screenie miejsce, czyli w przeciwległy balkonik. Równolegle musisz uważać na ruchomy element konstrukcji, wystrzeliwując linkę we właściwym momencie.
Przed Tobą dobrze już poznana zabawa w unikanie wzroku Scarecrowa. Biegnij w prawo, przeskakując nad przepaścią i chowając się za pokazanym na pierwszym screenie niewielkim murkiem. Zaczekaj aż będzie bezpiecznie i przedostań się na wyższą platformę. Kawałek dalej do pokonania będzie pierwsza grupa szkieletów.
Radzę się tu bardzo pilnować i nie stracić zbyt wielu punktów zdrowia, bo będą Ci one jeszcze bardzo potrzebne. Po wyeliminowaniu szkieletów ruszaj w stronę górnej części ekranu. Podążaj cały czas w prawo i w pokazanym na drugim screenie miejscu ponownie przedostań się na wyższą półkę.
Przed Tobą nieco dłuższy sprint, tak więc odczekaj aż Scarecrow zacznie się odwracać. Musisz wspiąć się na kolejną platformę, a następnie jak najszybciej dobiec do niewielkiego murku. Zaczekaj na właściwy moment i ruszaj dalej. Już za chwilę będziesz musiał wykonać nowy skok. Tu jak najszybciej przybliż się do dolnej krawędzi ekranu (drugi screen).
Przejdź maksymalnie w prawo i ruszaj po tym jak Scarecrow się odwróci, wykonując po drodze kolejny skok. Kawałek dalej zmuszony zostaniesz do wspięcia się na wyższą półkę. Po znalezieniu się na górze biegnij za pokazanym na drugim screenie przesuwającym się blokiem, skutecznie unikając w ten sposób wzroku bossa.
Po dotarciu w nowe miejsce czekają Cię skok oraz wspięcie się na wyższą półkę. Gdy tylko znajdziesz się na górze przycupnij za pokazanym na pierwszym screenie fragmentem murku. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na drugim screenie windy. Zignoruj fakt, że winda spadnie kawałek na dół, bo wszystko przebiega zgodnie z planem.
Musisz teraz naturalnie powrócić na górę, ALE z haka skorzystaj dopiero wtedy gdy boss obróci się w inną stronę. Nadal biegnij w prawo. W pokazanym na drugim screenie miejscu odnajdziesz reflektor, lecz niestety próba skorzystania z niego zakończy się fiaskiem. Przygotuj się zamiast tego do serii walk.
Wylądujesz na niewielkiej arenie. Pierwsza faza tego pojedynku zmusi Cię do pokonania kilku zwykłych szkieletów. Podobnie jak wcześniej, postaraj się nie stracić tu zbyt dużo energii, bo będzie Ci ona jeszcze bardzo potrzebna.
Druga faza to walka z silniejszym szkieletem, przypominającym pod względem zachowania Bane'a oraz zmutowane stwory Jokera z budynku Botanical Gardens. Taktyka walki jest nawet prostsza. Użyj Bataranga na szkielecie i odskocz na bok, a przeciwnik rozsypie się na kawałki w momencie kontaktu ze ścianą.
Trzecia faza będzie zdecydowanie najtrudniejsza. Musisz równolegle walczyć z mniejszymi i większymi szkieletami. W tym drugim przypadku wykonuj ataki Batarangiem i uniki. Musisz walczyć tak długo aż wszystkie szkielety zostaną pokonane. Umożliwi Ci to wygranie starcia ze Scarecrowem, a Batman powróci do sektora Cell Block Transfer.