Intensive Treatment #2 (cz.1) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum poradnik Batman: Arkham Asylum
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Intensive Treatment #2
W okolicy nie ma żadnych przeciwników, tak więc możesz się spokojnie rozejrzeć po okolicy. Wybierz jedną ze ścieżek prowadzących w stronę północnej części pomieszczenia. W pokazanym na pierwszym screenie miejscu użyj haka, a następnie wskocz do znajdującego się kawałek dalej szybu wentylacyjnego.
Po przejściu przez szyb skieruj się w prawo (pierwszy screen), zeskocz na dół i wejdź do nowego szybu (drugi screen). Obejrzyj tu cut-scenkę informującą Cię o tym, że wszystkie gargulce zostały celowo zaminowane. W rezultacie będziesz sobie musiał wypracować inną metodą skutecznej eliminacji sił wroga (z gargulców mógłbyś teoretycznie korzystać, ale byłoby to BARDZO ryzykowne).
Przesuń kratkę szybu oddzielającą Cię od strefy Intensive Treatment Lobby i zaczekaj aż znajdujący się pod Tobą wartownik ruszy w przeciwną stronę. Szybko zeskocz na dół i zbliż się do niego mając cały czas wciśnięty klawisz skradania się. Wykonaj egzekucję na pierwszym przeciwniku. Nie czekaj na dalszy rozwój wydarzeń, tylko ruszaj prosto (drugi screen).
Możesz teraz podjąć próbę wyeliminowania drugiego wartownika, patrolującego teren przy wyjściu z budynku (pierwszy screen). Jest to jednak dość ryzykowne, bo Joker po chwili poinformuje zbirów o wyeliminowanym już skazańcu. Jedyne miejsce gdzie możesz się ukryć to pokazany na drugim screenie dach centralnej konstrukcji. Powracaj tu za każdym razem gdy uda Ci się kogoś nowego usunąć lub gdy będziesz ścigany przez wrogów po nieudanej akcji.
Musisz teraz przystąpić do bardzo starannej eliminacji okupujących ten sektor przeciwników. Obawiam się, że będziesz miał niewiele okazji do wykonania ataków Glide Kick. Zamiast tego możesz podejmować próby zeskakiwania i atakowania od tyłu patrolujących ten teren wrogów. Pomocne mogą się też okazać nabyte już upgrade'y, jak chociażby Sonic Shock Batarang (drugi screen).
Możliwe jest także zaskakiwanie wrogów poprzez ustawienie się na szklanym suficie i odczekiwanie aż ktoś znajdzie się na dole. Trik ten polecam jednak zastosować na sam koniec, bo po wylądowaniu zwrócisz na siebie uwagę innych wrogów i trudno będzie powrócić na górę. Po zakończonych walkach skieruj się do wnętrza centralnej konstrukcji.
Musisz teraz zlokalizować pokazany na pierwszym screenie panel kontrolny. Użyj w tym miejscu sekwencera, zaliczając pełną kombinację. Wykonanie tej czynności odblokowało dwa przejścia prowadzące do strefy Cell Block Transfer i możesz wybrać dowolne z nich. Ruszaj tu na północ, będąc po drodze świadkiem niepokojących dźwięków.
Przed Tobą trzecia już seria dziwacznych wizji będących dziełem Scarecrowa. Wkrótce na ekranie pojawią się dziwne zniekształcenia, a gra przystąpi do wyświetlania "nieco" zmodyfikowanej wersji intra. Zauważ, że tym razem sterujesz postacią Jokera, choć wkrótce gra zmieni kamerę na widok z oczu Batmana. Po wyświetleniu ekranu informującego o końcu gry wybierz naturalnie opcję restartu. :-)
Zaczekaj aż Batman wygrzebie się z grobu i ruszaj w stronę pokazanego na pierwszym screenie podwyższenia. Przeskocz nad dziurą i zignoruj przesiadującego w tym miejscu drugiego człowieka-nietoperza. Przygotuj sobie z inwentarza Line Launchera i wyceluj w pokazane na drugim screenie miejsce, czyli w przeciwległy balkonik. Równolegle musisz uważać na ruchomy element konstrukcji, wystrzeliwując linkę we właściwym momencie.
Przed Tobą dobrze już poznana zabawa w unikanie wzroku Scarecrowa. Biegnij w prawo, przeskakując nad przepaścią i chowając się za pokazanym na pierwszym screenie niewielkim murkiem. Zaczekaj aż będzie bezpiecznie i przedostań się na wyższą platformę. Kawałek dalej do pokonania będzie pierwsza grupa szkieletów.