Caves #2 (cz.3) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum poradnik Batman: Arkham Asylum
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Docelowo powinieneś znaleźć się w pokazanym na pierwszym screenie miejscu, a więc na powierzchni. Znajduje się tu stromy klif, tak więc musisz się bardzo pilnować żeby przez przypadek nie stracić równowagi. Poszybuj w stronę pokazanej na drugim screenie wschodniej wysepki, lądując bezpiecznie na wąskiej ścieżce.
Ruszaj na północ, a po znalezieniu się na górze skorzystaj z Line Launchera (pierwszy screen) w celu przedostania się na sąsiednią wysepkę. Tu musisz wejść do środka i kilkukrotnie skorzystać z linki, co docelowo pozwoli Ci dotrzeć na najwyżej położoną platformę.
Wyjdź na niewielki balkonik i w pokazanym na pierwszym screenie miejscu ponownie użyj Line Launchera, celując w klif znajdujący się na północny-zachód od Twojej aktualnej pozycji. Po wylądowaniu wejdź do jaskini. Z pokazanego na drugim screenie miejsca poszybuj na dolną półkę, lądując niedaleko roślin kontrolowanych przez Poison Ivy.
Obróć się i popatrz do góry, a powinieneś zauważyć kratkę szybu wentylacyjnego. Przedostań się w to miejsce z użyciem haka i przejdź do sąsiedniej strefy, czyli do Old Sewer. Musisz się teraz kierować na północ. Po drodze do zniszczenia będzie kilka roślinek. Uważaj, gdyż będą one wystrzeliwały po dwie świetliste kule (drugi screen), tak więc dobrze byłoby dysponować upgradem pozwalającym na jednoczesne wyrzucanie dwóch lub trzech Batarangów.
Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie