Intensive Treatment (cz.3) | Sekrety Batman Arkham Asylum poradnik Batman: Arkham Asylum
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
[#3] Lokalizacja: Decontamination (Intensive Treatment)
Już po oczyszczeniu pomieszczenia z toksyn zeskocz na dół i rozejrzyj się za panelem na podłodze, który możesz przestawić. W środku odnajdziesz skarb.
[#4] Lokalizacja: Secure Treatment Transfer (Intensive Treatment)
Po pokonaniu bossa nasłanego na Ciebie przez Jokera nie podchodź od razu do wartownika. Zamiast tego zbadaj drugie pomieszczenie kontrolne, znajdujące się po prawej stronie.
[#5] Lokalizacja: Maintenance Access (Intensive Treatment)
Po dotarciu w to miejsce ze strefy Arkham North przejdź przez pokazany na pierwszym screenie szyb wentylacyjny. Wejście do pomieszczenia ze skarbem pokazane zostało na drugim screenie.
[#6] Lokalizacja: Secure Transit (Intensive Treatment)
Wymagania: Batclaw
Mniej więcej w połowie szybu zlokalizuj kratkę na ścianie. Wyważ kratkę z użyciem narzędzia Batclaw i doskocz do wnęki by zdobyć skarb.
[#7] Lokalizacja: Patient Pacifiaction Chamber (Intensive Treatment)
Wymagania: Batclaw
Wyrwij pokazaną na pierwszym screenie kratkę i wskocz do szybu wentylacyjnego.
[#8] Lokalizacja: Patient Pacifiaction Chamber (Intensive Treatment)
Usuń klatkę szybu wentylacyjnego i wejdź do środka by zebrać skarb.
[#9] Lokalizacja: Decontamination (Intensive Treatment)
Wymagania: Cryptographic Sequencer
Włam się do pokazanego na pierwszym screenie panelu kontrolnego. Wejdź do środka i w pokazanym na drugim screenie miejscu przedostań się na górę.
[#10] Lokalizacja: Utility Corridor (Intensive Treatment)
Wymagania: Explosive Gel
Niedaleko schodów skorzystaj z wybuchowego żelu.
Zaszyfrowane wiadomości
[#1] Lokalizacja: Secure Transit (Intensive Treatment)
Na obiekt ten natrafisz podczas wspinaczki na górę, a konkretnie niedaleko miejsca, w którym stoją skazańcy. Musisz wykonać skan.
[#2] Lokalizacja: Transfer Loop (Intensive Treatment)
Wymagania: Batclaw
W trakcie eksploracji tej strefy musisz wspiąć się na pokazaną na pierwszym screenie konstrukcję. Ruszaj prosto, wykonując po drodze skok (drugi screen). Przeskocz na platformę znajdującą się najbliżej kratki i wyważ ją z użyciem Batclawa (trzeci screen). Możesz już doskoczyć do szybu i zeskanować tablicę (ostatni screen).