Botanical Gardens (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum poradnik Batman: Arkham Asylum
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
![]() | ![]() |
Na początek schowaj się za niewielkim murkiem. Musisz nieustannie obserwować pozycję widocznego w tle przeciwnika, pomagając sobie przybliżeniem obrazu oraz trybem detektywa. Nie możesz się naturalnie ruszać jeśli będzie spoglądał w Twoją stronę. Po tym jak się odwróci ostrożnie podejdź do drugiego murku, bliższego jego pozycji.
![]() | ![]() |
Po lewej stronie zauważysz pokazane na pierwszym screenie wejście do szybu wentylacyjnego. Tradycyjnie już zaczekaj aż skazaniec obróci się i szybko przejdź do wnęki. Batman na całe szczęście ciszej niż zazwyczaj odblokuje sobie przejście. Tu będziesz musiał kilkakrotnie skorzystać z haka.
![]() | ![]() |
Docelowo powinieneś dotrzeć do drugiego szybu wentylacyjnego. Przejdź przez szyb i pozbądź się kratki. Znajdujesz się teraz praktycznie na samej górze i dobrze byłoby od tego miejsca używać trybu detektywa do monitorowania poczynań wartowników. Udaj się w lewo, ustawiając się w pokazanym na drugim screenie miejscu.
![]() | ![]() |
Z tego samego miejsca musisz poszybować na znajdującą się bezpośrednio przed Tobą nieco niższą półkę. Tu przyczep się do wyższej półki, lecz pozostań w pokazanej na drugim screenie pozycji. Pozostaw załączony tryb detektywa i zaczekaj aż widoczny przed Tobą wartownik odwróci się i wyruszy w prawo.
![]() | ![]() |
Podbiegnij kawałek do przodu i zeskocz na niższą półkę. W pokazanym na pierwszym screenie miejscu chwyć się krawędzi balkoniku. Pozostając w takiej właśnie pozycji zacznij przemieszczać się w prawo, aż dotrzesz do pokazanego na drugim screenie końca balkoniku. Musisz teraz podjąć decyzję w jaki sposób chcesz usunąć operatora klatek z uwięzionymi osobami.
![]() | ![]() |
Pierwszy wariant zakłada wspięcie się na balkonik i skorzystanie z pokazanej na pierwszym screenie drabiny. Równolegle musiałbyś jednak uważać na dwóch przeciwników (tego na balkoniku i na operatora). Drugi wariant zakłada zeskoczenie na dół i skorzystanie z pokazanego na drugim screenie przejścia. Po odblokowaniu kratki musiałbyś parę razy użyć haka.
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranej taktyki działania musisz wykonać egzekucję na przeciwniku znajdującym się w pomieszczeniu z wajchą. Nie przejmuj się tym, że możesz zostać teraz zauważony, bo nic nie zagrozi już uwięzionym osobom. Jeśli zauważy Cię gostek z niższego balkoniku to załatw go po tym jak skorzysta z drabiny. W przeciwnym wypadku zeskocz na dół i zaczaj się na niego.
![]() | ![]() |
Oprócz wspomnianego wyżej delikwenta do wyeliminowania jest jeszcze trzech innych skazańców. W celu dotarcia tego pokazanego na pierwszym screenie osobnika skorzystaj z najbliższego balkoniku i upewnij się, że podąża w przeciwną stronę. Jego kolega stoi kawałek dalej (drugi screen), tak więc będzie jeszcze łatwiej.
![]() | ![]() |
Ostatni przeciwnik patroluje teren na dole. Dobrze byłoby zająć się nim od razu po zlikwidowaniu poprzedniego wartownika, tak by nie zainteresował się alarmem z obroży kolegi. Po uwolnieniu cywilów możesz porozmawiać z Robertem Stirlingiem. Załącz tryb detektywa i podążaj zgodnie z pojawiającymi się śladami.
![]() | ![]() |
Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na pierwszym screenie skrytki, która będzie widoczna jedynie z poziomu trybu detektywa. Wciśnij klawisz akcji i użyj sekwencera na odsłoniętym urządzeniu. Podobnie jak w przypadku panelu z pomieszczenia z generatorem, będziesz musiał rozbroić trzy części panelu.
![]() | ![]() |
Zauważ, że złamanie wszystkich zabezpieczeń spowodowało odblokowanie przejścia prowadzącego do strefy Titan Production Facility. Udaj się w to miejsce i przygotuj do stoczenia walki z dwoma zmutowanymi stworami, podobnymi do Bane'a, którego pokonałeś nieco wcześniej.