Arkham Mansion (cz.4) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum poradnik Batman: Arkham Asylum
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Teraz pozostało Ci już tylko wspiąć się i ruszyć w stronę górnej części ekranu. Docelowo musisz dotrzeć do reflektora. Wciśnięcie klawisza akcji pozwoli Ci zakończyć tę walkę, a Batman powróci do strefy Main Hall. Zauważ, że znajdujesz się w niewielkim i zamkniętym pomieszczeniu. Musisz tu użyć Bataranga do przecięcia liny podtrzymującej wielki dzwon.
Zeskocz na dół. Po wylądowaniu skorzystaj ze zlokalizowanych nieopodal Ciebie i pokazanych na pierwszym screenie drzwi, co pozwoli Ci przenieść się do strefy East Wing Corridor. Uważaj, bo za rogiem wpadniesz na gostka z paralizatorem. Osobnika tego możesz pozbyć się na kilka różnych sposobów, ale dwa są najlepsze. Możesz mianowicie stojąc tuż przed nim wykonać skok w przód tak by Batman chwycił go w locie i ogłuszył lub złapać go z użyciem gadżetu Batclaw. W tym pierwszym przypadku atakuj go od tyłu, a w tym drugim - gdy leży na ziemi.
Zanim opuścisz tę lokację możesz także zajrzeć do toalet, gdyż wpadniesz tam na jednego zbira, którego dobrze byłoby zaskoczyć od tyłu i ogłuszyć. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, wybierz pokazane na drugim screenie drzwi, prowadzące do strefy Warden's Office. Tu gra wyświetli cut-scenkę, informującą Cię o tym, że doktor Young jest przetrzymywana przez Zsasza.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie